Minho ve Jisung uyumak için yatağa gittiler Jisung ve Minho konuşurken Jisung kendi yaptığı espiriyi gülerken yere düşmüş ve biraz bunun için sızlanmıştı. Minho Jisung'a gülerken kendisi değere düşmüş bu sefer Jisung Minho'ya gülmeye başlamış bunun üzerine Minho Jisung'u koltuk altlarından tutarak yatağa yatırmış ve onu gıdıklamaya başlamıştı.
"Sen bana gülersin ha"
"Minho yapma"
Jisung gülerkem zar zor konuşurken Minho bir süre sonra Jisung'u bırakmış ve yine konuşmuştu.
"Seni azat ediyorum"
"Teşekkürler sahip"
Jisung ve Minho bir süre sadece birbirlerine bakarak gülmüş sonra susmuşlardı.
Şuan ikikiside yatakta sırt üstü uzanıyor ve birbirlerini düşünüyorlardı. İlk başta Minho sonra Jisung uyuya kalmıştı.
Sabah ilk Jisung uyanmış sonra Minho'yu uyandırmak için suratına küçük öpücükler bırakmaya başlamış sonra ise Minho uyanınca beklenmedik bir şekilde tek hamlede Jisung'u altına alıp Jisung'un yaptığı şekilde o da suratına sayısız sulu öpücükler bırakmış sonra yorulduğu için Jisung'u bırakmıştı. Jisung Minho'ya bakmış sonra ayağa kalkmıştı.
Jisung tuvalete gidince Minho'da bu gün yapabilecekleri bir aktivite bulamamış ve tekrar yatağa yatmıştı Jisung içeriye gelmiş ve Minho ile balkonda oturmayı teklif edince Minho reddetmemiş ve balkona çıkmışlardı balkonda otururken konuşmadan sadece dışarıyı izliyorlardı. Minho'nun aklına bir anda bir fikir gelmiş ve konuşmuştu.
"Jisung Cheesecake yapalım mı? "
"Ben yapmayı bilmiyorum ama"
"Senin yetenekli sevgilin biliyor"
"Benim sevgilimin bilmediği şey var mı acaba"
Minho düşünüyormuş gibi yapıp dışarıyı izlemeye başladı.
"Yok biliyor musun"
Jisung Minho'nun omzuna vurmuş ve konuşmuştu.
"Var alçak gönüllük nedir bilmiyorsun"
"Biliyorum ama uygulamayı sevmiyorum"
"Hıhı ben de yedim"
Diyi içeri kaçtı Jisung Minho Jisung'u kovalayıp aynı zamanda konuşuyordu.
"Seni yakalayınca görürsün Jisung"
"Beni yakalayamazsın Lee Minho"
"Sen öyle san"
Jisung ve Minho gerçekten yarım saat boyunca birbirlerinden kaçmış ama en sonunda Minho yakalayınca Jisung'u kucağına alıp öpücükler boğmuştu. Jisung sadece boynun altını öptüğü zaman gülüyordu Minho'da bunu fark edip sürekli öpmeye başladı.
"Minho bırak bi de sulu sulu öpüyorsun ya"
Jisung Minho'ya yakınırken Minho öpmeyi bırakmıştı.
"Tamam o zaman seni ikinci kere azat ediyorum"
"Tekrar teşekkürler efendim"
Jisung ve Minho mutfağa gitmiş tarife başlamışlardı ama Minho'nun cıvıklıkları yüzünden bir saatte sadece tabanı ve üstünde ki frambuazlı yeri yapabilmişlerdi. En son kalan kısmı yaparlarken kapı çalmış ve Jisung'da bakmaya gitmişti. Minho o sırada gözlerinin istemsiz kapandığı ve vücudunun yere bırakıldığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Küpler Minsung
Fantasyonu sadece çok az bir zaman görecek ama daha çok görmek için bütün ömrünü verebilir.