1

995 41 23
                                    

Öncelikle merhabaa yine sallama bir şekilde karşınızdayım büyük ihtimalle kötü olacak ama olsun yine de yazacağım iyi okumalar~

Taehyungtan

Üniformamın yakasını sertçe düzelttim ve yatağıma oturup daha 6 ay burada nasıl kalacağımı düşündüm. Yeni asker olmuştum ve askerliğin gerektirdiği sorumlulukların beni ezmesinden korkuyordum.

Ama vatanım için bu görevi yapmaya hazırdım. Kapı aniden çarparak açıldı ve içeriye yakışıklı beyaz tenli bir adam girdi üniformasından anladığım kadarıyla komutan olmalıydı. Onu süzerken dudağımın içini dişledim onu hala baştan aşağı süzüyordum.

"Asker bedenime bakmayı kes!!" Derin tınılı sesini duyunca anında ayağa kalktım ve hazırola geçtim askeriyeye yeni gelmiştim ve bu komutan beni şimdiden mahvetmişti. "Herkes arka bahçeye geçsin!!" Daldığım düşünce çukurundan ayrılıp ne ara dislemekten kanattigimi bilmediğim dudağımı hızlı bir şekilde dilimle temizledim.

Yavaş adimlarla arka bahçeye gittim "şimdi herkes 200 tane şınav çeksin itiraz istemiyorum!!" e yuh ama ben daha 50 tane bile çekemiyorum sıkıntıyla ofladım ve şınav pozisyonuna geçip şınav çekmeye başladım hay sikeyim şu şınavı.

"Asker ellerini dışa doğru döndür kalçanı kaldırma!" Komutana bakıp iç çektim ve dediğini yapmaya çalıştım sikeyim olmuyor ki komutan sinirle yanıma geldi ve kalçama baskı yaparak kalçamın şınav pozisyonuna uygun olmasını sağladı eh o bunu yaparken bende kalçama dokunduğu için çok azıcık etkilenmekle meşguldüm tabiki.

Elini kalçamdan çekti ve bağırdı "siz ne güçsüzsünüz altı üstü 200 şınav çekeceksiniz onu bile beceremiyorsunuz beceriksizler!!" Yere odaklandım ve şınav çekmeye basladım... "58...59...60" yorgunluktan resmen yere yığılacak kıvamdaydım.

Ağrıyan belimi elimle tuttum ve elimle yavaşça belimi sıkarak masaj yapmaya başladım "asker napıyorsun sen çek şu şınavı!!" Olmuyorki amına koyayım ellerimi huzursuzlukla belimden çektim ve şınav çekmeye çalıştım belimin sancısı arttığında ellerim kendini saldı ve yere yapıştım.

Ağlarcasına sızlanıp elimle hunharca yüzümdeki saçları çektim canım acıyordu yerdeki taşlar vucuduma batıyordu "asker ne güçsüzsün sen öyle adını söyle" dediğinde sinirle ona baktım "adım Taehyung ve sizin gibi kas yığını olmadığım için zorlanıyorum komutanım" sinirle tıslayıp elimi taşlı zemine koyup kalkmaya çalıştım.

Sonunda kalkabildim "sen benimle nasıl konuşuyorsun Taehyung sana içtima bittiğinde caza vereceğim haberin olsun!!" Ana siki yedim lan yere bakmaya başladım siyah askeri botuma bakıyordum siktir neden söyledim ki ben onu hay ağzımı sikeyim.

"Özür dilerim komutanım" sessizce mırıldandım hala yere bakıyordum "biraz daha bağır Taehyung herkes duysun" özür dilemekten nefret ediyordum ağzımı hafifçe araladım ve o benim için rezil olan cümlelerin dudaklarımdan dokulmesine izin verdim "özür dilerim komutanım!!" Komutan yanıma yaklaştı ve elini ceneme koyup kafamı yukarı kaldirdi.

"Bana bak Taehyung!"

Yazamıyorum ya bıktım artık yeterrrr

Yazamıyorum ya bıktım artık yeterrrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tete karşınızda hrrrrr~

komutanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin