#4#

529 29 10
                                    

tepki: Bize aşık oluyorlar.
*Senaryo şeklinde değildir.
Tepki için teşekkürler:_CreepyAybkk_

Ticci Toby;

Toby genelde mesafeli ve tikleri yüzünden çoğu kişi ile konuşmayı sevmez onun dikkatini çekmek biraz zor. Ama eğer başarırsan seni dinleyecek. Zamanla senden etkilendiğini fark edecek.
Toby daha önce aşkı tatmış biri bu yüzden daha en başında senden uzak durmaya çalışacak. O işine önem veren bir adam ve daha önceki gibi aşkın işinin önüne geçmesine ve sorumluluklarını aksatmasına izin vermeyecek.
Senden uzak duracak. Yanına gelip eskisi gibi onunla konuşabileceğini düşünme, seni büyük ihtimalle tersleyecek. Bunu neden yaptığını o da bilmiyor. Tekrar aynı şeylerin olmasını istemediği için olanilir. Zamanla duygularının geçmesi için sen yokmuşsun gibi davranacak. Ama yinede gözleri nedensizce her zaman senin olduğun yöne kayıyor.

Masky;

Bu adam mı? Aşık olmak mı? Asla. Ama sen istisnasın. Tabiki Masky bunu fark etmeyecek. Masky'nin soytarılarla işi olmaz. Onun dikkatini çeken şey büyük ihtimalle çok zeki ve olgun olman olucak.
Masky etrafındaki insanlara patronluk taslamaya bayılır. Kendisinin sürekli etrafındakilere rehberlik etmesi gerektiğini düşünür. Ancak sen hep zekan sayesinde ondan bir adım öndeydin. Dostum. Bu onu çok sinirlendirdi. Sürekli seni geçmeye çalıştı ve bu sırada seni gözlemlemek için bolca fırsatı oldu. Sana karşı bir şeyler hissetmeye başladı. Her ne kadar bunları reddetsede. Senden hoşlandığını asla kabul etmez. Ama içinde hep seninle konuşma isteği var. Sürekli sana yapman gereken görevleri sert bir şekilde hatırlatır. Sürekli seni aşağılar. Diğerlerine oranla sana daha çok patronluk taslar. Eğer bir şeyleri fark etmeye başlarsan seni pataklayabilir çünkü herhangi birinin öğrenmesinden oldukça korkuyor.

Jason The Toy Maker;

Sanılanın aksine Jason kendisinin mükemmel olduğunu düşünüp Masky gibi sana olan hislerini reddetmez. Zaten eğer sana karşı bir şeyler hissetmişse seninde onun gibi mükemmel olduğunu düşünüyor. Jason ilk defa böyle birini gördüğü için tabi ki senden hoşlanıyor ve bunun gayet farkında. "Benim gibi mükemmel biri kimseden hoşlanmaz!" demek yerine seninle mükemmelliğine mükemmellik katmaya çalışır. Seni her gördüğü yerde halini hatrını sormaz, orda egosu araya giriyor ama seni etkilemeye çalışır. Eğer başarırsa büyük ihitmalle size oldukça iyi davranır. Onun için hoşlanmak ender rastlanan bir durum ve sizi sıkarak ayağına gelen bu şansı tepmeyecek.

Eyeless Jack;

İnanın bana onu ne etkiler hiç bir fikrim yok ama diyelim ki onu etkilediniz.
Size direkt gelip söyler. Jack biraz böyle şeylerle uğraşmak istemiyor. Seni sürekli uzaktan izleyip yada içinde tutup olayları romantize edicek biri değil. Ne varsa anında söyler. Sonuçta saklamanın ne alemi varki?
Size hoşlandığını söyler ancak sizinle çıkmaz. Çıkmak onun için bir saçmalık. Ne yani, onunla öpüşüp diğerleri gibi el ele tutuşucağınızı mı sandın? Hayır. Zaten suratından nefret ediyor, sizin yanınızda özellikle maskesini çıkarmaz. Sizinle yatmaz çünkü kendi vücudundanda iğreniyor.
Sadece arada yanınıza uğrayıp her ne yapıyorsanız sizi izler. Ona neden geldiğini sorarsanız  büyük ihtimalle cevap vermez. Ona sabır gösterip onu anlamaya çalışırsan belki zamanla seninle konuşur. Ama belki.

Jane The Killer;

Belkide aralarında senden hoşlanması en muhtemel kişi. Jane'i etkilemek diğerlerine nazaran daha kolay. Sadece ortak yanlar bulmanız lazım. Size aşık olmaya başlayınca size daha kibar olmaya çalışır. Buna rağmen zor biri, travmaları nedeniyle bazen delirebiliyor. Bu gibi zamanlarda senden uzak durmaya çalışıyor, onu zorlama ve dediğini yapıp onu biraz yalnız bırak.
Çok korumacı. Seni herkesten korumaya çalışıyor ve bu biraz manyaklık derecesinde. O çok güvensiz, ciddi güven sorunları var. Eğer biri sana yaklaşırsa dahi düşmanlarından biri olduğunu düşünecek ve seni korumak için her şeyi yapacak. Yine seni korumak için Jeff'in seni öğrenmesini istemiyor. Bu yüzden özel alanınız dışında seni kimsenin bir şey anlamaması için kendinden uzak tutucak. Ama üzülme, hiç bir zaman yalnız değilsin. Her hareketini izleyen bir kadın var.

Elimden geleni yapmaya çalıştım ancak bu kadar oldu.
Bir dahaki tepki ne olsun?
Hangi karakterleri yapayım?
Bölümü nasıl buldunuz?
Beğendiyseniz emeğime karşılık oy verebilirsiniz.

CREEPYPASTA TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin