Druhý den
Justin
Ráno jsem se probudil na to když jsem na druhé půlce hledal Francescu, ale ta tam nebyla. Takže jsem si povzdechl a promnul si obličej. Pak jsem si zívl a až potom jsem otevřel oči. Natáhl jsem se pro mobil a viděl, že je půl deváté. Dobrý. Už jsem myslel, že je třeba 6 ráno a Fran mi někam utekla.
Ještě jsem chvíli ležel a přemýšlel. Tohle byla noc jako už dávno ne. Tulil jsem se skoro celou noc s holkou. A jako fakt reálně tulil, protože si to uvědomuju. Buď mi ležela na hrudi a já si ji držel u sebe. Nebo mi ležela zády na boku a já na ní byl natisklej. A pak jednou jsem měl i já hlavu na jejím břiše a držel si ji. Několikrát za noc jsem se totiž probudil a všiml si, jak spíme. Ale očividně ji to vůbec nevadilo a tak ani mně.
Já jsem totiž mazlící typ. Rád se mazlím. Ale moje bývalka to neměla ráda takže jsem si to moc užívat nemohl.
Po chvíli jsem se zvedl a šel rovnou do kuchyně. Francesca seděla u stolu a kreslila si do toho svého skicáku. Všiml jsem si, jak hned zvedla pohled když jsem scházel schody. Všiml jsem si, jak se usmála a celou mě sjížděla pohledem.
,,Úplně mě znásilňuješ svým pohledem" řekl jsem a ona sebou cukla a konečně se mi podívala do očí. ,,C-cože?" ,,Říkám, že mě znásilňuješ svým pohledem" ,,To není pravda" zamumlala s červenými tvářemi. ,,Neslintej" uchechtl jsem se a utřel ji imaginární slinu na bradě. ,,Hej!" Vyjekla roztomile a plácla mě po ruce.
,,Ty jsi taky nádherná, víš to?" Usmál jsem se a zastrčil ji pramen vlasů za ucho. ,,Děkuji" šeptla. ,,Jak se cítíš? Všechno v pohodě?" Zvedl jsem obočí a sedl si vedle ní. ,,Trochu mě to tam bolí" zamumlala stydlivě. ,,To není nic neobvyklého. Chvíli to tam budeš mít citlivé a pak už to bude dobrý"
,,A co pak?" ,,Co co pak?" Zeptal jsem se. ,,Já nevím, pak až to nebude citlivé tak..." ,,Francesco, Francesco..." uchechtl jsem se a naklonil se k ní. ,,Tady by si to chtěl někdo zopakovat? Tady je někdo nadrženej" usmál jsem se ji u rtů. ,,Nejsem jen..." ,,Jen co?" ,,Nic!" Zakňučela a schovala si hlavu do dlaní, ale viděl jsem, že se směje.
,,Hmm, nestyď se Frannie za to, že by jsi to pak chtěla znova" šeptl jsem ji do ucha a líbal ji jemně na krku. ,,Kdyby jsi to včera nedělala poprvé tak už dávno ležíš tady na tom stole a jsem v tobě" řekl jsem chraplavě a furt ji dával na krk polibky a cítil, jak má úplně husí kůži. Nakláněla hlavu, abych se ji tam dostal lépe a musel jsem se usmát tomu, jak prahne po každém mém polibku.
,,Justine..." vydechla a zaklonila hlavu když jsem ji rukou zajel na stehno a prsty se ji tam jemně dotkl. ,,Hmm? Chtěla by jsi něco?" Políbil jsem ji na rty. ,,Já..." trhaně se nadechla když jsem ji jemně začal dráždit klitoris. ,,Řekni mi, co přesně chceš" Zašeptal jsem.
Ale oba dva jsme sebou cukli když se ozval zvonek. ,,Sakra" zavrčel jsem a odtáhl se od ní. ,,Kdo to proboha zvoní v tuhle hodinu?" Protočil jsem očima a rozešel se ke dveřím.
,,Ahooooj! Nesu vám dobrůtky do vašeho nového domova!" Vypískla Kendall hned když jsem otevřel. ,,Panebože Justine! Proč tady chodíš jen v boxerkách?!" Vyhrkla. ,,Proč bych nemohl?" Ušklíbl jsem se. ,,Protože to třeba může být Francesce nepříjemný? Chovej se trochu jako gentleman" protočila očima, strčila do mě a hned šla dovnitř.
,,Ahoj Fran!" Vyjekla hned když přišla do kuchyně. Promnul jsem si obličej a pokroutil hlavou. Proč mám tak upištěnou sestřenici?
,,Moment!" Zasekla se když se zadívala na Francescu a pak se podívala zase na mě. ,,Co je?" ,,Fran, postav se prosím" ,,Proč by se měla postavit?" Zvedl jsem obočí. ,,Děje se něco?" Nechápavě se na ní Frannie podívala a postavila se.
ČTEŠ
Our fake marriage
FanfictionKývla jsem na to jen kvůli finančním problémům mé rodiny a kvůli tomu, abych mohla zaplatit léčbu mé babičky. Je mi úplně jedno, jak vidí veřejnost toho člověka, kterého si musím vzít. Musím to s ním vydržet jen dva roky a pak si budu zase žít svůj...