"Sangwo ne sikim yiyorsun sen!!"
Komutan sinirle koğuşa girmişti sinirli halinden dolayı boynundaki damarlar şişmiş ve iyice yerini benimsemişti. "Komutanım biz sadece normal şekilde konuşuyorduk değil mi Taehyung" adam arkadan belimi cimciklediğinde komutana dolu gözlerle baktım.
"K-komutanım ben... Ben" boğazıma delicesine diken batıyordu sanki cümleler ağzımdan çıkmıyordu sangwo piç bir sırıtış ortaya koymuştu. "Komutanım benim sizin altınıza yattığımi ima etti" komutan bunu dediğim anda sert bir şekilde yumruğunu adama geçirmişti.
Adam yumruğun sertliğiyle yakında duvara sırtüstü çarpmıştı ve bir eliyle kırılmıs olması muhtamel burnunu tutmuştu adamın gözleri açıdan dolmuş bir şekilde ikimize baktı "komutanım ben öyle bir şey demedim yalan atıyor bu sürtük" komutan sabır cekercesine iç cekmiş ve adama iyice yaklaşmıştı.
"Sen benim olana nasıl sürtük dersin lan aşağılık herif senin hayatını mahvederim!!" Adam korkuyla yerine sinmiş komutana kendini acındırmak istercesine bakıyordu komutan adamı aldı ve peşinden sürükledi ben hala yerimde duruyordum son duyduğum sesler adamın yakarıslarıydı 'komutanim lütfen bir daha demeyeceğim bağışlayın beni'
..
2 saat sonra bugün banyo günüydü elime temiz üniformamı alıp banyoya girdim banyoda kimse yoktu burada kabin bile yoktu ve insanlar benim bedenimi görebileceği için olmamaları iyiydi. Kapıyı yavaşça kapattım ve duşa iyice yaklaşıp kıyafetlerimi duşun yanındaki kırılmaya yüz tutmuş sandalyeye koydum.
Soyundum ve sonunda çıplak kaldım suyu ayarlayıp tasla yıkanmaya başladım yandaki şampuanı kafama sıktım ve iyice köpürdüğüne emin olmak için 5 dk gibi kısa bir süreyle kafamı ovuşturdum gözlerim şampuanın gözüme kaçmaması için kapalıydı.
"Ahh siktir" sesin geldiği yöne baktım ama gözlerim sudan dolayı bulanık gördüğü için ellerimle gözlerimi hunharca sudan arındırıp karşıma baktım az önce kıyafetlerimi koyduğum sandalyede komutan oturmuş üniformasının alt kısmındaki penisini kavramış çekiştirerek bana bakıyordu.
Utançla kızardıkça kızardım. "Efendim napıyorsunuz" dediğim şeyle gözleri alt tarafımdan gözlerime çıkmış ve zevkten kırışan yüzüyle bana bakmıştı "duşa devam et asker ve bu sefer bana sırtını dön!" Oha ama komutana anlamazca bakıp sonra sözünü dinledim ve arkamı dönüp duşa devam ettim.
Ama onun inleme sesleri kulağımdan ayrilmiyordu hırıltılı ve derin sesi alt taraflarimda titreşime sebep oluyordu sudan dolayı tekrar bulanık olan gözlerimle alt tarafıma baktım bulanıkta olsa kalkan penisimi görmüştüm sonra belimde bir el hissettim komutan beni kendine çekip sanki bizi tek bir insan yapmak istercesine sırtımı göğsüne yapıştırmıştı.
Penisini yavaşça deliğime sürtüyor kulağıma boğuk inlemelerini aksediyordu "beni azdırıyorsun asker!"
Aga olmuyor amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komutanım
RandomTaehyung üniformasının yaka kısmını düzeltti ve hazırola geçiş yapıp elini kafasına yan bir şekilde yasladı. Sonra askerlerin yanına Komutan Jeon geldi Taehyung'un deyişiyle seks tanrısı... #uketae #semekook