Co odwali na rozpoczęcię zakończenie

124 6 82
                                    

Anthony Kemp❤
Rozpoczęcie:
Spóźnicie się trochę miał być apel  na rozpoczęciu roku  Anthony powiedział, że się spóźni, ale gdy wyszliście  ze szkoły.

Zamówił około 1000 tysięcy róż dla ciebie które przyjął rikszą zarumieniłaś  się i  zakryłaś  twarz dłońmi.

Zakończenie:

Było wręczanie dyplomów i świadectw i  gdy   było wręczane twoje świadectwo Anthony miał cwany uśmiech  i gdy nauczyciel.

   Twoje nazwisko cala klasa  wybuchła śmiechem, gdyż Anthony dopisał do twoją zawstydzająca ksywkę z dzieciństwa.

🧡William Burleigh🧡
Rozpoczęcie: Odpowrowadziliście  Dianę do żłobka gdy ty właśnie poprawiałaś jej kitkę i pocałowałaś w czoło.

Gdy  on w szkole pomalował ci pastelami  gdy  wrodziłaś do domu i  zobaczyłaś się w lustrze wściekłaś się.

Zakończenie: Gdy wychodziliście, że szkoły  mocny  wiaterek się zaczął i wtedy zaczął odkrywać twoją bieliznę.

Musiałaś ją co chwile poprawiać  spódniczkę by nie pokazały ci się majtki a on próbował nie patrzeć, ale jego oczy cieszył się tym widokiem.

💛Julien Holdaway 💛
Rozpoczęcie:  Siedziałaś przy korytarzy, aby   wejść do klasy  i zaczęłaś zapisywać plan lekcji.

On położył przy tobie poduszkę pierdziuszke cala klasa się na ciebie popatrzyła i wyszła klasy.

Zakończenie:  miałyście wyjść na lody gdy ktoś cię zaczepiał .
Gdy on   go uderzył zaszła się bojka i przez megafon zostaliście wezwani do dyrektora.

Gdy dyrektor wszedł dal wam godzinę kozy w szkole  wiec  czekaliście do godz. 15: 00 i opuściliście szkole.

💚Nyika Jancsó 💚
Rozpoczęcie: Szykowałaś swój make up  gdy ten pojechał swoim samochodem  a on  rozchlapał twoje ubranie i makijaż.

Zakończenie: Upił się sześciu kieliszkach na środku apelu zapytał się, czy wyjdziesz za niego. Ty nic nie odpowiedziałaś i razem wyszliście ze szkoły.

💙Robert Efford 💙
Rozpoczęcie: Gdy   trwało rozpoczęcie  on przyniósł lizaki do szkoły.

Więc zamiast nauczyciela uczniów jedli  lizaki i gadali ze sobą.

Zakończenie: Właśnie graliście w wisielca  po apelu.

Hasłem do zgadnięcia była kategoria jedzenia, czyli parówki a on napisał narkotyki.
I przez to dostał ochrzan  od nauczyciela.

💜Mark Colleano💜
Rozpoczęcie: Razem w klasie graliście w prawdę i wyzwanie.
Gdy koledzy kazali mu powiedzieć zboczony test do ciebie i to zrobił a ty kopnęłaś go w nogę.

Zakończenie: Pewna dziewczyna śmiała się  z ciebie i twojego stroju.

On to zauważył i tak pocisnął ją na  apelu, że wybiegła z płaczem.

🤎John Moulder-Brown🤎
Rozpoczęciem: Wyszliście do galerii, aby kupić rzeczy do szkoły.

Gdy on wykupił cały dział szkolny i dla nikogo nic nie było a ty nic nie zdążyłaś kupić.

Zakończenie: Gdy miałaś wypowiedzieć referat publicznie.

On spuścił go w toalecie musiałaś improwizować.
🖤Martin Beaumont🖤
Rozpoczęcie: Postanowił kupić fałszywy test ciążowy. I  przy całej klasie powiedzieć.

Gdy wyszliście na przerwę uderzyłaś go w twarz.

Zakończenie: Udawał, że był choro, że by nie przyjść na zakończenie.

Więc byłaś sama w szkole .

🤍Paul Bartleft 🤍
Rozpoczęcie: Pocałował się przy całej klasie i cala szkoła się na was patrzyła.

Nie przeszkadzało ci to jednak.
Zakończenie; Graliście Fnafa gdy ten ubrał na sobie Foxy mask .

Zgasił światło i cię nastraszył nie na żarty.

💖Péter Delmár 💖:
Rozpoczęcie: Bawiliście się w berka na pezerwie gdy ten, zamiast cię dotknąć rzucił cię błotem.

Zakończenie: Po lodach wrzucił cię do basenu i  byłaś cała mokra.

 Prefencje :Aktorzy Chłopcy z Placu BroniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz