7. Bölüm: Geleceğe Kehanet

79 13 437
                                    

Kitabımız "cia" sıralaması içinde 1. "nihilizm" sıralamasında 1. "gangster" sıralamasında 1. ve ilk 1.000 okunma gerimizde kaldı. Bu zamana değin aramızda olan, bölümleri okuyan ve oylayan herkese teşekkür ederim, aynı zamanda verdiğiniz zaman için de. Bölüme küçük bir not düşmek istiyorum, bu ilk bölümlerde aksiyon, gizem ve biraz psikoloji bulunsa da, bu kitap 2. 3. ve 4. kitaplara ve o kitapların olaylarına ön hazırlık mahiyetinde yazdığım, neredeyse karakterlerin ağızlarından çıkan cümlelerden tutun da, renklerin anlamlarına ve bazı sembollere kadar bolca 'foreshadowing' yaptığım yerler. Bazı olaylar fazla giz kalabilir, hepsi ortaya çıkacak. Aynı zamanda bölümlerin normalden daha uzun olduğunu biliyorum, bu özellikle yaptığım bir durum çünkü ilk kitap 16-17. bölümlerde bitsin ve hemen diğer kitaplara geçeyim istiyorum. Çünkü asıl olaylar, aksiyonlu sahneler ve Ajan Uliana'yı Ajan Uliana yapan, Ajan Uliana'nın zekasını, gücünü ve asıl neler yaptığını bu kitapta gördüğümüzden daha fazla, o ilerdeki bölümlerde göreceğiz.

Bölümü ayın 6'sında atmayı düşünsem de, 'Bölüm de atmıyon he' diyen, dostum Zeynep için, 'bölümleri sal' diyen dostum Ayşe Betül için, ve 'yayınla okuyalım tüm bölümleri' diyen diğer dostum Beyza için, 6 gün öncesinden atıyorum. Bu bölüm sana armağan olsun :") 🖤 @bloomumhaylabloomum1 

Keyifli okumalar dilerim 🍂🖤

Müzikler:

Moonlight Sonata - Ludwig Van Beethoven 

Aurora - Lisa Chong 

Endless - Mark Eliyahu

Stay - Rihanna, Mikky Ekko

Dağılma - Dedublüman

Without Me  - Eminem

Hayalperest - Soner Canözer

                                                                                                                  
          ⬤━━━━━━━⊶☯⊷━━━━━━━━⬤

Hayatın en olmadık anlarında, en olmadık insanları karşıma çıkarmasından hoşlanmıyorum.

Özellikle o kişi, bana absürt bir şekilde çok benzeyen bir çocuksa. Asla.

Moonlight Sonata, Ludwig Van Beethoven açtım ve hafifçe sesini yükselttim. Arabada gaza yüklenmeden önce arkama doğru baktığımda koltuklarda uzanmış, üzerinde kalın bir battaniye ve başının altında yumuşak beyaz yastık ile bir adet çocuk bulunuyordu. Kimlik bilgilerini, ailevi durumunu, çevresini ve daha birçoğunu yetimhane kayıtlarından ele geçirmiştim. Çocuğun adı Aurora Vanessa'ydı. 10 Yaşındaydı, ve bebekliğinden beri bu yetimhanede kalıyordu. Çok neşeli, mutlu ve enerjik bir kız olan bu çocuk, maalesef ki, hiç bir anne ve babaya yahut akrabaya sahip değildi. Bu dünyada yalnızdı. Onu üzerime geçirdiğim için, soyadını veya başka bir şeyi değiştirecek değildim. Bir çocuğun hayati bilgileriyle 18 yaşından küçük dahi olsa oynamazdım. O, zaten bir bireydi ve kendi kararlarını verebilirdi.

Çok isterse, soyadımı da verirdim.

Önüme dönüp gaza yüklendim ve yola koyuldum. Aradan geçen yarım saatten sonra havalimanında, onlarca ajanın koruması altında CIA'nin bana tahsis ettirdiği uçağa biniyorduk. Ajanlara çocuğu uyandırmamalarını söylemiştim ve ben merdivenlerden çıkarken, onu da ardımdan bindirmişlerdi. Az önce onu uçağın yatak odasına yatırmalarını emretmiştim ve şu an, büyük bir sessizlik içinde elimdeki filtre kahvemi yudumlayarak kitap okuyordum. Uçak 34 dakika önce kalkmıştı. Ben bu sürede duş almış, kıyafetlerimi değiştirmiş ve koltuğuma oturmuş, Tolstoy - İnsan Neyle Yaşar'ı okuyordum.

Zorluk Târiki (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin