|20|

1.4K 120 10
                                    

Druhý den

Justin

Ráno jsem se probudil na svůj budík. Otráveně jsem zabručel a vypl to příšerné zvonění. Pak jsem se pomalu posadil a protáhl se. Z kuchyně jsem slyšel nějakou hudbu tak mi došlo, že tam Francesca něco vytváří. Rebecca tu dnes nemá být a ona si nikdy nepouští hudbu takže to určitě bude Francesca.

S tou jsme si včera hodně dlouho povídali. Ale jen to. Nevím, zdála se mi nějaká odtažitá, nevím proč. A když jsme šli spát tak šla hned k sobě do ložnice a tím mi došlo, že asi něco není v pohodě. Myslel jsem, že tím, co se mezi námi stalo tak budeme se k sobě víc mít, ale ne, je to úplně naopak. Teda já bych se k ní měl nějak víc hned, ale ona očividně nechce.

Postavil jsem se a šel do koupelny, kde jsem chvilku strávil a pak jsem šel do kuchyně. Jak jsem předpokládal tak Francesca stála za linkou a kroutila boky a zadkem do rytmu hudby. Pousmál jsem se a oblízl si rty.

,,Dobré ráno, co tu vytváříš?" Uchechtl jsem se a ona se hned přestala hýbat a trochu zčervenala. ,,Klidně pokračuj, moc se mi to líbilo" ušklíbl jsem se a ona se usmála. ,,Dělám lívance, dáš si?" ,,No jasně, to nemůžu odmítnout" usmál jsem se.

,,Jak jsi se vyspala?" Zvedl jsem obočí a sedl si na barovou židličku. ,,Je tu obrovská a pohodlná postel takže moc dobře" řekla s úsměvem. ,,To je dobře" kývl jsem. ,,Ale tohle jsem našla na své posteli a... určitě to není moje" přešla do obýváku a pak se vrátila a v ruce držela tanga. Giginy tanga! No do hajzlu.

,,Ehm... na tvé posteli?" Zamumlal jsem a určitě jsem celý zbledl. ,,Jo, tanga nenosím, určitě nejsou moje" řekla a podala mi je. ,,Jo ty jsou... no to je jedno" jak je tam Gigi mohla dát? Jak se ji to povedlo? Určitě to udělala naschvál. Aby Francescu naštvala? Nebo o co ji tímhle šlo?

,,No..." opřela se o linku a zamyslela se. ,,Měl jsi sex s nějakou holkou v mojí posteli?" ,,Ne! Ježíši, to by mě ani nenapadlo. Já vůbec nevím, jak se to stalo. Možná se třeba Rebecca spletla a dala je tam" zalhal jsem. ,,Možná" kývla, ale určitě mi to nevěřila.

,,Vadí ti to?" Zvedl jsem obočí. ,,A co?" ,,Že jsem si někoho přivedl?" ,,Proč se ptáš?" ,,Víš Fran... nemůžu zapomenout na to, co se mezi námi stalo v hotelu v Brazílii. A tak nějak jsem myslel, že jsme si tím k sobě nějak víc našli cestu a že třeba... sakra vůbec nevím jak to říct. Prostě bych rád s tebou dělal podobné věci nebo se tě jen dotýkal, protože mě nehorázně přitahuješ. Ale včera jsme se políbili jen na letišti kvůli lidem a pak jsi byla úplně odtažitá, ani jednou jsem se tě nedotkl. Takže jsi buď naštvaná nebo lituješ toho, co se stalo nebo vůbec nevím, co se děje. A možná ti prostě vadí, že jsem si někoho přivedl když jsi tu nebyla? Nevím" pokrčil jsem rameny.

,,Přijde mi to divné, že bychom spolu měli něco mít, ale nemilujeme se" řekla. ,,Ale mamka mi říkala, že to nevadí a že jestli to chci tak ať do toho jdu, ale..." ,,Tvoje mamka?" Vyhrkl jsem. ,,Ty jsi se bavila o něčem s tvojí mamkou?" Uchechtl jsem se. ,,Já vím, je to zvláštní, ale nějak jsme o tom mluvily" pokrčila rameny.

,,Myslel jsem, že tvoje mamka je toho názoru, že sex až po svatbě" ,,Taky jsem si to myslela. Ale ona vždy souhlasila s tím, co říkal a chtěl táta. To on tohle chtěl. Ona vždy jela jen podle něj" povzdechla si. ,,Takže tvoje mamka ti radí ať do toho máš jít?" Usmál jsem se a ona zase zčervenala, což mi přijde tak roztomilý.

,,Když já..." kousla se do rtu a nevěděla, co říct. ,,Necháme to být, nebudu tě trápit. Pokud nechceš tak ne. Chápu to" řekl jsem. Chápu to, ale štve mě to. Sakra, tak moc bych ji chtěl zase cítit.

Our fake marriageKde žijí příběhy. Začni objevovat