"Seni benim yapabilirmiyim küçüğüm"
Neden bana artık böyle davranıyordu bir günde ne değişmişti anlamıyordum ve bu alışılmadık duygular neyin nesi oluyordu yavaşça iç çektim ve komutana yüzümü döndüm.
"Efendim ne diyorsunuz?" Jungkook elleriyle tekrar yanaklarımı sıktı ve hırıltılı ve tehlike barındıran ses tonuyla fısıldadı "efendim diyen o ağzını dolduracağım zamanlar da gelecek" beni bu kadar etkilemesi şakaydı değil mi?
Penisimin büyüdüğünü hissettim bir kelimeden bile etkileniyorum kahretsin ellerimi önümde birleştirip bu utanç verici görüntüyü sakladım yanaklarımın yandığını hissettim yaniyordum ama utançtan. "Bebeğim neden bu kadar utandın" senin ben ebeni sikiyim ebeni dogurtan doktoru sikim senin ecelini sikiyim.
"Efendim yemeğe geç kalacağım lütfen önümden çekilirmisiniz?" Yavaşça mırıldanarak söylediğim cümlelerden sonra kısa bir şekilde konuşmuş olsamda derin bir nefes alma ihtiyacı hissettim yanaklarimdaki kızarıklık koyulaşmıştı ateş misali yanıyordum.
Hem utançtan hemde neyse. "Tamam Taehyung ama sonra görüşeceğiz şimdi yemeğini ye ve içtimaya hazırlan geç kalmak istemezsin" komutan son sözlerini söyleyip odadan çıkmıştı bense onun arkasından yemekhaneye indim ve son kalan yemeklerden azar azar alarak boş bir masaya ilerledim.
Burda arkadaşım yoktu hoş isteyende yoktu zaten tabaktaki yemeğe tiksinircesine baktım ve ne olduğu belirsiz çorbayı ağzıma buyur ettim. İğrenç yemekten tek haşlanmış yumurtayı yedim ve yemeği çöpe döktüm yoksa diğerlerini de yeseydim tahminen mide fesadı geçirirdim.
İçtimanın yapıldığı alana geldim ve numaramın olduğu sıraya geçtim numaram 362 idi. Komutan üstsüz bir şekilde içtima alanına geldi ve elindeki sigarasını tüttürerek bağırdı. "Bahçenin etrafında 12 tur koşun!!" Oflayarak koşmaya başladım ama komutanın sesini duyunca durmak zorunda kaldım.
"Taehyung sen 5 tur koş bana lazımsın!" Siktir koca bir siktir bana lazımsın derken ne demek istedi. Çoğu asker bana dik dik bakmaya başladı belli ki bana ayrıcalık tanınması hiç mi hiç hoşlarına gitmemişti... 5 turuda koşmuştum diğer askerlerden az koşsam bile bu yaz sıcağında terlemiş ve üniformamın sırtıma yapışmasını engelleyememiştim.
Koğuşuma geri dönecekken kapısı açık bir koğuştan biri beni kendine çekti ve duvara sertçe fırlattı duvarın pürüzlü yüzeyine çarpan kolum acıdı. "Komutana ne sürtüklük yaptın da sana ayrıcalık yapıyor lan altına mi yattın yoksa!" Adamın yüzüne baktım adam koyu kahve gözleriyle bana beni öldürecek gibi bakıyordu.
"Ben bir şey yapmadım" adam yanıma gelip yumruğunu yüzüme geçirdi ve alayla sırıtıp konuştu "yalan atma sürtük" yüzüme bir yumruk daha geçirdiginde acıdan gözlerim dolmuştu sonra onun sesini duydum.
"Sangwo ne sikim yiyorsun sen!!"
Kötü oldu offf yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komutanım
RandomTaehyung üniformasının yaka kısmını düzeltti ve hazırola geçiş yapıp elini kafasına yan bir şekilde yasladı. Sonra askerlerin yanına Komutan Jeon geldi Taehyung'un deyişiyle seks tanrısı... #uketae #semekook