bölüm_10

507 21 1
                                    

Elimdeki patlamış mısırla televizyon seyrediyordum. Koray'ın acil bir işi çıkmıştı. Özür dileyip, hemen geleceğini söyledi. Ben ise kafama takmadım.

Karşımdaki film sıkıcı gelince kapattım. Patlamış mısırı kenara koydum. Ayaklanıp Koray'ın odasına gittim. Dosyalardan birini alıp kurcalamaya başladım.

Genellikle asistan alınımıydı ve çoğu dosya reddedilmişti. O sırada telefonum çaldı. Koray görüntülü arıyordu. Hemen açtım.

"Miniğim..."

"Kocacım!"

"Kocacım diyen ağzını yiyeyim."

"Yeme."

"Tatlılığa bak. Sen ne yapıyorsun?"

"Dosyalara bakıyordum."

"Dosyalar?"

"Evet dosyalar. Canım sıkıldığı için bakmak istedim. Özür dilerim."

"Ne dosyası bu miniğim?"

"Asistan. Genellikle reddedilenlerden."

"Hmmm, peki. Bunun öcünü eve gelince alıcam."

"Ama Koray..."

"Söyle Koray'ın miniği."

"Öc alma. Çikolata al."

"Allah Allah, bak sen."

"Ne zamn gelirsin?"

"İki bilemedin üç saat güzelim. İşimi çabuk bitirmeye bakıcam."

"Tamam."

"Görüşürüz güzelim."

"Görüşürüz kocacım."

Telefonu kapatınca ayaklandım. Çikolata diyince canım pasta çekmişti. Yapmalıydım. Koşa koşa mutfağa gittim. Kolları sıvayıp pasta yapmaya başladım.

-------------

(İlahi bakış açısı)

Minik pastayı bitirmişti. Süslemeleriyle tamdı. Dola koydu. Ardından mutfağı temizledi. Çok yorulmuştu. En güzelinden olsun diye emek sarf etmişti.

Sandalyeye oturdu. Kafasını yaslayıp beklemeye başladı. O sırada gözleri kapandı.

Adam kapıyı açıp eve girdi. Evden güzel kokular geliyordu. Mutfağa doğru ilerledi. Miniğini uyurken görmeyi planlamıyordu. Yanına gidip kucakladı. Miniğik pastayı yaparken fazla batırmıştı üstünü. Adım üzerine bulaşmıştı.

Adam kucağına aldığı cocuk ile odaya çıktı. Dolaptan birkaç şey alıp çocuğun üzerini değiştirdi. Ardından kendi üstünü değiştirdi.

Çocğun anlından öptü ve oradan ayrıldı. Mutfağa indi. Dolabı açtığında pasta vardı. Çok güzel gözüküyordu. Adam normalde tatlıyı pek yemezdi. Miniği yaptıysa yiyecekti.

Dolabın kapağını kapatıp tekrar yukarıya çıktı. Dosyalarına baktı. Çocuk sadece asistan dosyalarını karıştırmıştı. Adam çocuğa kızmayacaktı. Onun hakkında herşeyi bilmesini istiyordu.

Dosyalara bakarken aklına geldi. Miniği öc alma çikolata al demişti ve adam salak gibi unutmuştu. Hemen ceketini giyip aşağı indi. Acilen miniğine çikolata almalıydı.

--------

Minik gözleeini açtığında yataktaydı. Üzeri değiştirilmiş vaziyetteydi. Koray'ın geldiğini anlayan çocuk aşağı indi. Kimse yoktu. Odalara baktı yine kimse yoktu. Kanepenin üzerine oturup beklemeye başladı.

O sırada kapı açıldı. Eve adam girdi. Çocuk koşarak adamın üzerine atladı. Adam çocuğu bir çırpıda kucakladı. Çocuk ağlamaya başladı.

"Ne oldu miniğim?"

"Gittin sandım..."

"Şşşhhh. Bebeğim benim. Aşkım. Ben buradayım. Sana çikolata almaya gittim."

Çocuk hemen adamın yüzüne baktı. Ardından heryerine öpücükler kondurmaya başladı.

-------

Nasıldı?

Bence güzel
Geçiş gibi

Oy ve yorummmmmmmmmmmmm

SADECE SANA (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin