Topla prha

204 12 0
                                    

Šla je pod tuš. Pravzaprav jo je Mister zvlekel tja. Njene stvari je obesil na kljuko in spodil vsa dekleta nazaj v skupni šotor.
"Delaš samomor?" jo je vprašal. "Ker lahko stakneš hudo pljučnico, če takole mokra skačeš naokoli."
"A kako drugače mokra pa ne bi bilo hudo?" je zamrmrala sama zase in slekla majico. Potisnila mu jo je v roke in zagrnila zaveso. Preko prečke je nanj vrgla še pajkice in odprla vodo. Ni bilo možnosti, da sleče spodnje perilo, če je Mister v bližini.
"Greste lahko Luciji povedat, da rabim majico? Ker samo v hlačah ne morem hoditi naokoli."
Nekaj je zamrmral v odgovor. Slišala je, kako so se odprla in zaprla vrata. Sara in Daniel sta si tokrat očitno izbrala fantovske prhe, saj ju ni slišala.
Vrata so se spet odprla. "Lucija ti pošilja spodnje perilo, suho brisačo in britvico. Ne vem sicer zakaj, ampak upam, da si ne boš rezala žil."
"Seveda. To je glavni namen britvic. Brez zamere, ampak samomora ne bi šla delat v tušu sredi od boga pozabljenega kampa." Za nekaj centimetrov je odmaknila zaveso in iz njegovih rok vzela stvari. "Hvala."
"Majica je od Jureta."
"Ok."
Čakala je, da bo zaslišala zvok zapiranja vrat. Ker ga ni bilo, je pokukala izza zavese. Mister se je naslanjal na steno nasproti tuša in jo gledal.
"Resno? Pod tušem sem. Zdaj nekako ne morem ven brez tople prhe."
"Torej se stuširaj s toplo vodo."
Nejeverno ga je pogledala. "Skrbelo jih bo za vas. Mogoče mi je Lucija poslala britvico, da vas ubijem."
"Dvomim, da bi lahko prišla dovolj blizu za kaj takšnega."
Obrnila se je proč in spustila vodo nase. Običajno se je tuširala s hladno vodo, saj ni marala vročine, ampak tokrat je skoraj glasno zavzdihnila od užitka, ko je topla voda stekla po njenem telesu.
Popolnoma je odmislila moškega pred svojim tušem. Na lase je nanesla šampon, ki ga je uporabljala, odkar je živela v dijaškem domu, 007 man shampoo. Brigalo jo je, da ni imel vonja po vrtnicah ali vaniliji ali koga briga po čem.

Trajalo je pol ure, da jo je nehalo zebsti. Čeprav ni marala vročine, jo je hitro začelo zabsti, nato pa se dolgo ni mogla ogreti.
"Kaj pri puncah tako dolgo traja? Splakneš se, namiliš in še enkrat splakneš," je zagodrnjal Mister pred zaveso.
"Dvojno šamponiranje, miljenje, britje nog, splakovanje, balzam za lase, ki ga je treba nekaj časa pustiti na laseh, drugače so zavozlani, takšne reči," je rekla in se obrisala v brisačo. Nase je navlekla oblačila. Spodnje perilo ji je bilo začuda prav. Trenirka enako. Majico je povlekla čez glavo in zavihala rokave. Jure je v višino meril malo manj kot dva metra, kar je pomenilo, da je njegova majica na Nii izgledala kot krilo.
Odgrnila je zaveso in obstala pred Mistrom. "Zadovoljni?"
"Ne."
Prijel jo je za ramena in jo potisnil k steni. Svoje ustnice je pritisnil ob njene.
Nia je od presenečenja otrpnila. Njegove roke so zdrsele do njenih bokov. Preden se je popolnoma zavedla, so bile njene roke okoli njegovega vratu, njene ustnice pa so mu vračale poljub.
"Nia? A si okej?" Lucija je stala pred vrati. "Nekam dolgo vaju ni."
"Naju?" je vprašala Nia in rahlo potisnila Mistra stran od sebe.
"Mister ni pri tebi?"
"Pred dvajsetimi minutami je odšel. Pojma nimam kam, ampak bil je slabe volje," ji je odgovorila in pobrala svoje stvari s tal, kamor so padle. Mister je zavijal z očmi in se pačil.
"A boš kmalu?"
"Lucy, daj mi pet minut. Ljubi bog, prej si me spravljala pod tuš, zdaj me pa ženeš ven. Odloči se."
Oblačila je odložila na polico in začela razčesavati svoje lase.
Mister je tiho slonel na steni in jo gledal.
Brez besed je še enkrat ožela svoje lase, jih spela na temenu in obrisala vodo z vratu.
"Saj mi ni treba povedati, da ste poročeni?"
"Kmalu ločen."
Presenečeno je dvignila obrvi. "Kaj pa otroci?"
"Pri mami bodo, razen za dva tedna za poletne počitnice in enkrat na mesec za vikend."
Nia je s police vzela svoje stvari in jih vrgla v brisačo. "Čez nekaj minut pridite za mano, da ne bo videti sumljivo."
Odkorakala je iz kopalnice.

"Nia, mi narišeš tattoo?" je vprašala Sara in pomolila roko proti njej. Sedeli sta v skupnem šotoru, po večerji, ker so se profesorji usmilili premraženih dijakov in jih niso silili na igrišče. Nia je iz peresnice izvlekla svoj najljubši črni alkoholni flomaster.
"Kaj pa bi rada?"
"'I hope you like the stars I stole for you' z nekaj zvezdicami."
Prejšnji večer ji je na podlaht napisala 'aku cinta kamu', svoj najljubši quote iz neke knjižne serije. Tokrat je tattoo narisala višje, skoraj pri komolcu.
Daniel se je kar naenkrat prikazal ob svoji punci. "Boš še meni nekaj narisala?"
"Lahko. Kaj pa bi rad?"
"Smrtno glavo."
Nia je zavila z očmi. Tipično fantovsko. Na njegovo ramo je hitro narisala lobanjo.

"Čez pol ure morate biti vsi v šotorih!"
Z vzdihom je vstala. Lucija in Mari sta jo prijeli pod komolci in jo odpeljali s seboj do kopalnice.
"Jutri imaš torej rojstni dan," je začela Lucija.
"Osemnajsti rojstni dan, če smo natančni," je dodala Mari.
"Na kaj namigujeta?" je oprezno vprašala Nia in se pripravila, da sliši eno izmed njunih slabših idej.
"Lahko bi prosila za prost dan.
"In za naju."
Začela se je smejati. "Lapo vaju prosim. Za sekundo nas ne spustijo iz vidnega polja, vidve bi pa imeli prost dan? Pozabita."
"Poskusiti ni greh."
"Je pa zapravljanje časa in volje. Pozabita, da imam rojstni dan, prav. Res mi ni do pesmic in narejenih nasmehov," je rekla Nia in začela ščetkati zobe. "Zakaj imamo v kopalnici vedno najbolj neume pogovore?"

Mister je bil tokrat že v šotoru. "Danes je dežurna profesorica. Jaz naj bi se naspal," ji je pojasnil.
"Naj bi?"
"Danes dvomim, da bova spala. Ti si tako ali tako celo noč budna, jaz bom pa bedel, ker si tako blizu mene." Slekel je majico z dolgimi rokavi in jo zamenjal za majico, v kateri je spal že prejšnjo noč.
"Če počakate še petinštirideset minut, bom polnoletna," se je nasmehnila in iz žepa povlekla slušalke. "Najbližji šotor je dvajset metrov stran, jaz pa ponavadi ne kričim na ves glas."
"Če boš izzivala, se ti bo res kaj zgodilo." Čeprav se je trudil, da bi zvenel strogo, se je v njegov glas prikradel smeh.
Nežno ga je potrepljala po glavi. "Če slučajno zaspim, me zbudite, prosim."

TISOČ NOČIWhere stories live. Discover now