Oba mají úplně odlišné životy. Jeden bohatý, rozmazlený a namyšlený Američan, který má všechno na co si ukáže. A jedna chudá Brazilka, která má talent, ale nemůže ho využít a bohužel se narodila do rodiny, kde nemá možnost svého talentu využít a ani ho rozvíjet.
Bude mít možnost zachránit svou rodinu z dluhů jen jedním způsobem. Ale způsobem, který se ji vůbec nelíbí. Způsob, který ji život obrátí vzhůru nohama.
New York, USA
Justin Bieber (26)
,,Sakra otče, to že znáš přístup do mého bytu tak to neznamená, že sem můžeš chodit kdykoliv" zavrčel jsem když jsem vešel do kuchyně, kde u baru seděl můj otec.
,,Máš tu někoho?" Zamumlal a ani se na mě nepodíval. ,,Ne dnes ne" uchechtl jsem se a pak s úsměvem poděkoval své hospodyni když mi podala kafe. ,,Můžu vás poprosit, necháte nás chvíli o samotě?" Podíval se otec na ní a ona přikývla a hned odešla někam mimo kuchyň.
,,Sedni si Justine" vydechl. ,,Proč jsi tady?" Protočil jsem očima. Nic neřekl jen na linku položil bulvární noviny. ,,To není žádná novinka, že se o mně píše v bulváru" zamumlal jsem. ,,Podívej se doprdele co tam o tobě píšou" zavrčel a já se pro ty noviny natáhl.
,,Justin Bieber, dědic rodinného impéria, už to ale opravdu přehání. Syna toho dokonalého Jeremyho Biebera už všichni dobře známe. Jeho časté střídání lehkých dívek v barech, časté popíjení a kouření, rychlé jízdy v autech v ulicích New Yorku. Ale aby se takhle vlivný mladý člověk nechal vyfotit i při sexu a při šňupání kokainu? To už je opravdu moc. To už mu je opravdu všechno jedno? Celé jeho dědictví ho nezajímá? Chce vůbec Bieber starší tohle svému synovi předat? Neměl by se nad tím ještě zamyslet?"
,,Sakra" zamumlal jsem když jsem viděl tu fotku. ,,Ty jsi takovej idiot Justine! Jsi takový prase! Šukat nějakou děvku venku na veřejnosti? Nepřijdeš si už totálně nechutnej?!" Vykřikl. ,,Byl jsem ožralej. A bylo to za barem, kde nikdo neměl být" ,,Super, paráda. To tě omlouvá. No jo, Justin byl ožralej a možná zdrogovanej takže to je v pořádku. Já zase půjdu do nějaké show a budu tě tam omlouvat že?" Zasmál se falešně.
,,Uvědomuješ si, že už ti je za chvíli 30?! Už nejsi žádný puberťák do hajzlu! Začni se konečně chovat jak normální dospělý člověk! Za rok a půl bych ti měl podle tradice předat celé impérium! Budeš šéf úplně toho všeho! To ti to mám předat když jsi v tomhle stavu a celá Amerika si o tobě myslí, jaký jsi nechutný, nezodpovědný prase?!" Zařval snad přes celý byt.
Najednou se otevřel výtah a přišla sem i moje matka. ,,Aha takže jste se na mě připravili" uchechtl jsem se. ,,Justine, nechápu jak se v téhle situaci můžeš ještě smát" povzdechla si. ,,Tak hrozně jsi mě zase zklamal. Myslela jsem, že už víc mě nezklameš, ale včerejší nocí jsi to zase hezky překonal" řekla potichu.
,,A to je stejné s celou naší rodinou. Za poslední půl rok s tebou ani tvůj děda a babička nepromluvili, uvědomuješ si to? Všechny jsi tak hrozně zklamal. Táta mi dokonce řekl, abych tě vydědil za to, co jsi všechno spáchal, ale já věřím, že... věřím, že někde v hloubce ten starý Justin, co tu byl před třemi lety, tak tam pořád je" řekl otec.
,,Počkej počkej... děda mě chce vydědit?" ,,Ano a myslí to 100% vážně. Kdyby to bylo jen na něm tak už v naší rodině dávno nejsi a bydlíš v nějaké garsonce totálně bez peněz. Ale já jsem tvůj otec a vychoval jsem tě a furt si myslím, že někde tam ten starej Justin je. Jen nevím, co se doprdele stalo, že jsi se takhle nechutně změnil" povzdechl si.
ČTEŠ
Our fake marriage
FanfictionKývla jsem na to jen kvůli finančním problémům mé rodiny a kvůli tomu, abych mohla zaplatit léčbu mé babičky. Je mi úplně jedno, jak vidí veřejnost toho člověka, kterého si musím vzít. Musím to s ním vydržet jen dva roky a pak si budu zase žít svůj...