coś innego

85 0 4
                                    

Dzisiaj nie będzie prefek bo musimy przemyśleć pewne zachowania Antka i go udoskonalić trochę jego wygląd i osobowość.

Wszyscy znamy tego słodkiego blondowlosego z blękitnimi oczami i łobuzerskim uśmiechu który umię każdą sytuać przywrócić na swoją korzyść i jest bardzo sprytny o inteligentny.

Tadeusz : dobra dobra dość tego pogłębiania go .

A wiec tak będziemy dziś omawiać etap od Narodzon Antka do rozpoczęcia 2 wojny światowej ...

Tadeusz : dobra dobra dość tego pogchlebiania go .

A wiec tak będziemy dziś omawiać etap od Narodzon Antka do rozpoczęcia 2 wojny światowej ...

Antek urodził się 31 grudnia 1930 r o godzinie 22: 00 w Warszawie w szpitalu dzieciątka Jezus w Warszawie .

Jego rodzice to Leona Zawadzka i Józef Zawadzki . Antek się rodził gdy jego mama miała 45 lat była w zawasowanym.
Wieku ale bardzo się ucieszyła bo w końcu po wieku poronieniach i długo starania się o dziecko wysiłkach.

Zaszła w ciaże z synkiem była tak szcześliwa że popłakałaś się że szczęścia.

Niestety kilka miesięcy poźniej ciąża została zagrożona że albo oboje umrę albo matka przeżyje lub dziecko umrze lub na odwrót .

W końcu po 9 miesiącu urodził się zdrowy chłopczyk który miał sìę blondwlosy i niebieskie oczy które patrzył na kobietę z miłością i troską które mówiły : ,, kocham cię mamusiu ".

Antek gdy dorastał kochał swoją mamą miał z nią bliskie relacje nie tak jak Tadeusz ale tak były słodkie i kochające.

Raz pewnego dnia gdy Tadeusz piekło z mamą ciasto .

( tak Leona nauczyła go piec w książce to jest potwierdzone)

2 letni Antek biegł z wiaderkiem wody żeby podlać kwiatki niestety wiadro było dla niego za ciężkie i potknął się i cala wodą wylała sie ma stół i na Tadeusza .

Antek : mam przerąbane .... uciekać ..
I uciekł do ogródka ..

Antek był łobuzem to prawda ale był szczęśliwym dzieckiem do czasu gdy jego ukochaną mama zachorowała w 1938 roku na wylew.

I od tej pory się zmienił stał się dojrzalszy i mniej wariował ale nadal to był jej łobuziakiem który przytulał i całował jej czoło i zawsze spał obok niej .

Niestety po śmierci mamy zmienił się stał się zimny chłodny wredny dla swoich wrogów i nie pozwolił by ktoś ją skrzywdził .

Ciekawostki na temat Antka ..

Jego pełne imię to : Antoni Leon Zawadzki .

Jego ulubiony kolor to czerwony i niebieski

Lubi się droczyć z innymi ..

Umie się bić .

Uprawia sport taki jak boks piłką nożną i siatkówka

Jest dosć pewny siebie i potrafi być wredny .

Jego imiona / pseudonimy : Tosiek, Antoni ,Antek ,Kajtek Antoś Leoś Leon Leo Brat Zawadzkiego .

......................................................................

A tak teraz przenosimy sie do lat 2012 - 2017 kto pamięta

A tak teraz przenosimy sie do lat 2012 - 2017 kto pamięta

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
 Prefencje :Aktorzy Chłopcy z Placu BroniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz