bölüm_1

2K 68 0
                                    

Sadece somurtuyordu. Başka yaptığı birşey yoktu. Şuan işinin başında olması gerekiyordu. Ama onun salak arkadaşları yüzünden buradaydı. Eğlenmek için bara gidiyorlardı.

"Somurtma lan hemen!"

"Aynen ya. Hem bak orası çok güzel diyorlar."

"Her zaman iştesin zaten. Bir değişiklik olur. Hem gözün şenlenir fena mı?"

Onların konuşmaları canını sıkıyordu. Onlarda biliyordu Koray'ın aklının karı kızda olmadığı. İstesede olamayacağını. Sadece aptallık yapıyorlardı.

Koray ilk ilişkisi dahil kız erkek fark etmek sizin kimseye kaldırmamıştı. Zevk denilen şeyi hayatında hiç tatmamıştı. Kendini çekmeye kalksa acıyla kıvranıyordu.Bu yüzden kendini işine adamıştı.

Araba durduğunda onun dışında herkesin yüzü gülüyordu. Hemen arabadan indiler. Şık ve bir o kadar büyük bardan içeri girdiler. Her yer alkol kokuyor ve ışıkla boğuluyordu. Bu Koray'ı hiç mutlu etmemişti.

~~~~~~~~~~~

Yağız kendini hazır hissetmiyordu. Çünkü çok heyecanlıydı. İlk kez tek gecelik ilişki içinde olacaktı. Normal bir insan olsa bunalıma girerdi. Ama Yağız buna mecburdu.

Annesinin ölümü. Babasının türlü işgencesi onu hayattan soğutmuştu. Şuan yaşadığına şükür ediyordu. Bu yüzden hiç bir şeyi kafasına takmayıp aksine akışına bırakmıştı.

Kapıdan yavaşça çıktı. İnsanlar ve müzik sesleri onu etkilemişti ama bu kısa sürmüştü. Ardından etrafta gezinmeye başladı. Sebepsiz yere gözü ileride oturan adama kaydı. Bütün heybeti ile orada oturuyordu.

Küçük adımlarla oraya gitti. Ardından koltuğun arkasına geçti. Derin bir nefes aldı. Sonra ise adamın omuzlarını okşamaya başladı.

İlk başlarda ne olduğunu anlamdı. Sonra ise arkasını döndüğünde ona masaj yapan çocuğa döndü. Üzerindeki kiyafati ve davranışlarıyla burada çalıştığı belli oluyordu.

Kafasına takmadı çünkü birazdan olanlar yüzünden çocuk oradan mutsuz bir şekilde ayrılacaktı.

Genç adamın omuzlarına masaj yaparken adamın kulağıne eğildi. Ufak ufak öpmeye başladı. Sonra ise emdi. Konuşmaya başladı.

"Seni mutlu etmemi ister misin?"

Onun duyabileceği ses tonuyla konuşmuştu. Adam bir anlığına yutkundu. Sonra ise yerinde dikleşti. Cevap vermeden etrafı izlemeye devam etti.

Küçük sorusuna cevap verilmemesinden hoşlanmamıştı. Sonra ise adamın arkadaşları dans etmek için kalktı. Küçük bunu fırsat bilip adamın kucağına oturdu. Adam ilk başta afallasa da birşey demedi.

Küçük adamın sakallarını okşamaya başladı. Arada ise öpücükler konduruyordu. Küçük bu hareketsizliğe dayanamayıp adama sürtünmeye başladı.

Adam küçüğe bakıp derin bir nefes aldı. Daha önce hiç böyle hissetmemişti. Elleri istemsizce küçüğün beline gitti. Küçük aldığı tepkiyle gülümsedi.

Hem sürtünüyor hem de öpüyordu. Adam altındaki hareketlenmelere anlam veremedi. Ama dayanacak gücü de kalmamıştı.

Küçüğü koltuk altından tutup kaldırdı. Küçük otamatik olarak bacaklarını ve kollarını adama sardı.

Adam kendinden emin bir şekilfe yürmeye başladı.

___________

Bu hikaye taslaklarda duruyordu
Ben de yayınlayayım dedim
O yüzden olay örgüsü hazır
Siz sadece okuyun

Arada oy ve yorum da verin




SADECE SANA (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin