Hoş geldiniz 🌸
Yolumuz açık olsun diyerek başlıyoruz bakalım. Umarım güzel bir kurgu olarak devam eder.
BU KİTAPTA YAŞANAN OLAYLAR VE KAREKTERLER TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR. KURGU ÖZEL KURUMLARDA OLAN KURALLARI TAMAMINI YANSITMAZ. UNUTMAYIN BURADA YAZAR NE YAZARSA O YAŞANIR.
ÖPÜLDÜNÜZ 👼🏻YILDIZA BASIP SATIR ARASI YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİNİZ. BUNLARI GÖRDÜKÇE KİTABI DAHA GÜZEL VE HIZLI ŞEKİLDE YAZMIŞ OLURUM💚
~Tuğba Aksoy- Bozkurt Ordusu~TÜRK🇹🇷
Çakallar! Cennet vatanımızda kendini kral sanan it, köpekler! Kendileri peş para etmez leş parçaları! Yurdumu bölmeye çalışan çakal ordusu.
Ama!
Bilmedikleri birşey var. Canıyla, kanıyla bu topraklara bağlı olan, yiğit Türk askerleri! Ayrılmasın şanlı bayrağımızdan hilal ve yıldızımız. İnmesin şehidimin rengini aldığı o en nadide parça, inemesin şanımız, inmesin canımız,kanımız...
Türk askeri bin ölür bin dirilir!
Sanmayın ki kazandık! Pes et demek Türk askerine söylenen son sözün olur! Onlar ki! Canıyla, kanıyla bu vatanı savunan yiğitler, uzak dur yabancı, uzak dur! Ölümün türk askerinden olursa o zaman gurur duyacaksın! Senin ölün bir leş iken, onlar şehit diye anılacak! Karşısında tir tir titreyecek, yalvaracaksın!
Bastığın yerleri toprak diyerek geçme, tanı, Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı. Bir devrin kurtardığı; memleketini ezmesine izin verme! Ezanla geldin, sela ile gideceksin. Vatan için kanını şerbet diye içeceksin! Sen vatanını, milletini, yurdunu yaşatacaksın!
Sen, sen asker! Sen Mustafa Kemal Atatürk'ün askerisin unutma...
****
(2024, Türkiye)
"Aldığımız bilgilere göre, Taksim meydanında ki canlı bomba katliamında 106 vatandaşımız ağır yaralanırken, 57 vatandaşımız hayatını kaybetti. 12 özel harekat polisimiz ve 4 özel kuvetlere bağlı bordo bereli askerimiz şehit düşmüştür. Sayın Cumhurbaşkanımız açıklamasında, ülkemizde bir haftalık yas ilan edilmiştir. Başın sağolsun Türkiyem..."
****
"Herkesin heyecanla beklediği konser alanında dehşet katliam!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜTBE
Fiksi RemajaBu bir askerî kurgudur. +18 durumlar yazılacaktır ( sadece cinsellik olarak değil, yer yer şiddet olarakta vahşi bir anlatım olacaktır) Bu durumdan rahatsızlık duyabilecek kişileri bilgilendirmek isterim🙏🏻