Selammmmmm
Oncelikle bir konusma yapmak istiyorum cunku 1,21K OKUNMA OLDU BU HAYATIMDA YAPTIGIM EN BUYUK BASARI COK HOSUMA GITTI O KADAR MUTLUYUM KI TEAEKKUR EDERIM UMARIM DAJA COK OKUNUR AMIN.herkese tesekkur ederim ayrica, yb bekleyenler ve beni darlayanlar basta olmak uzere beni kirmayip yorum atanlar, oy verenler... Herkese tesekkurler hepinizi seviyorum!!!
Neyse cok konustum yeni bolum hepinize ithafen gelsin yorum yaparsaniz ve oy verirseniz cok sevinirim bolume gecelimm
Fiyuvvvvv
__________________
Jungkook'tan
Uyandığımda yabancı bir yataktaydım.
Gözlerimdeki çapaklardan dolayı yarım yamalak açarken fark etmiştim. Gözlerimi ellerimi yumruk yaparak ovuşturdum ve görüntülerin netleşmesini sağladım. Bembeyaz çarşaflar içinde çıplaktım.
Bir dakika, bembeyaz çarşafların içinde çıplaktım.
Çıplaktım.
Birden bire gözlerim fal taşı gibi açıldı ve vücudumu süzdüm. Üzerinde morluklar ve kızarıklıklar vardı.
Gözlerimi kıstım ve olanlar bir bir beynime doluştu. Yanaklarım kıpkırmızı olurken yastığa başımı gömdüm ve yatakta dönmeye başladım. Çok utanıyordum Tanrı'm...
Sevgili bile olmadan bunu nasıl yapabildim!
Yine de o kadar güzel geçmişti ki zaman... Bana olan ilgisini fark etmek beni çok mutlu etmişti.
Odada tek başıma durduğumu fark edince doğruldum ve doğrulmamla kalçamdaki sızının kendini belli etmesi bir oldu.
"Ah!" çıkardığım acı nidasından bir süre sonra kapı yavaşça açıldı ve Taehyung içeri girdi. Beni ayağa kalkmaya çalışırken görünce yanıma geldi ve belimden tuttu.
"Zorlama kendini, hey, yavaşça... Çok mu acıyor?" gözlerimin içine baka baka elinden gelse ağzımın içine girecek şekilde dururken cevap vermek için ağzımı araladım ama açamadım. Elinde olsa bütün hayatını bana verecek gibiydi sanki.
"İ-iyiyim. Biraz kalçam ve belim ağrıyor sadece."
Durup düşündü. Sonra aklına gelmiş gibi hızlıca odadan çıktı. Adım sesleri uzaklaşınca bir nefes verdim. Yüreğimi zor durumda bırakmaya yemin etmişti sanki.
Kafamı eğdim ve hafifçe gülümsedim. Böyle hissetmeyeli çok olmuştu. Daha önce böyle derin, böyle garip hissetmemiştim. Bu kadar hızlı ve kolay olacağını düşünmemiştim...
Adım sesleri yakınlaşınca kafamı kapıya çevirdim. Taehyung elindeki kas gevşetici krem ile geldi ve yatakta dönüp yanıma oturdu. Omzumu okşayıp yanağımı öptü.
"Dön lütfen, senin için süreyim." kalçamı ve belimi kendine doğru çevirmek için sırtımı tuttu ve rahat bir pozisyona soktu. Sanki kısa bir süre önce sevişmemişiz gibi utandım. Kollarımı kafama dolayıp olacak şeyi beklerken utancım dört etrafımı sardı.
"Çok mu acıttım... yani, o an." çekinerek sorduğu sorudan sonra sırtımda soğuk ve nemli bir şey hissettim. Muhtemelen kremdi aynı zamanda elinin soğukluğunu da hissediyordum. Ama neden dokunduğu her noktam sanki kor ateşte yanıyormuş gibiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerously/Taekook
FanfictionOver and over, I keep going over the world we knew... Once when you walked beside me. Texting/Düzyazı yan shipler: yoonmin namjin