Zenih mutlulukla bekliyordu. Anlaştıkları saate çok az kalmıştı. Şu an ise Koray'ı hain planına düşürmeyi bekliyordu. Bu sayede hem çocuk onun olacaktı hem de para.
Vakit oldukça yaklaşmıştı. Zenih sırf çocuğu sinir etmek için yanına gitti ve konuşmaya başladı.
"Babacığın seni unuttu mu? Kıyamam... Ya da dur, kıyarım. Öyle bir kıyarı-"
Gelen fren sesiyle sözü yarım kalmıştı. Arkasını döndüğünde Koray'ın geldiğini gördü. Sonra yavaşça arabaya yürüdü.
O sırada arabanın kapısı açıldı. Elindeki bavulla Koray Yakamoz karşısında duruyordu.
"Selam bebeğim. Paramı getirdin mi?"
"Kapa çeneni pislik. Al yemedik paranı."
Tam Koray parayı Zenih'e verecekken durdu. Sonra konuşmaya başladı.
"İlk önce Yağız'ı ver..."
Zenih duyduğu sözle kaşları çatıldı. Bu kadar zor olmamalıydı.
"Çocuk burada, kaçtığı yok."
"Para burada, kaçtığı yok."
Zenih daha da sinir oldu. Sonra ensesinde bir nefes hissetti. Arkasına döndüğünde bütün adamları yerdeydi ve bir adam kafasına silah dayamıştı.
"Sabreden dermiş muradına ermiş..."
"Hay muradı-"
Zenih kafasına yediği silahla bayıldı. O bayılır bayılmaz Koray koşarak Yağız'ın yanına gitti. Sıkıca sarıldı.
"Güzelim. Can parçam..."
"K-koray."
"Söyle bir tanem, söyle."
Yagız ağlayarak Koray'a sımsıkı sarıldı.
"Çok korktum."
"Şşşhhh, geçti güzelim geçti...."
Adam çocuğu kucağına aldı. Kafasını çocuğun boynuna gömdü ve özlediği kokuyu hasretle içine çekti. Ardından arabaya doğru yöneldi.
__________
Çocuk masum bir şekilde köpüklerle oynuyordu. Adam onu eve götürdükten sonra banyo yapmayı teklif etmişti. Çocuk utana sıkıla kabul etmişti.
Şu an çocuk adamın kucağında köpüklerle oynuyordu. Adam ise özlediği bu görüntüyü ezberlermişçesine izliyordu.
Çocuk sıkılıp adama döndü. Dudaklarını büzüp cilveli cilveli baktı. Adam çocuğun bu haline dayanamayıp dudaklarına yapıştı. Çocuk anında ona karşılık verdi.
Adam çocuğu kucaklayıp küvetten çıktı. Sonra ise çocuğu duvara dayayıp öpmeye devam etti. Çocuğun sırtı soğuk duvarla ürpermişti ama umursamadı.
Adam, çocuğun dudaklarından ayrılıp boynuna yöneldi. Orayı morartıncaya denk öpmeye devam etti. Çocuk artık içindeki özlemle beraber dayanamamaya başladı.
Kendini adamın kasıklarına sürttü. Adam boğukça inledi. O da dayanamamış olacakki çocuğu ters çevirdi. Çocuk, suratı duvar ile buluşunca şaşırdı. Ardından ağzına giren parmaklarla emmeye başladı.
Adamın parmaklarını emdikten sonra adam parmaklarını çekti ve çocuğun deliğine yaymaya başladı. Çocuğun iniltileri banyoda yankılanıyordu.
Adam çocuğun genişlediğine kanaat getirmiş olacakki aletini de ıslatıp çocuğun girişine dayadı. Ardından hepsini beraber çocuğun içine kökledi.
Çocuk acıyla beraber yüksek bir şekilde inledi. Gözlerinden yaş geliyordu. Adam son gaz devam ederken ikisi de zevkten kasılıyordu.
İkisi de dayanamayıp boşaldılar. Adam çocuğu çevirip suratına öpücükler bıraktı. Sonra ise kafasını çocuğun boynuna gömdü.
"Seni seviyorum......."
__________
Nasıldı?
Kaos yazamadığımı fark ettim
Bu arada hızlı oldu
Ama işlerim vardı
AnlayınOy ve yorum verrrrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SANA (B×B)
RomanceHayatı boyunca kimseye kaldırmamış olan, Koray. Arkadaşlarının zoruyla bir bara gelir. Daha ilk iş gününde olan Yağız, adamı tanımadan ona sırnaşır. Ama sonunun ne olacağını o da bilmiyordur. *lgbt+ kabul görülen bir dünya* *+18* *küfür, argo* *az d...