Tepki: O bizi seviyor ancak biz Toby ile sevgiliyiz.
Senaryo şeklinde değildir.
Tepki için teşekkürler: rosessiexMasky;
Evde sırf bu ikisi yüzünden bir kaos başlayacak. Zaten birbirleriyle normalde de çok anlaştıkları söylenemez. Aralarında her zaman bir rekabet vardı. Sen sadece bahane oldun yani. Siz aptal sevgili eylemleri gerçekleştirirken sigarasından bir nefes çekecek ve sizi gözlerini devirerek izleyecek. Eğer sinirleri fazla bozulursa laf atabilir. Sen ne dersen de umursamayacak ama Toby ona karşılık verirse Tim eline onu dövmek için bir koz geçti diye sevinecek.
Red Angel;
Hayır seni taciz etmez. Rey gerçekten duygusal bir şeyler hissettiği kişilere karşı böyle şeyler yapacak tipte biri değil. Ama şeref yoksunu olduğu doğru, Toby'nin geçmişinden yürüyüp Clockwork ile flört edip ona asılabilir. Eğer Toby'nin bundan rahatsız olmadığını görürse daha ileri gidip annesinin yada ablasının resminin üstüne boşalıp Toby'ye hediye edebilir. Dedim ya işte, bu adam şerefsiz.
Eyeless Jack;
Aferin sana. Jack'in siyah kan pompalayan kalbini ikiye ayırdın. Tamam biraz abarttım, belki o kadar değil. Ama kalbi kırıldı işte. Muhtemelen hiç bir şey yapmadan sizi izleyecek. Toby'ye içinden lanet edebilir o ayrı bir konu. Onun dışında bir süre üzülecek. Ama sonra unutacak. Jack oldukça düz bir adam. Olmuyorsa olmuyordur değil mi? Hem kadını olmaman, akşam yemeği de olamayacağın anlamına gelmez.
Jason The Toymaker;
Sen ne cesaretle Jason'ı başkasına tercih edersin. Bu adam cidden tek seçenek falan olduğunu düşünüyor ve karşısındaki kişi sırf o olduğu için onu seveceğine gerçek anlamda içtenlikle inanıyor. Jason'ın egosunu paramparça edip, saygınlığını azaltman ve karizmasını çizmen yetmezmiş gibi bir de olan tek inancını kırdın. Cidden sen bir canavarsın. Sende, ona tercih ettiğin adamda ölmeyi hak ediyorsunuz.
Kısa bir bölümle daha karşınızdayım.
Cidden uzun bölüm yazınca beynim tıkanıyor. Aynı karakter miktarı ile farklı tepkiler yazmak daha eğlenceli. Günlük hayatımda da, uzun olay örgüleri olan kitaplar beni çok yoruyor. Tek bir amaç uğruna yazılan kitapları okuması daha kolay ve rahat. Ayrıca kafa dağıtmıyor. Dağıtmak derken bayağı beyninin duvarlara sıçramasından bahsediyorum.
Neyse ne, bu bayramda kaç tl topladınız?
Ben 850tl topladım. Büyüdüm diye artık vermiyeceklermiş.
Dayı boş yapmada parayı uzat aq.
Senin buruşuk eline hasret olduğumdan mı öpüyorum sanıyorsun?
Bir dahaki tepkide hangi karakterleri yapayım?
Oy verin Allah aşkına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA TEPKİ
FanfictionOlabildiğince gerçekçi(?) tepkiler yazmaya çalışacağım. Tepki isteği alabilirim. Kadro; JEFF THE KİLLER JANE THE KİLLER TİCCİ TOBY MASKY HOODİE HOMİCİDAL LİU EYELESS JACK BEN DROWNED LAUGHİNG JACK JASON THE TOYMAKER RED ANGEL Diğer karakterleri belk...