|23|

1.2K 136 25
                                    

Francesca

Potom, co Justin odešel z bytu pryč tak jsem nějak nevěděla, co dělat. Byla jsem smutná z Gabriela a z celé té situace, co se tu odehrála. Štvalo mě, že Gabriel zjistil, že jsem s Justinem spala. Určitě mu to muselo hrozně ublížit.

A další věc, že jsem asi ublížila Justinovi. Nečekala jsem, že by mě mohl mít nějak víc rád. Já ho mám taky ráda samozřejmě, rozumíme si, jsme dost dobří kamarádi a vedeme intimní život. Ale on mi řekl, že ke mně něco cítí. A to mě tak neskutečně překvapilo a docela i znervóznilo. Neumím si představit, že bychom se třeba milovali. Je to zvláštní.
Nechtěla jsem mu ublížit, to určitě ne. Ale rozhodně k němu necítím něco víc jak on ke mně.

Takže jsem ublížila dvoum klukům. Nádherný že?

Když byl podvečer tak jsem se brzo umyla a pak jsem si s povzdechem sedla do obýváku na gauč. Nemám chuť na jídlo, nemám chuť na nic. Mám náladu na bodu mrazu. Myslím na Gabriela a na to, že už mě nikdy nechce vidět. A myslím i na Justina a přemýšlím, kde asi je a jestli je vůbec v pořádku.

Pustila jsem si televizi a koukala na takový ten bizarní program, kde se furt řeší dnešní celebritky a všechny novinky z toho slavného světa. Došla jsem si do kuchyně pro zmrzlinu a nepřítomně koukala na obrazovku a vůbec nevnímala, co tam říkají.

,,Máme tu novinky o našem ženatém Justinovi" ozvalo se a já hned začala vnímat. Rychle jsem se napřímila když jsem viděla fotky Justina. Někam šel a krásně bylo vidět, jak má modřinu u oka. A pak tam bylo video, jak popíjí na baru a vypadá hodně opile. To není dobrý.

,,Justin Bieber, který už je několik týdnů manžel sladké a miloučké Francescy Bieber nenadělal už dlouho žádné průsery. Vždy když se nám tyhle dvě hrdličky objeví na ulici tak láska je na nich vidět na míle daleko. Ale dnes tu máme Justina, kterého už jsme dlouho neviděli. Justin, který navštívil známý striptýzový bar. Justin, který má monokl na tváři a roztržený ret. Justin, který by měl být šťastně v manželství a navštívil striptýzový bar v tak nešťastné náladě? Kdepak je Francesca? Mají nějaké problémy? Proč vypadá jako kdyby se s někým porval? Tolik otázek a žádná odpověď. My jen doufáme, že náš oblíbený novomanželský pár nemá žádné problémy"

Nervózně jsem se kousla do rtu a koukala na ty jeho fotky. To snad není možný. On šel pít někam do baru? A ještě do striptýzového baru? Co si asi ty lidi budou myslet? To snad není možný. Tohle nedopadne dobře.

Najednou mi začal někdo volat. Natáhla jsem se pro mobil a vykulila oči když jsem viděla, že mi volá Pattie. Tak to je hodně špatný. Co ji mám jako říkat?

Zhluboka jsem se nadechla a zvedla to. ,,Ano?" Ozvala jsem se. ,,Ahoj Francesco" ,,Ahoj" šeptla jsem. ,,Nechci otravovat takhle k večeru jen... nevím jestli už jsi viděla novinky o Justinovi nebo ne. Ale teď se objevil nějaký článek s jeho fotkami v baru, kde popíjí. Je to striptýzový bar" ,,Já vím" ,,Takže jsi to viděla? A proč Justin vypadá jako kdyby se s někým porval?" Vyhrkla. ,,No víš já... on my..." vůbec jsem nevěděla, co říct. A najednou se mi hrozně chtělo brečet.

,,Vy jste se nějak pohádali nebo co? Nebo proč ho napadlo jít zrovna do striptýzového baru? Vždyť ví, že nikam takhle nemůže když jste manželé" povzdechla si. ,,Já vím" šeptla jsem. ,,A on se s někým porval?" ,,Je to moje chyba já..." potichu jsem vzlykla. ,,Francesco?" ,,Omlouvám se, já jsem nechtěla aby..." úplně jsem se rozbrečela, že jsem ani nemohla mluvit.

,,Francesco, jsem v našem hotelu v New Yorku. Mohla bych u tebe být do deseti minut. Chceš nějakou společnost?" ,,Ano prosím" vzlykla jsem. ,,Dobře, tak jsem tam za chvíli. Znám kód tak se nelekni až cinkne výtah" řekla a pak to típla.

Our fake marriageKde žijí příběhy. Začni objevovat