Nia je za sedemnajsti rojstni dan dobila celotno nadstropje v enei izmed stavb izven mesta. Stanovanje je bilo v šestem nadstropju, poleg tega pa je bilo prazno. S cimro sta ga skoraj celo poletje urejali, da je bilo jeseni primerno za bivanje.
Niina soba je bila na koncu dolgega hodnika, s svojo kopalnico in garderobo. Soba njene cimre je bila na drugi strani stanovanja, kamor je Nia bolj poredko zahajala. Imeli sta tudi veliko dnevno sobo, ki se je povezala s kuhinjo, in majhen balkon, na katerem sta včasih ob večerih kadili. Še en balkon je bil ob Niini sobi.
"Večje stanovanje imaš kot jaz," je rekel Mister in obesil jakno na kljuko pri vhodu. Počasi se je sprehodil naprej do dnevne sobe in se razgledoval.
"Vsi moji prihranki in nekaj prispevkov mojih staršev. Jasna mi vsak mesec plačuje najemnino, stroške pa si razdeliva," mu je pojasnila. Odprla je kuhinjsko omaro in ven vzela kozarca. "Vodo, sok, pivo ali kaj močnejšega?"
Odkimal je. "Nič, hvala."
Nia je ošinila uro. Počasi se je približevala enajsti. Odkorakala je do svoje sobe. "Prideš?"
Hitro ji je sledil in skoraj pozabil zapreti usta, ko je zagledal njeno sobo. Dve steni sta bili prekriti z iverko, ena prepleskana na nežno rjavo, druga bela. Zakonska postelja je kraljevala takoj ob vratih na desni. Na stenah so visele slike; Klimtova Drevo življenja in Poljub, neki neznani akt, nekaj fotografij.
Ob oknu je stala miza, na kateri je ležalo polno nedokončanih risb in pisanja. Na strno je bilo naslonjeno platno, ki je bilo še v delu, pokrito z belo rjuho. Na njegovi levi se je raztezala knjižna polica, ki je obrobljala dvoje vrat. Ena so vodila v kopalnico, druga v garderobo.
"Mi daš minutko, da je osvežim?" ga je vprašala.
Pokimal je, še vedno osupel nad sobo. Saj je bilo celotno stanovanje lepo, ampak ta soba je imela pridih življenja. Lahko je videl, da Nia tukaj živi in ustvarja.
Medtem ko je ni bilo, je odgrnil rjuho s platna. Pred seboj je zagledal akt dveh deklet, ujetih v poljubu in objemu. Ena od deklet je bila sumljivo podobna Nii, druga pa se mu je prav tako zdela znana.
Ob slikarski paleti je bila položena slika. Imel je prav; na sliki je bila Nia, ki je objemala in poljubljala drugo dekle. Obe sta bili brez oblačil, ozadje pa je bilo nežno sivo.
"To je Ana, moja bivša."
Nia je stala naslonjena na podboj in ga gledala. Oblečena je bila v rdeče-rjav kopalni plašček, ki ji je segal komaj do sredine stegen. "Ni se nama izšlo zaradi njenih staršev. No, ja, tudi moji so prispevali, ampak njeni lahko prevzamejo večji del krivde."
"Je že čas, da se pogovoriva o bivših?" je vprašal in se sprehodil do nje. Roke je ovil okoli njenega pasu in jo poljubil na čelo.
"Sedem. Štirje fantje in tri punce," je odgovorila. Roke je položila za njegov vrat in stopila na prste.
"Nisem vedel, da si biseksualna."
"Panseksualna. Vsi to vedo, kar vprašaj po šoli."
"Sploh se ne bom poglabljal v to," je zašepetal in zdrsel s svojimi ustnicami preko njenih. "Se pa mislim poglobiti v nekaj drugega."
Nia je začela mrmrati melodijo Sir Psycho Sexy. Izvila se je iz njegovega objema in napol odplesala na sredino sobe. "Najprej me boš moral ujeti."Ko jo je končno ujel, sta se zrušila na posteljo. Njune ustnice so bile zlepljene skupaj, njuna jezika sta se božala, njune roke so drsele po njunih telesih. Nia, ki je imela pod kopalnim plaščem oblečene samo hlačke, se je skobacala do sredine postelje in ga vlekla za sabo.
"Midva tole resno prehiteveva," je zamrmral nekje med poljubi in se rahlo odmaknil. "Tvoj profesor sem, hudiča."
Dvignila se je na komolce. "Resno? Po enourni vožnji, skrivanju in razkazovanju stanovanja? Resno?"
Med zmajanjem z glavo je vstala in skočila s postelje. Plašč je vrgla na tla pred garderobo. Z jeznim pogledom je premerila njegovo telo in vzela skicirko s police. Iz enega od kozarcev na mizi je povlekla alkoholni flomaster ter sedla na tla pred vrati na balkon.
"Kaj počneš?" jo je vprašal. Še vedno je sedel na postelji.
"Rišem. Jasna ima prijateljico, ki mi je malo pogledala čez prste in me tetovirala, ko še nisem bila polnoletna. Ko se vrnemo s tabora, grem k njej po še enega."
Namrščil se je. Ni se spomnil, da bi na njenem telesu opazil tetovažo. Preko zgornje polovice desnega stegna, boka in trebuha je imela sicer narisane stvari, ampak presodil je, da je vse narisano z alkoholnim flomastrom, brez katerega ni šla nikamor.
Nia je opazila njegov zmedeni obraz. "Neprestano ga gledate, pa nihče ni opazil. Na rami imam vtetoviran Mali voz, glede na to, da so moja znamenja na trebuhu razporejena po Velikem."
Pridružil se ji je na tleh in se z zanimanjem zagledal v njeno ramo. Res je lahko opazil pike, iz katerih so se vile kot las tanke črte.
"Zanimivo. Jaz imam vtetovirano mini kitaro," ji je povedal.
Nasmehnila se je. "Vem. Nisem slepa."
Ni se mogel več zadrževati. Nagnil se je naprej in s prsti popravil pramen las, ki ji je ušel iz čopa. Rahlo jo je poljubil na lice.
Čisto počasi je nagnila glavo in mu omogočila, da je s svojimi poljubi nadaljeval navzdol po njenem vratu. počasi se je spuščal nižje. Kmalu je odložila skicirko in se nagnila nazaj. V užitku je zaprla oči in se usločila, ko je njegov jezik zdrsnil čez njeno bradavičko.
"Zakaj mi to delaš?" je zamrmral. Vibracija njegovega glasu ji je povzročila kurjo polt.
"Nič be delam," je mehko protestirala in se spustila, da je ležala na tleh. "Še."
"Res ne bi smel."
"Če nočeš, ti ni treba. Odrasel moški si."
"Nisem rekel, da nočem. Ne bi smel."
Rahlo se je nasmehnila in začela vleči njegovo majico z njega.Gola sta ležala eden ob drugem. Nežno sta raziskovala telesi s konicami svojih prstov. Čista tišina je napolnila stanovanje.
"Morala bova iti," je zašepetala in pokazala na uro.
Prhnil je. "Boli me kurac, če naju čakajo. Zvečer greva nazaj."
Stisnila se je bližje k njemu in s kolenom zdrsela do njegovega boka. Naslonila se je na njegova ramena. Njune ustnice so se spojile in počasi ju je obrnila z boka na njegov hrbet, da je ležala na njem.
"Cowboy girl, a?" Nasmehnil se je med poljubom.
"Če se boš odločil sodelovati," je šepnila nazaj in zdrsela nižje. Puščala je drobne poljubčke po njegovem trebuhu.
"Nia, če ne boš nehala, bom eksplodiral. Ustavi se," jo je opozoril.
Z jezikom je potegnila centimeter ored začetkom občutljivega območja. "Si prepričan?"
"Stoprocenten."
YOU ARE READING
TISOČ NOČI
RandomZgodba ni resnična. Vsaka povezava z resničnimi osebami in dogodki je zgolj naključje.