Twoja relacja z jego rodzeństwem

127 5 45
                                    

Anthony Kemp❤
Nie ma rodzeństwa niestety ale gdyby miał wasza  relacja byłaby spokojna i koleżeńska.

I na pewno byście się nie  nudzili.

  William Burleigh🧡

Ma aż ósemkę rodzeństwa z każdym się dogadujesz  i każdy cię lubi.

Ale najlepsze i bliskie relacje masz z Mercedes Andy i Mary.

Razem chodzie po dzielnicach  Londynu  i się śmiejecie

💛Julien Holdaway 💛

Tak młodsza jego siostra ubóstwia cię jak  starszą siostrę.
Uwielbia ci robić makijaż z kosmetyków czesać włosy i każe ci się nawić dom.w szkołę i przyjęcia  do  herbaty  ze swoimi lalkami.

A  Julien się z was śmieje szczególnie  z ciebie


💚Nyika Jancsó 💚
 
Młodszy jego  brata lubi ci irytować  i robić żarty   i ci dogryzać.

Raz gdy przyszłaś dał ci pudełko pełne kwiatów róż, ale gdy miałaś  je rękach  na ciebie skoczyła mysz i  puściłaś pudełko na ziemie.

Chłopczyk się tylko zaśmiał i  pobiegł po schodach do pokoju.

💙Robert Efford 💙

Traktujecie się jak najlepsze przyjaciółki i siostry .

Chodzicie razem do centrum handlowego na lody i itp.

I obgadujecie razem Roberta gdy go nie ma i też twoje rodzeństwo.



💜Mark Colleano💜

Razem z jego bratem flirtujecie dla żartu i śmiejecie się ze swoich żartów.

Lecz on staje się szybko zazdrosny i dostrzegł, że jego starszy brat próbuje go poderwać.

Ale wie, że to  tylko żarty więc nic z tym nie robi.

🤎John Moulder-Brown🤎

Z braćmi masz cudowną relacje jeden jest mądry a drugi głupi traktują cię jak księżniczkę.

Młodsze siostry  traktują cię jak autorytet i  osobę, która wszystko potrafi i wszystko umie. Ubierają się podobnie do ciebie i malują tak samo jak ty.

🖤Martin Beaumont🖤  : Jego brat bliźniak  wygląda tak samo jak on  więc  na początku myślałaś, czy wszystko okej z nim.

Ale w końcu  obgadujesz go z jego bratem  i robicie mu razem pranki.

I  zemściliście się za wpychanie was do rzeki.




🤍Paul Bartleft 🤍
Jego starszy brat ma w stosunku do ciebie brudne myśli i  czujesz obrzydzenie.

Więc nie spędzasz  z nim czasu wasza reakcja nie klei się, bo jego brat dopytuje o szczegóły.

Ty czujesz się niekomfortowo i go nie lubisz.

💖Péter Delmár

Na początku  nie ufała ci  patrzała na ciebie spod byka i traktowała jak wroga i pod nosem nazywa cię  lafiryndą i trzpiotką i pokazuje, że za tobą nie przepada.

Ale po jakimś czasie zaczyna się do ciebie przekonywać i traktować jak przyjaciółkę i  plotkować z tobą o  rodzeństwie.

Miała powód, dlaczego tak się wcześniej zachowywała ex brata były dla niej niemiłe i traktowały ją jak śmiecia wiec była  do ciebie wrogo nastawiona i sceptyczna.


 Prefencje :Aktorzy Chłopcy z Placu BroniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz