U ok?
-anaNia?
-anaNia fak odgovori mi
-anaResno?
-anaBITCH
-anaNia?
-anaOk enough. Ill call ur mom
-anaNia je po 50 sporočilu resno razmišljala, da bi vrgla telefon v reko in tistih nekaj dni preprosto preživela brez stikov z zunanjim svetom.
Z Mistrom sta se vrnila v kamp in razveselila celotno skupino z vrečkami čipsa, bombonov in plastenkami gaziranih pijač. Nia je Lucijine roke hitro potisnila še vrečko z žvečilkami, kislimi trakovi in čokoladnimi piškoti. Lucija je vrečko takoj pospravila v svoj šotor in pomežiknila Mari. Kasneje so nameravale imeti manjšo gostijo.Čeprav sta bila z Mistrom odsotna skoraj cel dan, ju nihče ni spraševal čudnih vprašanj. Le Lucija in Mari sta se zahihitali, ko sta opazili, da Nia nekam čudno hodi.
"Hej, Nini, spraznili sva šotor in lahko danes spiš pri nama." Mari je pokazala proti kupu stvari, ki so ležale v kotu skupnega šotora.
"Hvala." Nia je iz Mistrovega šotora povlekla svoje stvari in jih položila zraven njunih. Spalno vrečo je zabrisala v Mariin šotor. "Kaj je bilo za večerjo?"
"Juha. Vegetarjanci smo jedli zelenjavno, necivilizirano prebivalstvo pa je zraven dobilo meso," se je nakremžila Lucija.
"Ubožci. Midva pa sva spekla pico."
"Sva spekla?"
Nia se je mentalno lopnila po glavi. "Ja. Šla sva k meni, da sem se preoblekla v suha oblačila in jih še nekaj vzela za rezervo."
"In sta spekla pico?"
"Luci, če boš še štirikrat vprašala, ne bo zanikala. Zdaj se je zajebala," se je zasmejala.Nia je tisto noč spala v njunem šotoru. Dežja skorajda ni bilo in zaradi svežih, ter predvsem suhih, oblačil je spala kot ubita. Verjetno je k temu dejstvu pripomoglo tudi aktivno preživljanje dneva.
Mari in Lucija sta se zbudili pred Nio.
"Misliš, da sta?" je Mari šepetaje vprašala Lucijo in se zahihitala.
"Če bi, bi nama povedala. Za Mistra gre, zaboga. Več kot pol razreda se meče za njim."
"Prepričana?"
"Mari, pusti jo pri miru. Dvomim, da se je kaj zgodilo, še vedno ni prebolela Ane," je zavzdihnila Lucija in se skobacala iz šotora.
Nia je spala spanje pravičnega. Njene sanje so bile sicer malo zmešane, približno toliko kot je ona, ampak je ni motilo. Zbudil jo je šele profesoričin glas, ki je odmeval pred šotorom.
Polglasno je zakolnila in zlezla iz spalne vreče. Zunaj je sijalo sonce."Danes boste imeli prost dan. Čez eno uro začnemo s športnimi igrami, zato oblikujte skupine, popoldan pa se bomo šli kopat."
V Niinem slovarju je prost dan pomenil, da se ji ni treba ukvarjati s šolo in profesorji. Profesorica je imela svojo definicijo in je takoj zadušila vse poskuse upora.Nia je pobrala svoje stvari in se odpravila proti kopalnici. Sončni žarki so se lomili na kapljah rose in ji v oči narisali iskrice. Jure, ki se je že vrnil z jutranjega teka, jo je prijel za pas in jo dvignil na svoja ramena.
"'Jutro, ma'am. Kako se počutiš?" jo je vprašal in nadaljeval pot.
Nia je lovila ravnotežje in se zasmejala. "Odlično, dragec.""JURE, TAKOJ ODLOŽI NIO!" Mistrov glas je odmeval po kampu
Jure je počepnil in jo nežno spustil na tla. "Jealous much?"
"Skrbi ga za tvojo hrbtenico," mu je zašepetala in zavila proti umivalnikom.
"Seveda. Zato te tako posesivno gleda. Ker ga skrbi za mojo hrbtenico."
Nia je zavila z očmi.
"Nisem neumen, veš."
"Vem, zato imaš štirinajstkrat boljše ocene kot jaz."
"Tudi slep nisem."
"Dobro zate."
"Veš, da je poročen?"
"Kdo?"
"Mister Sexy."
"Ja, vem. In ima dva otroka. Vem, ker včasih ne spim med urami."
Jure se je široko nasmehnil. "Torej nista seksala?"
"KAJ?" Nia je ogorčenost zaigrala bolje kot Kim Kardashian.
"Nič, samo govorice. Baje sta včeraj šla na Netflix and Chill k tebi domov."
"Seveda sva šla. Logično. Ker je pač v moji navadi, da naskakujem prfokse. Seveda. Kaj pa drugega? Nia je imela sexy times s profesorjem za risanje. Logično!"
YOU ARE READING
TISOČ NOČI
RandomZgodba ni resnična. Vsaka povezava z resničnimi osebami in dogodki je zgolj naključje.