❤Anthony Kemp❤
Wypiję za dużo soku jabłkowego i pomyli i będzie udawał, że jest pijany przez całą drogę.
Gdy wreszcie wróciliście do domu powiedział To tylko żart skarbie wściekłaś się.
- Ha nieźle cię nabrałem.? - zapytałI kazałaś mu spać na kanapie przez tydzień.
🧡William Burleigh🧡
Pojawił się wcześniej na imprezie niż ty.
I przetańczył z inną dziewczyną bardzo podobną do ciebie.
I kiedy pojawiłaś się na imprezie zorientowałaś się, że tańczył z inną dziewczyną
gdy w końcu się zorientował było mu przykro.- Przepraszam zagapiłem się wiesz że zależy mi tylko na tobie - błagał.
I przepraszał cię na kolanach uległaś mu i wybaczyłaś.
💛Julien Holdaway 💛
Zamawialiście właśnie drinki gdy Julien wpatrywał się w barmankę.
Przez chwilę utrzymywali kontakt wzrokowy i rozdzieli się popatrzył na ciebie.
- Zazdrosna-zapytał
Ty tylko przewróciłaś oczami i wróciliście do drinków.
💚Nyika Jancsó 💚
Byliście u domówce u jego znajomego było wszystko picie jedzenie wszystko szło dobrze.Gdy ty i jego znajomi wróciliście z zakupów zobaczyliście cały dom w bałaganie.
Po krótkiej chwili obudziłaś go, aby pomógł posprzątać gospodarzom.
Na początku jęknął z niechęcią, a potem pomógł wiedząc, że z tobą nie ma żartów.
💙Robert Efford 💙
W klubie, aby odpocząć po ciężkim tygodniu.
Nagle odbyło się karaoke, do którego wszystkich rwało.Robert wspiął się na stół i zaczął śpiewać wszystkim się podobało była balanga ty też dołączyłaś.
Niestety po przyjęciu było dużo sprzątania i rachunki, że zrobiło wam się czarno przed oczami.
💜Mark Colleano💜
Byliście w miejcowym Pubie i bawiliście się do póżna.Nagle zauważyłeś, że stary automat do gier stoi w jednym z kątów. Zdecydowałeś się sprawdzić, czy jeszcze działa.
Po kilku chwilach nerwowego klikania i dźwięków wydobywających się z automatu, nagle zaczęły migotać światełka, a maszyna wypluła starych, ale nadal głośnych żetonów.
W pubie rozległ się śmiech, a wszyscy zaczęli rzucać się o to, kto pierwszy spróbuje szczęścia na automacie.
Niestety po chwili zabawy znów się popsuł a to wszystko przez Marka.
🤎John Moulder-Brown🤎
Byliście w eleganckiej restauracji, na którym było przyjęcie wszystko odbywało się dobrze do czasu.
Gdy John zamówił taksówkę, aby podwieźć was do domu niestety za dużo wypił i pomyliły mu się adresy i taksówka zawiozła was na zły adres.
Ale ty nie byłaś pijana i zamówiłaś kolejną taksówkę, która zawiozła was pod domy.
🖤Martin Beaumont🖤
Właśnie wychodziliście z imprezy przez park ..Dla żartu chciał pchał cię do wody, ale zrobiłaś unik i sam wpadł do wody ..
Ale w końcu jak były wodzie i ciebie wepchnął ...
A na końcu wyszliście i szliście do domu cali mokrzy..
🤍Paul Bartlft 🤍
Wracaliście z dyskoteki szkolnej nagle Paul zobaczył automat z piciem i przekąskami..Powiedziałaś co chciałaś gdy Paul zapłacił i wziął swoje jedzenie wziął też twoją przekąskę i uciekł na drugi koniec ulicy.
Oddał ci dopiero pod twoim domem gdy wróciliście do domu cieszyliście się smakiem przekąsek.
💖Péter Delmár 💖
Wracaliście razem z imprezy pijani ten ci dokuczał i całował w usta przy ludziach.
Wiedział jak bardzo tego nie znosisz i że się przez to rumienisz i dalej to robił.
I całował cię, dopóki nie przyszliście do domu.
Pomysł od BabyFireflyGP13
CZYTASZ
Prefencje :Aktorzy Chłopcy z Placu Broni
HumorAnthony Kemp❤ 🧡William Burleigh🧡 💛Julien Holdaway 💛 💚Nyika Jancsó 💚 💙Robert Efford 💙 💜Mark Colleano💜 🤎John Moulder-Brown🤎 🖤Martin Beaumont🖤 🤍Paul Bartleft 🤍 💖Péter Delmár 💖 Tym razem prefencje o chzpb tylko inne będą w niej sie poh...