Yine bennn yazmaya çalışacağımm~
"Bana bak Taehyung!"
Hala bakmıyordum gözlerim hala yerdeki taşla karışık topraktan dolayı tozlanan askeri botumdaydı "sana bana bak dedim asker sözümü ikiletme!!" Korkuyla titreyip komutanın galaksi gibi milyonlarca yıldızı barındıran irislerine baktım.
"Senin gibi güçsüz biri neden askere geldi ki saçmalık koca bir saçmalık" onu duydugumda sinirlendim alay içeren ses tonu ve gülümseyen yüzü sinirimi daha çok bozmami sağlamıştı komutanın yaka kartına baktım komutan jeon jungkook yazıyordu.
"Beni aşağılamayi kesin komutanım" jungkook kizginca bana baktı ve dişlerini sıktı dişlerini sıktığı yüz ifadesinden belli olurken kaşlarını da çattıkça çattı ve bana bir adım yaklaşıp kulağıma fısıldadı "bu cesaret nerden geliyor asker?"
Kulağıma ılık nefesi çarptığında bedenim hafif bir titreme yaşadı ve bende ayak parmak uçlarım üzerinde kalkıp Jungkookun kulağına fısıldadım "cumhurbaşkanının çocuğuyum komutanım" o sabır dilercesine mırıldandı ve eliyle omzuma yavaşça vurdu.
"Cumhurbaşkanı eşcinsel Taehyung yani cumhurbaşkanının çocuğu yok" bir rezillik daha ekleyelim listeye mal ben kendimi Cumhurbaşkanı çocuğu olarak tanıttım rezilliklerimi yaza yaza mürekkep bitti amk hala onun gozlerinin içine bakıyordum o gözleri ele geçirmek istermiş gibi bakıyordum ona.
O öksürdü ve kafasını başka bir yöne çevirdi "şınavlara devam et Taehyung" yanımdan ayrıldı ve kendine ait odasına girdi bense beni görmüyor diye yere oturdum ve üstünün tozlanmasını önemsemedim. Kendi kendime mırıldandım "şınav çekeceğimi sanıyor aptal ya" hafifçe sırıttım ve yerdeki otu alıp sapını kopardım ve ağzıma koydum sonra ayaklarimi uzattım ve yere uzanıp ellerimi yere koyup kafamı ellerime koydum.
O halde uyuyakalmıştım ve uyandığımda bir yataktaydım bir dakika lan yataktaydım lann üstümde bir beyaz gömlek bana büyük geliyordu amk altimdaysa tek iç çamaşırım vardı sesler duydum ve sonra içeriye giren kaslı dehşetül vahşet jungkooku gördüm beyaz havlu beline gevsejce bağlanmış bir havluyla kafasını kurularken üst bedeni gözler önündeydi.
Bedeninde sular süzülüp belindeki havlu tarafından emiliyordu. "Uyanmışsın asker" eve mi attın lan beni hala üst bedenine bakıyordum karın kismindan köprücük kemiklerine kadar bir gül dövmesi vardı karın kasları gözle görülür derece muhteşemdi kolunda minik bir kafatası dövmesi vardı jungkook kıkırdadı.
"Bedenimi süzmeyi ne zaman birakacaksin asker" gözlerimi gözleriyle buluşturdum ve o söylememem gereken şeyleri söyledim. "Altınızda ezin beni komutanım"
Taehyung'un göt gg
Dehşetül vahşet komutan jungkook
Galerimin derinliklerine iniyorum hrrr~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komutanım
RandomTaehyung üniformasının yaka kısmını düzeltti ve hazırola geçiş yapıp elini kafasına yan bir şekilde yasladı. Sonra askerlerin yanına Komutan Jeon geldi Taehyung'un deyişiyle seks tanrısı... #uketae #semekook