bölüm_19

293 11 2
                                    

Şuan ne yapıyorum? Boran'ı dinliyorum. Nasıl tanıştıklarını.

O gün Boran ve Güler ayrıldığında Ufuk onları görmüş. Tabii Ufuk daha önceden Boran'ı tanıyormuş. Tabii Boran tam Ufuk'un önünde Güler'den ayrılınca. Birde Boran, Ufuk'un gözünde hoş görününce işler gelişmiş.

Ufuk ise Boran'a yazmaya başlamış. Boran ile yakınlaşınca Ufuk durumu anlatmış. Boran da şans vermek lazım diyince kabul etmiş. Olay buraya kadar gelmiş.

Dinlediklerim karşısında şok olmuştum. Güler işide yalan olmuştu. Biraz daha muhabbetten sonra telegonum çaldı. Koray arıyordu.

"Alo?"

"Alo bebeğim. Hazırlan önemli işler var."

"Ne işi?"

"Şık giyin. Bu bir toplantı gibi. Çabuk ol. Muzo sizi almaya gelecek."

"Tamam. Hemen geliyorum."

"Hadi kalk hazırlanıyoruz."

--------

Üstüme şık bir takım geçirmiştim. Beyaz bir takımdı. Boran ise lacivert giyinmişti. Ufuk'un üstünde siyah vardı.

Gittiğimiz mekan acayip derecede lükstü. Toplantı yapacaklarımız zengin olmalıydı. Koray'ın olduğu yere doğru gitmeye başladık. Koray tek başına oturuyordu.

Bu demekki daha gelmemişlerdi. Hemen karşısına oturdum.

"Güzelim. Yine çok şık olmuşsun."

"Teşekkür ederim. Sende çok şık olmuşsun."

Biraz durduktan sonra etrafıma bakınmaya başladım. Şık ve sade dekore edilmişti. Garsonlar oaradan oraya koşuşturuyordu. O sırada yanımda bir müzik sesi hissettim.

Kafamı çevirdiğimde bir genç keman çalıyordu. Bir daha kenara baktığımda diz çökmüş bir Koray görmeyi beklemiyordum. Elinde bir kutu vardı.

"Çok kılişe olucak ama. Benimle evlenir misin?"

Şok içinde baktım. Rüya değil demi.

"Ben... Evet!"

Hemen dudağımı öptü. Kısa bir öpüşmenin ardından ayrıldık. Alkış sesleri mekanı doldurmuştu. Elindeki yüzüğü hemen parmağıma geçirdi.

Ben ise ağlamaktan başka birşey yapmıyordum.

"Teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim. İyi varsın Koray. İyiki yanımdasın."

"Sen de. Sen de iyiki hayatıma girdin."

"Hayırlı olsun."

"Teşekkürler."

Ben hâlâ şok içindeydim. Şuracıkta yığılabilirdim. Koray'a sarılıp destek aldım.

"İyiki varsın."

"İyiki yanımdasın."

-----

Gözlerim yaşardı
Siz ne zaman büyüdünüz
Allah bir yastıkta kocatsın.

SADECE SANA (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin