Yillar sonra geldim ve bolum atiyorum NABBBEEEEERRR
Ay valla unuttum bolum atmayi en son agam geldi darladi beni lan pic bolum qr merak ediyorum diye anca oyle bi fic yazdigimi hatirladim
Neyse okuyan herkes oy verip yorum yaparsa cok sevinirim daha fazla uzatmayayim bolume gecelimmm viuuuuvvvvv
____________________
Jungkook'tan
Bunu neden söylediğimi sorgulamayın.
O an yalnızca çakırkeyifliğin de getirisiyle birlikte birine sarılma ihtiyacı hissetmiştim.
Taehyung gözlerini pörtleterek bana bakarken gözyaşlarım arasında gülümsedim. Gülümsediğimi görünce gözlerini sanki daha da büyütebilirmişçesine büyüttü. Tanrım çok komik görünüyor!
"Tabii... Tabii ki sarılırım."
Bu sefer de şaşıran bendim.
Çünkü kollarını kocaman açmış sıcak bir yuvaya davet edercesine beni yanına çağırıyordu. Gözlerim tekrardan anın getirisiyle doldu. Hemen ona doğru atıldım ve kollarımı onun boynuna sımsıkı sardım. Kafamı omzuna yasladım ve sessizce ağlamaya başladım.
Neden bu kadar ağlıyorum?
"Neden ağlıyorsun Jungkook? Ağlama, ağlanacak bir şey yok. Ben buradayım, arkadaşların burada, hepimiz yanındayız Jungkook. Ağlama, olur mu?"
Bu söyledikleriyle ağlamam şiddetlenirken kafamı kaldırıp Taehyung'a baktım. Kaşları çatık bir şekilde yüzümü inceliyordu. Sanki bir şey arıyormuş gibiydi.
"Ağlamak sana hiç yakışmıyor, çirkin oluyorsun Jungkook."
Bu dedikleriyle biraz olsun gülmüştüm. Güldüğümü görünce o da gülümsedi. Ben yavaşça ondan ayrıldım ve ayağa kalktım. Bana meraklı bakışlarını atarken omuz silktim.
"Hadi, uyumaya gidelim. Yarın da 7 tane veletle uğraşacağız. Tanrım en küçükleriniz benim ama hepinizden daha olgun bir insanım."
Ellerini dizlerine çarpıp ayağı kalktı. Masadaki bardakları alıp tezgaha doğru ilerledi. Ben de hiç beklemeden elindeki bardakları yıkadım. O da içki şişesini dolaba geri yerleştirdi.
Etrafa son bir göz atıp odalara geçmeye hazırlandık. Odamın kapısını kapatmadan önce son bir kez Taehyung'a baktım.
"İyi geceler, Taehyung."
Bana ifadesiz bir şekilde baktı ancak suratımı görünce gülümser gibi oldu.
"İyi geceler, bebek."
___________________
"Bu oda neden bok gibi kokuyor?!"
Evet, karga bokunu yemeden bu çığlıkla bütün ev ayağa kalkmış, salona toplanmıştık."Şey, Bogum Hyung... Aslında ben temizlemiştim ama-"
"Hoseok yere kustu."
Taehyung sözümü kesip üstün sakinlik yetenekleriyle durumu üç kelimeyle açıkladı. Gerçekten bu sakinlik nereden geliyor amına koyayım?"Ne demek yere kustu! Sıçsaydın Hoseok!"
Hoseok utanmış bir şekilde yere baktı. Olanları hatırlamadığı belliydi çünkü kendine inanamıyormuş gibi bir hali vardı. Sanki kustuğunu kabul edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerously/Taekook
FanfictionOver and over, I keep going over the world we knew... Once when you walked beside me. Texting/Düzyazı yan shipler: yoonmin namjin