Soobin yeni, berbat bir güne gözlerini açtığında saat çoktan 9'u geçmişti. Bugün restorana 15 kişilik bir grup gelecekti ve Soobin'in orada olması şarttı. Fakat onun, işinden daha çok önemsediği bir konu vardı.
Fotoğrafı kimin koyduğunu bulursa Yeonjun'un güvenini geri kazanabilirdi.
Fotoğrafı koyan kişi belli ki oyun istiyordu. Soobin de ona istediğini verecekti. Psişiklerin neler yapabileceğini kim olduğunu bilmediği kişiye gösterecekti.
Kahvaltı etmeden evden çıktı. İş umurunda olmasa da uğraması gerekiyordu. Tüm emeklerini hiçe sayarak işini terk edecek değildi ya.
***
Otobüs durağına giderken Taehyun'u aradı Soobin. Ona bu konuyu anlatırsa işinin kolaylaşacağını düşünüyordu. Taehyun her zaman mantıklı davranır ve Soobin'in yanında olurdu.
"Günaydın Soobin, bir sorun mu var?" dedi telefonu açtıktan sonra Taehyun.
"Günaydın sana da. Konuşmamız lazım."
***
Hızlıca neler olduğunu anlattı Soobin kuzenine ve ondan ne yapacağını söylemesini istedi. Taehyun, Yeonjun'un ağzını arayacağını ve ne düşündüğünü öğreneceğini söylemişti sadece.
"Teşekkür ederim Taehyun. Başka bir psişik ile konuşmak gerçekten iyi geldi."
"Yeonjun'un psişik olduğumdan haberi yok Soobin, unutma."
***
Araba dün gece yolun kenarında kalmıştı bu yüzden toplu taşıma aracıyla gelmişti Soobin restorana.
"Akşam ben yokum." dedi net bir şekilde.
"Anlamadım? Ne demek ben yokum Soobin? Ne diyorsun sen Tanrı aşkına!"
Soobin hiç sesini yükseltmedi çünkü gayet haklıydı bu tepkiyi göstermekte yardımcısı. Bu grup Soobin'le tanışmak için geliyorlar sayılırdı ve söylediği şeyin ciddiyetinin farkındaydı.
"Çok üzgünüm Jooya. Lütfen beni idare edin. Benim için çözümü çok önemli olan bir problem çıktı. Eğer erteleyebilirseniz 2 ay sonrasına erteleyin. Lakin erteleyemezseniz de gelsinler, benim için yakını vefat etti gibi bir şey uydurun."
"Of Soobin. Tamam, halledeceğim."
"Teşekkürler. Bana durumu haber verirsin." dedi ve aceleyle çıktı oradan.
Bu bilmediği kişiyi bulmanın en iyi ve basit sandığı yolu Yeonjun'un stüdyosuna gitmek ve kamera kayıtlarını araştırmaktı. Yeonjun'un işe gittiğini sanmıyordu bugün.
Arabası yanında yokken araştırma yapmak zor olacaktı, bu yüzden bıraktığı yola yürüdü.
***
O yola geldiğinde dün konuştukları geldi aklına Soobin'in. "Benim senin aksine duygularım ve düşüncelerim var. Çünkü ben bir insanım. Psişik değil..." demişti Yeonjun. Soobin'in duyguları yok sanıyordu. Söylediği her şeyde haklı olabilirdi ama bunda değildi.
Fakat Soobin'in üzülme sebebi kendisinin kırılması değildi. Yeonjun için üzülmüştü. Biliyordu ki Yeonjun bu söylediklerini normal bir zamanda aklından bile geçirmezdi. Şu durumda ikisinin de kafası allak bullaktı. Bu yüzden ona hak veriyordu Soobin, zaten her şey hallolduğunda Yeonjun'un ondan özür dileyeceğini biliyordu.
***
Düşüncelerinden sıyrılıp gerçek hayata döndüğünde arabasının tahmin ettiği gibi orada olmadığını gördü. Yakındaki emniyete gitmeliydi şimdi de ama çok uzakta olmadığı için sorun etmedi ve yürümeye başladı.