jak zareaguje gdy płaczesz

25 2 11
                                    


1. Anthony Kemp❤

Anthony: „Hej, co się stało? Dlaczego płaczesz? Możesz mi o tym opowiedzieć.”

Ty: „Czuję się przytłoczona. Po prostu wszystko wydaje się za dużo.”

Anthony: „Nie martw się. Jestem tutaj dla ciebie. Weź głęboki oddech. Chcę, żebyś wiedziała, że zawsze możesz na mnie liczyć.”

2. William Burleigh🧡

William: „O nie, nie płacz. To mnie łamie serce. Chcesz, żebym przyniósł ci coś do picia?”

Ty: „Nie, to nie pomoże. Muszę po prostu to przeżyć.”

William: „Rozumiem, ale nie musisz tego robić sama. Może spróbujemy pójść na spacer? To może cię uspokoić.”

3. Julien Holdaway 💛

Julien: „Zatrzymaj się na chwilę. Czy mogę cię przytulić? Wydaje mi się, że potrzebujesz wsparcia.”

Ty: „Nie wiem, czy to coś zmieni.”

Julien: „Czasem jedno przytulenie może pomóc. Chcę, żebyś wiedziała, że nie jesteś sama w tym wszystkim.”

4. Nyika Jancsó 💚

Nyika: „Nie płacz, proszę. Chcesz, żebym poszukała czegoś, co cię rozweseli? Może wspólny film?”

Ty: „Nie mam na to ochoty. Po prostu czuję się bezsilna.”

Nyika: „Rozumiem. Ale pamiętaj, że możemy wspólnie przez to przejść. Chcesz, żebym została z tobą na chwilę?”

5. Robert Efford 💙

Robert: „Czemu płaczesz? Widzę, że coś cię trapi. Czy mogę ci jakoś pomóc?”

Ty: „Nie wiem, jak sobie z tym poradzić. Wszystko jest zbyt skomplikowane.”

Robert: „Nie musisz mieć odpowiedzi na wszystko. Porozmawiajmy o tym, chcę cię wesprzeć. Jesteś dla mnie ważna.”

6. Mark Colleano💜

Mark: „Hej, co się dzieje? Zatrzymaj się na chwilę, weź głęboki oddech.”

Ty: „Nie mogę, po prostu czuję, że wszystko mnie przytłacza.”

Mark: „Słuchaj, jeśli potrzebujesz miejsca, mogę ci je dać, ale jeśli chcesz rozmawiać, jestem tutaj. Nie jesteś sama.”

7. John Moulder-Brown🤎

John: „Zróbmy coś razem. Może zrobimy herbatę? To czasami działa.”

Ty: „Nie wiem, czy to pomoże. Po prostu czuję się smutna.”

John: „Czasami najlepszym lekarstwem jest wspólny czas. Pamiętaj, że jestem tutaj, by cię wysłuchać.”

8. Martin Beaumont🖤

Martin: „Nie rozumiem, co się dzieje, ale widzę, że coś cię boli. Mogę ci jakoś pomóc?

Ty: „Po prostu czuję, że świat mnie przytłacza.”

Martin: „Przede wszystkim musisz wiedzieć, że nie jesteś sama w tym wszystkim. Pomyślmy o czymś pozytywnym, co sprawi, że poczujesz się lepiej.”

9. Paul Bartleft 🤍

Paul: „Czemu płaczesz? Co się dzieje? Jestem tu dla ciebie.”

Ty: „Nie potrafię tego wyjaśnić. Po prostu się złamałam.”

Paul: „Chcę, żebyś wiedziała, że wszystko będzie dobrze. Może zrobimy coś razem, co poprawi ci nastrój?”

10. Péter Delmár💖

Péter: „Nie płacz, proszę. Mogę coś dla ciebie zrobić? Jakieś jedzenie, herbata?”

Ty: „Nie, dziękuję. Po prostu czuję się przytłoczona.”

Péter: „Rozumiem, ale nie musisz tego przechodzić sama. Chcę, żebyś wiedziała, że jestem tu, by cię wspierać.”

 Prefencje :Aktorzy Chłopcy z Placu BroniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz