❤Anthony Kemp❤
Popatrzy na was z uśmiechem i zdziwieniem i delikatnym zaskoczeniem .
Tatuś musi bardzo kochać mamusię skoro całuję ją i wygląda na zakochanego i szczęśliwego.
Tak jak mnie całują w policzek lub czoło .
William Burleigh🧡
Dla dziewczyn było to normalne bo były nastolatkami wiec było to dla nich zrozumiałe.
Ale wasz 2 latek był zdziwiony i zaciekawiony i zapytał
Tato dlaczego całujesz mamę w usta ?
Tato uśmiechnął się szeroko na niewinność pytania swojego synka. Kucnął przed nim, aby być na jego poziomie i spojrzał mu prosto w oczy.
- Wiesz, synku - zaczął, delikatnie chwytając małą rączkę chłopca - kiedy kogoś bardzo kochamy, to czasami wyrażamy to poprzez pocałunki. To jest sposób, w jaki pokazujemy mamie, jak bardzo ją kochamy i jak bardzo jest dla nas ważna.
Chłopczyk zmarszczył czoło, próbując przetrawić nową informację.
- Tak jak ja całuję mojego misia na dobranoc? - zapytał z powagą, która rozczuliła tatę.
- Dokładnie tak - odpowiedział tata, śmiejąc się lekko. - Tylko my, dorośli, czasami całujemy się w usta, żeby pokazać, jak bardzo się kochamy.
Syn spojrzał na tatę z zamyśleniem, a potem z szerokim uśmiechem powiedział:
- To ja też będę całować moją mamę w usta, bo bardzo ją kocham!
Tato zaśmiał się i pokiwał głową
.- Myślę, że mama będzie z tego bardzo zadowolona, ale pamiętaj, że każdy ma swoje sposoby na okazywanie miłości. Najważniejsze, żeby zawsze być dobrym i kochającym.
Chłopiec przytaknął, a potem przytulił się do taty. W tym momencie mama weszła do pokoju i zobaczyła ich razem. Uśmiechnęła się i zapytała:
- O czym tak ważnym rozmawiacie, moi chłopcy?
Chłopiec odwrócił się do niej z radosnym uśmiechem.
- Tato uczy mnie, jak pokazywać, że kogoś kochamy! - oznajmił z dumą.
Mama spojrzała na tatę z miłością, a potem nachyliła się, aby pocałować synka w czoło.
- Jesteś naszym największym skarbem - powiedziała ciepło. - I cieszymy się, że możemy Cię tego nauczyć
Rodzina przytuliła się mocno, a mały chłopiec czuł się szczęśliwy i bezpieczny, otoczony miłością swoich rodziców.
💛Julien Holdaway 💛
On zawsze był lobuzem ale bardzo lubił patrzeć jak jego ojciec całuję swoją żonę.
Wiedział że zawsze beda się kochać nawet gdy będą złe chwilę przejdą przez to razem .
I zawsze przejdą przez to wszystko razem .
💚Nyika Jancsó
No coż nie był zbytnio zainteresowany bo myślał że to obrzydliwe .
Ale po jakimś czasie zrozumiał że to normalne .
💙Robert Efford 💙
No zawsze nie zastanawiali się nad tym dla nich to była codzienność bo całowaliście się codzenie.
💜Mark Colleano💜
On no coż był dżentelmenem i wiedział kiedy mu coś wytłumaczyć i tłumaczył im to delikatnie.
CZYTASZ
Prefencje :Aktorzy Chłopcy z Placu Broni
HumorAnthony Kemp❤ 🧡William Burleigh🧡 💛Julien Holdaway 💛 💚Nyika Jancsó 💚 💙Robert Efford 💙 💜Mark Colleano💜 🤎John Moulder-Brown🤎 🖤Martin Beaumont🖤 🤍Paul Bartleft 🤍 💖Péter Delmár 💖 Tym razem prefencje o chzpb tylko inne będą w niej sie poh...