bölüm_11

469 20 0
                                    

Adam, miniğin attığı topu yakalamaya çalışıyordu. Bugün pikniğe gelmişlerdi. Miniği top oynamak istediğini söylemişti. Adam ise miniğini kırmamış ve kabul etmişti

Miniği voleybolda çok iyiydi. Adam ise ona yetişmeye çalışıyordu. Adam şuana kadar sadece futbol oynamıştı. Voleybolla alakası yoktu.

Minik voleybol sahasının boşaldığını görünce oraya gitmek istedi. Adam onu kırmadı. Sahaya gidip oynamaya başladılar. O sırada sahaya başka gençler geldi.

"Merhaba..."

Adam gence doğru döndü. Spor kiyafetleriyle normal bir gençti.

"Merhaba?"

"Biz de sizinle oynayabilir miyiz?"

Adam miniğe baktı. O oynamak istiyorsa oynayabilirlerdi. Minik ise başını salladı.

"Ben Şuheda. Bu Berkay, bu Boran, bu da Güler."

"Ben Yağız. Bu da Koray."

Koray baş selamıyla yetindi.

"Takımlara ayrılalım mı?"

"Olurr..."

"O zaman.... Sen, Koray, ve Güler olsun. Biz de diğerleriyle oluruz."

"Tamam."

Bir grup diğer tarafa. Bir grup diğer tarafa gitmişti. Oyun başlamıştı. Herkes iyi oynuyordu. Ama Yağız bir yıldız gibiydi. Çok iyi oynuyordu. Bunu herkes fark etmişti.

Maç bittiğinde Yağız'ın takımı kazanmıştı. Herkes birbirlerini tebrik etti.

"Yağız çok iyi oynadın. Eğer istersen bizim spor grubu var. Katılabilirsin."

Minik bu teklife sevinmişti. Ama ilk önce Koray'dan izin almalıydı. Koray'a doğru yanaştı. En tatlı gülümsemesini takınıp konuştu.

"Kocacım... Gidebilir miyim?"

Kocacım lafını herkes duymuştu. Mjnik her ne kadar kısık söylesede. Adam miniğin bu sevimli haline dayanamadı. Dudağına minik bir öpücük kondurdu.

"Gidebilirsin miniğim."

"Ovvvv! Boran şunlara bakkkk..."

"Görüyorum güzelim."

"Çok tatlılar."

Güler, Boran'a daha çok sırnaştı. O sırada da iki çifti izliyordu. Şuheda aralarından sıyrılıp, Yağız'a bir kart uzattı. Üzerinde numara yazıyordu.

"Buradan bize ulaşabilirsin."

"Teşekkürler."

Yağız kartı aldı. Gençler sahaya yakın bir yere yarleşti. İki çift ise yerlerine geçtiler. Gençler rahatlıkla iki çifti görebiliyorlardı.

Minik, adamın kucağına oturdu. Sonra ise sarıldı. Adam, miniğin belini okşuyordu. Saçlarına öpücükler konduruyordu. Minik adamın saçlarıyla oynamaya başladı. Sonra ise sepetten birşeyler alıp yedirmeye başladı.

Gençler çifti izliyordu. Onları çok tatlı bulmuştu.

"Şuheda, bir kere benim saçlarımı böyle okşadın mı?"

"Hakettin mi?"

"Offf!"

"Oflama Berkay. Şuheda sana tripli."

Güler, sepetten malzemeleri çıkarırken konuştu.

"Karıcım bana tripli mi?"

"Berkay sus."

"Utandı abisi, utandı."

Aynı anda hem gülüyorlar, hemde çifti izloyorlardı.

---------

Nasıldı?

Yeni karakterler
Yeni olaylar
Yeni yerler

Bugünlük bu kadar

Oy ve yoyum veyşeneeee

SADECE SANA (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin