3

626 25 5
                                    

Olaylar o kadar hızlı gelişiyorki yazamiyorum neyse iyi okumalarr~

"Altınızda ezin beni komutanım"

Dediğim şeyi farkedince utançla kızardım ve ellerimle yüzümü gizleyip yatakta çarşafı üstüme örtüp kendimi sakladım. Yani saklandığımı sanıyordum saklandım değil mi?

"Taehyung sınırlarını oldukça aşıyorsun!" Acaba homofobik miydi off neden dedim ki ben onu stresle hem dudağımın içini kemiriyor hemde ellerimle oynuyordum. "Komutanım ben hadsizligim için özür dilerim " başımı yere eğdim ve ayaklarıma baktım yanaklarımı şişirmiştim ve dudaklarımı büzmüştüm

Sonra cenemde bir el hissettim jungkook eliyle kafamı kaldırdı bende ona  baktım dudaklarıma bakıyordu sinirle tısladı "şu dudaklarını büzme kahrolasıca dikkatimi dağıtıyorsun onları parçalamak istememe yol açıyorsun" dediği şeyle gözlerimi büyülttüm  "komutanım siz ne diyorsunuz "

Jungkook elini yukarı çıkarıp eliyle yanaklarımı sıkıp dudaklarımın öne çıkmasına sebep oldu ve kaşlarını çatarak konuştu "dudakların iştah açıcı görünüyor asker" Jungkookun belinde gevşek halde duran havlusu yeri boyladı ve ben jungkooku çıplak gördüm hemen arkamı dönüp utançtan domates gibi kıpkırmızı olan yüzümü gizledim.

Arkamdan sarıldığında ondan uzaklaştım"asker hoşuma gittin" iç çektim ve ondan uzaklaşıp kapıdan dışarıya kendi koğuşuma gidip yatağıma oturdum onu nasıl tarif edebilirim sinir bozucu ama tatlı sert ama seksi gıcık ama yakışıklı Yunan tanrısı mübarek taşaklarına beton yetmez.

..

Akşam olmuştu ve uykum geldiği için üniformamı çıkarıp tek boxerla kaldım ve öyle yatağa yattım üstümde kıyafet varken yatmayı sevmiyordum yatağıma uzandım ve yastigimi hafifçe düzeltip kafamı yastığa koydum ve gözlerimi kapatıp ıslak hayallere daldım.

"Asker kalk!!" Kulağımın yanında duyduğum derin ve hırıltı dolu sesle uyandım koğuşta tek ikimiz vardık üstümün çıplak olduğunu unutup ayağa kalktım "güzelmiş" anlamayarak komutana baktım "anlamadım komutanım" dediğimde sırıttı ve beni baştan aşağı süzdü.

"Vücudun diyorum güzelmiş" bu niye yavşak ya üniformamı giydim. "Askeri sınırlar içinde bir askere böyle davranmamalısınız komutanım bu kurallara aykırı" botlarimi elime aldım ve yatağa oturup botumu giydim bağcıklarını bagliyordum. "Uyurken neden benim adımla inledin Taehyung?"

Hasiktir hasiktir ben kimse duymuyor sanıyordum tek rüyamda sesim var sanıyordum rezil bir insanım ben "nasıldı o inleme hmm ahhm komutanım mı ya da komutanım bu çok büyük mü" dediği şeylerle kızarmamışım gibi daha çok kızardım boynum bile kızarmış olabilirdi.

Komutana sırtımı döndüm ve aynadan kendimi kontrol ettim aynadan ona baktığımda enseme odaklanıp yutkundugunu gördüm ve aynadan enseme baktım ensemde utancımdan dolayı kızarmıştı. Komutan arkamdan gelip elleriyle belimi sardı.

"Seni benim yapabilirmiyim küçüğüm"

Yazamıyorum âğağagagagaggagagagga dağı taşı yıkacam

İyi günlerrr hrrr~

komutanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin