Yeonjun uyandığında bir anlığına nerede olduğunu şaşırmıştı. Taehyun'un isteği üzerine dün akşam onun evinde buluşmuşlardı. Taehyun onlar gelecek diye bir sürü şey hazırlamıştı ve bunların üzerine Yeonjun'dan 2 3 geceliğine yatıya kalmasını isteyince Yeonjun da kıramamıştı.
Uyandığı odaya henüz kimse gelmediği için biraz oyalanmak adına telefonunu aldı eline Yeonjun.
Gelen mesajlar yüzünden korktu. Ne çok mesaj atmışlardı.
park_sunghoon
oha yeonjun su magazin
haberlerini okudun mu sen
gerci suana kadar bisey
yazmadıysan gormedin heraldeparkjay_ile.sofraya
insallah biraz daha gormez
magazinciler kahvaltida yurek
yemis sanırım
ne yapşyo bunlar amkpark_sunghoon
sikayet edemiyomuyuz
yeonjun gorurse
sonlari gelir aqnamjoon_kim
Yeonjun 3 gün kadar
bir süre Taehyun'da kalacak.
Çok çabul görmez fikrimce.Görüldü
park_sunghoon
ŞWĞAOENWPDAUDNSD
komik olduyyeonjch
İnternet adresini atar mısınız?
Bulmaya üşendim.park_sunghoon
neyin canim 😊yeonjch
Atmanız için son
3 saniye.
32
Yazıyor...
park_sunghoon
al canim
https://kore.magazin/haberleri/comyyeonjch
Sağol.parkjay_ile.sofraya
Yeonjun sen boşver de menajerler
halletsinyyeonjch
Neyi halledebiliyorlar da bunu
halledecekler.-
Yeonjun sohbetten çıktı ve linke tıkladı. Neyle ilgili olduğunu tahmin edebiliyordu. O sayfayı kapattırmazsam ben de Choi Yeonjun değilim, diye düşündü Yeonjun.
Sayfaya girdi ve okumaya başladı.
"Ünlü model Choi Yeonjun son çıktığı dergide dikkatleri üzerine toplamayı yine başardı!
Fakat bu dönem de yanındaki tanınmayan kişi sayesinde popülerliğini korumaya çalışan Choi, çekimlerden sonra söylediği sözlerle ilişkilerini açıkladı.
'Sevgilim Soobin ile yaptığımız ilk işbirliği olduğu için çok heyecanlıyım. Onun da ünlü olacağından şüphem yok.'
Bu sözler, geçen son haftada kimsenin dilinden düşmedi!
Daha fazlası..."Yeonjun birden yataktan çıktı ve dün uyurken çıkardığı kıyafetlerini giydi hızlıca.
Giyindikten sonra odadan çıktı ve Taehyun'un yanına gitti.
"Günaydın, benim aşırı acil bir işim çıktı gitmem gerek. Afiyet olsun size. Görüşürüz." diye her şeyi sıraladı ve oyalanmadan kapıyı açtı, evden çıkacaktı ki kapıda zile basmak üzere olan Soobin ile karşılaştı.
"Günaydın Yeonj-"
Yeonjun bu olayla Soobin'in de ilgisi olduğunu hatırladı ve cesaretini toplayıp "Benimle gel." dedi.
"Benimle gelirsen ve istediklerimi yaparsan 1 günlüğüne senin söylediğin her şeyi yapacağım, sorgusuz sualsiz. Söz veriyorum. Geliyor musun?"
Soobin aniden aldığı bu sorular karşısında şaşırdı ve öylece bakmaya başladı karşısındaki acele eden kişiye.
Sanırım önemli bir şey, diye düşündü ve kabul etti. Ama bir şart koyarak.
"1 değil 2 gün, tamam mı?"
Yeonjun da hızlıca çıkıp o magazincilerin mekanlarını başlarına yıkma derdinde olduğu için onayladı ve çıktılar.
***
Yeonjun'un arabasıyla gidiyorlardı ve Yeonjun değil trafik kurallarına, hayatına bile önem vermiyordu o an.
"İnsanlarla iyi kavga edebilir misin?" diye sordu Yeonjun.
"Sinirlenirsem ederim."
Yeonjun telefonunu Soobin'e uzattı haberleri görmesi için.
Soobin haberleri okuduğunda ona bakmadan bile sinirlendiği anlaşılabiliyordu.
"Onları öldürmek ya da bir kaç duyu organlarını mahvetmek planlarının içinde var mı?" diye bir soru yöneltti Soobin.
Yeonjun kahkahasını tutamadı ve patladı.
"Anlamadım? Onların kaç tane koruması vardır kapıda biliyor musun sen? Nasıl öldürecekmişsin onları?"
Bu sefer de Soobin güldü. İkisi de şuan ne yapacaklarını kestiremiyorlardı.
"Beni çok küçümsüyorsun. Gezindiğin yere dikkat et istersen, onlarla birlikte seni de altıma almayayım." dedi sarı saçlı.
Yeonjun'un aklına bir anda beyaz güller geldi.
Ve şu korkunç psişik olayları.
Soobin gerçekten de onlardan olabilir miydi? Eğer öyleyse Soobin'e bu konuda güvenebilirim, diye düşündü Yeonjun. Sonuçta haberlerle alakalı Yeonjun'un hiçbir suçu yoktu. Ve psişikler hak hukuk nedir gayet iyi biliyorlardı.
"Söylediğini dikkate alacağım, Soobin." dedi Yeonjun ve gülümsedi ona dönüp.
"Almalısın, Yeonjun. Sonuçta psişiklere güven olmaz."
__
Aaaaaaaaaa cokkk guuzeelll
Kısa oldu ama olsun yani bombayı verdim.Ramazan oldugu icin çok şey edemiyorum 1 ay sonra gorusuruz:)
Begendiyseniz bisiler yapin lutfen bosuna yazmiyim.