"Ne povej!"

196 12 0
                                    

Nia je z nasmehom ležala na postelji. Mister je ob njej spal kot ubit. Eno roko je imel ovito okoli njenega pasu. Izvila se je iz njegovega prijema in se odpravila v kuhinjo. Med potjo je pobrala kopalni plašč.
Iz omare je začela vleči sestavine za palačinke. Ob zvoku odpiranja vhodnih vrat je otrpnila.
"Nia? Kaj pa delaš doma?" je vprašala Jasna, ko je prišla do dnevne sobe in opazila napol golo Nio v kuhinji.
"Prost dan?" Nia se je prisiljeno nasmehnila. Jasne ni pričakovala še vsaj dva tedna.
"Zakaj, hudiča, hodiš po stanovanju v samem..." Jasna ni mogla dokončati vprašanja. Iz Niine sobe je prišel Mister, oblečen samo v črne boksarice. "Ojej."
Nia se je naslonila na pult in si z rokama pokrila obraz. Morala bi vedeti, da dan ne bo šel po načrtih. Bil je njen rojstni dan, moralo je iti nekaj narobe.
Jasna si je prva opomgla od šoka. Mistru je ponudila desnico. "Jasna, Niina cimra."
"Gregor, Niin... Nekaj."
Nia je želela, da se tla pod njo uderejo in jo izbrišejo z obličja sveta.
Jasnin obraz je razsvetlil nasmešek. "Čakaj, čakaj... Mister Fancy Gregor?" vprašala in se obrnila k Nii.
Smrtonosni pogled, ki je Jasni skoraj prestrelil obraz, je bil najbolj smešna stvar v tistem trenutku. "Ja."
Rešilo jo je zvonjenje telefona. Jasna je med smehom odšla proti svoji sobi, kjer se je nameravala naspati, Nia pa se je oglasila na svoj mobilnik.
"Vse najboljše, ljubica!" Lahko je slišala narejenost v maminem glasu. "Veselo osemnajstico!"
V ozadju je očetov glas zamrmral nekaj podobnega. "Hvala."
"Se dobro počutiš, miška? Ti kaj manjka?"
Njena mama je uporabljala ljubkovalne vzdevke le, kadar je bila tik pred tem, da začne kričati nanjo, ali če je bil v bližini kdo, na katerega je morala narediti vtis. Nia je lahko začutila, kako blizu nevarnega roba je.
"Super sem, mami. Ampak moram iti, danes delamo z ogljem, ker ne dežuje več." Prekinila je, preden bi ji mama odgovorila in ugasnila telefon.
Mister je zamrmral nekaj nerazumljivega in sedel na barski stolček ob kuhinjskem otoku. "Res se ne štekaš s tastarimi, kaj?"
Nia ga je pisano pogledala. "Ob dveh popolnih sestrah je težko biti popoln, če je ena matematični genij, druga pa ima čudovit občutek za nastop v družbi. Moj edini plus je, da znam zdržati stran od doma."
"Daj no, saj ni tako hudo," je rekel in jo povlekel k sebi. Pritisnil ji je poljub na čelo. "Tudi rišeš lepo."
"Z risanjem in pisanjem si ne morem ustvariti kariere. Najsrečnejši bi bili, če bi postala zdravnica ali učiteljica, jaz pa nimam potrpljenja za delo z ljudmi," se je tiho pritožila in ga objela.
"Srček, super učiteljica bi bila."
Dvignila je glavo in mu poslala ubijalski pogled. "Iz osnovne šole sem obdržala stike samo z dvema človekoma. Mojo bivšo in mojim bivšim. V srednji imam samo dve prijateljici, ki se z menoj družita zaradi knjig in TV serij in filmov, in zmešano cimro. Se ti zdi, da sem dobra v socialnih razmerah?"
Hitro jo je poljubil. "Pozabi. Se smem stuširat?"
"Izvoli," mu je odgovorila in se postavila nazaj k pultu. "Za kosilo bodo palačinke!"

Po kosilu je Mister ležal na postelj, Nia pa je z ogljem risala po enem izmed platen, ki ga je potegnila iz omare.
"Kaj ustvarjaš?"
"Nekaj poskušam. Nič pametnega." Iz ust ji je pogledala konica jezika in njeno čelo je bilo namrščeno. Bilo je več kot očitno, da ni zadovoljna s svojim delom.
Njen telefon je zapiskal in zavibriral. Prejšnjih nekaj piskov je ignorirala, zdaj pa ji je bilo dovolj. Pograbila je telefon in vtipkala kodo. "Bolje, da ni čestitka za rojstni dan, ker bom nekomu odrezala... Oh."

Si v LJ xx
-ana

Ur mum pravi da si s solo v kampu ampk stavim da sm te vidla.
-ana

Nini odgovori mi!!
-ana

Ne ignoriraj me!
-ana

C'mon bby i luv u
-ana

Coffee? :)
-ana

"Kdo je?" Mister se je dvignil na komolce in jo pogledal. Njen obraz je bil bled kot stena za njo. "Nia?"
"Ana je v Ljubljani in bi se rada dobila," je zamrmrala v odgovor.
"Kaj ji boš rekla?"
"Ne bom sprejela povabila. Jezus, pustila me je pred skoraj pol leta."
"Še vedno jo imaš rada."
Pogledala ga je od strani. "Z vsemi bivšimi imam prijateljske stike. Vsaj s tistimi, ki so še živi ali imajo dostop do interneta."
Mister je vstal in začel iskati svoja oblačila. Nia ni vedela, ali naj mu pove, da ima po hrbtu krvave linije, ki so jih pustili njeni nohti. Nase je navlekel kratke hlače in majico.
"Nameravaš takole oblečena nazaj?"
Na sebi je imela črno spodnje perilo in kopalni plašček. Za risanje običajno ni oblekla nič drugega, tokrat pa je imela v sobi še Mistra. "Mogoče pa bom res."
Zmajal je z glavo in se vrgel nazaj na posteljo. Nia se mu je približala in ga poljubila na trebuh. Z levico je dvignila rob majice. S konico jezika je potegnila po njegovi koži in se nasmehnila. "Odvisno od tega, ala mi bo kdo pomagal pri preoblačenju."
"Tvoj jezik je nevarno blizu..." ni mogel dokončati stavka, saj je Nia s prsti smuknila pod njegove hlače. Zaprl je oči.
Počasi je z njega vlekla hlače in boksarice. Z jezikom je drsela po spodnjem delu trebuha. Njen nasmeh se je razširil, ko je začutila njegovo vzburjenost. "Hello young woman that I love
Pretty punk rock mamma that I'm thinking of
Hold me naked if you will
In your arms in your legs in your pussy I'd kill
To be with you, to kiss with you, I do miss you," je zapela in zdrsela višje. Nadaljevanje pesmi se je izgubilo v Mistrovem vzdihu in momljanju, ki je prihajalo iz njegovih ust.
Njegove roke so zatipale za njenimi prsmi in rade volje mu jih je pomagala najti. Okobal je sedla nanj. Iz njegovih ust se je slišalo samo še nepovezano momljanje.

"Od kod si tako vešča v teh stvareh?" jo je vprašal, ko sta oba končala. Nia je bila še vedno zadihana.
"Moj prvi fant je obvladal te stvari. Dve leti sva bila skupaj in je bilo dovolj časa za učenje."




A/N
Ugotovila sem, da je treba nekaj reči pojasniti. Zgodba je izmišljena. Nekateri karakterji so deli moje osebnosti, drugače pa so izmišljeni.
Vem, da delam ogromno pravopisnih napak. Prosim, da jih napišete v komentar. Takoj, ko ga bom opazila, bom popravila napako.
Zanimajo me tudi vaši odzivi. To je moj prvi objavljeni fiction, ki ni fanfic. Samo s tem sem si upala tvegati.
Hvala!

Abby

TISOČ NOČIWhere stories live. Discover now