Njuna romanca se je nadaljevala. Daleč od oči ostalih, ponavadi skrita s pomočjo noči in laži. Čeprav je bil seks odličen in sta se izjemno zabavala, je bilo očitno, da ju bodo prej ali slej odkrili, prej verjetneje kot slej.
Tabor se je zaključil. Nekaj sošolk je obležalo z angino, nekaj s plučnico... Starši so se pritoževali. Otroci so zavijali z očmi vsakič, ko se je v družbi zaslišala beseda ekskurzija.
Počasi je prišlo poletje. In minilo. Nia in Mister se skorajda nista videla, razen za tisti zoprni popravni izpit, ko je Mister slučajno moral biti na šoli istočasno kot Nia. Njuna mala romanca je nekako zamrla.
Prišel je september. Novo šolsko leto, nove priložnosti... In Mister se je vrnil k ženi.
"Kako to misliš, vrnil k ženi?" Mari je bila osupla.
Lucija je prikimala. "Slišala sem matematičarko. Nekaj sta razglabljali z zgodovinarko in je rekla, da je Mister nazaj z ženo."
Nia je to vedela že prej. Ženska je dvakrat rekla "Ljubim te!", omenila otroke in Niino spolno življenje je šlo po gobe. Po svoje je bila prav zadovoljna, odrešila se je nerodne scene, kjer bi morala pojasniti Mistru, da se ne gre več. Že od začetka je vedela, da stvar ne bo zavila v resnejše vode.
"Nia, si ti vedela?"
"Mari, briga me, kaj prfoksi delajo v zasebnem življenju, dokler ni povezano z mano."
Lucija se je nasmehnila in sedla na tla. "Kje si bila včeraj?"
Mari je zardela. "Kaj te briga."
"Oooooooo, kako mu je ime?"
"Kaj te briga!"
"Ime mu je Tomaž in naša mala Mari se je rahlo zaljubila čez poletje," je zašepetala Nia. Kakšen teden nazaj ju je zalotila v parku v bližini svojega stanovanja, ko se je vračala iz motela, kjer sta se z Mistrom razšla.
"Kako veš?"
"Facebook dela čudeže."
Prvi šolski teden je bil vedno najbolj naporen. Mari in Lucija nista ravno pomagali pri sproščanju napetosti. Nio sta želeli zvleči iz stanovanja na različne zabave, ne glede na to, da se ji ni ljubilo vstati niti iz postelje.
"Nini, spravi svojo sexy rit izpod rjuh in pojdi z nama najt nekoga, ki ti jih bo pomagal gret." Lucija je bila odločena, da bo Nii našla fanta, pa če bo morala za to prodati svojo dušo.
"Če hočem koga, da mi pomaga gretj posteljo, lahko pokličem vsaj 4 ljudi, ki bodo tukaj prej kot v 10 minutah."
"Nini, že par mesecev si brez tipa."
"Ni res."
"Kdaj si nazadnje..." Mari ni mogla nadaljevati brez zardevanja.
"Nazadnje, kaj?"
"Spala z nekom?"
Nia je poskušala prešteti tedne. "Tri ali štiri tedne nazaj... Kdaj smo bili petega?"
STAI LEGGENDO
TISOČ NOČI
CasualeZgodba ni resnična. Vsaka povezava z resničnimi osebami in dogodki je zgolj naključje.