İki çift güzel bir tatilin arfından evlerine döneceklerdi. İkisi de çok mutlu olmuşlardı. Paris'te geçirdikleri zaman boyunca çok eğlenmişlerdi.
Adam çocuğun hazırladığı minik valize güldü. Sonra çocuğa doğru yanaştı. Belinden nazikçe tutup kendine çekti. Dudağına ufak bir öpücük kondurdu.
Çocuk ise adama hafifçe sokuldu. Adam, çocuğun bu tatlı haline tebessüm edip saçına minik öpücükler kondurdu.
Çocuk dünki eve dönmenin heyecanıyla çok uyuyamamıştı. Adama sokulunca iyice mayışmıştı. Adam ise çocuğun bu durumunu anlamıştı.
"Seni kucağıma almamı ister misin?"
Çocuk hafifçe kafasını salladı. Adam, çocuğu kucağına alıp yürümeye başladı. Artık evlerine dönüyorlardı.
____________
Adam uçakta tabletiyle ilgileniyordu. Eve dönmek işe dönmek demekti onun için. Bunun için ön hazırlık yapıyordu.
Çocuk ise adamı en ince ayrıntısına kadar izliyordu. Arada adamın kaslarına sarılıyordı. Adam bunu fark etsede çaktırmıyordu.
Çocuk daha fazla ilgi isteyip adamın kucağına oturdu. Adam ilk başta afallasada pek oralı olmadı. Üstünde bir yorgunluk vardı.
Çocuk bunu fark edince istemesede üzülmüştü. Sonra adamın yanağını, çenesini öpmeye başladı. Adamın içindeki huzursuzluk az da olsa azalmıştı.
"Neyin var?"
"Ha-?"
Adamın bir anki boşluğuna denk gelmişti.
"Diyorumki neyin var? Çok dalgınsın. Benimle ilgilenmiyorsun bile."
"Çok üzgünüm bebeğim. Bugün biraz yorgunum."
Çocuk adamı anlamış gibi yapıp başını salladı. Sonra aklına gelen arsız şeylerle sırıttı. Ardından adamın kulağına yanaştı.
"Koray'ımmm... Hizmetlilere söyle gelmesinler."
Adam, çocuğun yüzüne şaşkınca baktı. Ardından başını sallayıp komut verdi. Çocuk adamın komutundan sonra adamın önünde diz çöktü.
Ardından fermuğarı yavaşça indirdi. Dilini yalayıp, adamın aletini dışarı çıkardı. Adam farkında olmadan nefesini tutmuştu. Çocuk eline aldığı kabarık alete baktı. Çok büyüktü...
Çoçuk sonkez adamın gözlerine baktı. Tepki almayanınca dilini çıkardı. Sonra ucunu yavaşça adamın aletine sürdü. Adam ellerini sıktı ve derin bir nefes aldı.
Çocuk dilinin hareketlerini arttırdı. Sonra ise yavaşça ağzına aldı. Adam hissettiği sıcaklıkla boğukça inledi. Harika bir histi.
Çocuk yetişemediği yerde elini kullandı. Yavaşça git gel yapmaya başladı. Adam şuan çocuğun ağzını becermek istiyordu ama miniğine kıyamıyordu.
Çocuk gittikçe hızlanıyordu. Adam elini çocuğun saçına attı. Çocuk adamın bu haline sevinmişti. Ondan gerçekten de etkileniyordu.
Çocuk, adamın aletinin seğirdiğini hissedince durmadı. Aksine daha da hızlandı. Ardından adam dayanamayarak çocuğun ağzına boşaldı.
Çocuk adamın gözlerinin içine bakarak menileri yuttu.
________
Nasıldı?
Bunlar eve geçsin
Güzel şeyler olacak
Kısa olduğuna bakmayınOy ve yorum verir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SANA (B×B)
RomanceHayatı boyunca kimseye kaldırmamış olan, Koray. Arkadaşlarının zoruyla bir bara gelir. Daha ilk iş gününde olan Yağız, adamı tanımadan ona sırnaşır. Ama sonunun ne olacağını o da bilmiyordur. *lgbt+ kabul görülen bir dünya* *+18* *küfür, argo* *az d...