7

677 25 7
                                    

Dm kutusu kapanacak diye got korkusuyla kitap yazan ben

İçimde sertçe gel git yapıyordu bense kafamı onun omzuna koyup inlemekle meşguldüm bu pozisyonu sevmemiş olacak ki beni yere yatırdı ve ayaklarımı omzuna alıp beni kendine çekerek tekrar içime girdi "komutanım çok derin ahh" kendini zorladığı kastığı yüz hatlarından belli oluyordu.

Elleriyle sıkıca belimi kavradı ve daha da hızlanmaya başladı "ahh komutanım" gözlerime baktı ve göz kırpıp sırıttı ellerimi yukarıya kaldırıp onun koyu kahverengi saçlarını kavradım ve onu kendime çekip dudağını öpmeye başladım.

İkimizde gözlerimizi kapattık ve birbirimizi öpmeye odaklandık sivri üst dişleri alt dudağımın üstüne baskı yapıyor nedenini bilmesemde şuan yaptığımız şey yüzünden zevkime zevk katıyordu dolgun alt dudağımı iki dudağının arasına alıp filtrumuma çeker gibi emdiğinde kısa bir süreliğine açılan gözlerim zevkle kayarak kapandı. Sonra dudağımdan ayrıldı.

Komutan penisiyle öyle bir yere vurmuştu ki değdiği zevk noktam bedenimi yavru bir kuş gibi titretmeye mahkum etmişti"komutanım orası ahhm orası" baskısını giderek arttırdığında penisini daha da derinimde hissettim ellerimle sertçe omuzlarını sıktım ve tırnaklarımın izini omuzlarında çıkarttim.

Karnıma baktığımda gördüğüm çıkıntıyla daha çok zevke geldim ve elimi o çıkıntının üstüne koyup okşadım komutan elini elimin üstüne koydu ve fısıldadı "tam buradayım asker hissediyorsun değil mi?" Başımı onaylarcasina salladım ve diğer elimi de onun omzundan çekip terli olan saçlarımı arkaya ittirdim.

Boşalmama çok az kalmıştı uçtaydım komutan sertçe kendini bana kökleyip içime ılık sıvısını boşalttığında bende fışkırarak onun karnına boşaldım komutan yavaşça içimden çıktı ve duştaki suyu açıp üstüne tuttu ve bedenini menimden arındırdı yanıma gelip beni kucağına aldığında ona baktım.

"İçindeki menileri almazsam karnın ağrır asker" beni duşa soktu ve tası eline alıp ilk tüm vücudumu yıkadı sonraysa şampuanla bedenimi köpüklemeye başladı o arada iki parmağını deliğime itip parmaklarını aralayarak içimdeki menilerinin yere akmasını sağladı hepsinin aktigindan emin olduğunda parmaklarını deligimden çekti.

Köpüklü bedenimi duruladı havluyla ilk beni kuruttu sonra ne zaman getirdiğini bilmediğim bornozu bana verdi bornoz onun gibi kokuyordu bornozu giydim ve kuşağını bağlayıp benden sonra o duş alırken onu izlemeye başladım "doymadın heralde Taehyung " dediği şeyle utançla kızardım ve sandalyeyi ona ters gelecek şekilde döndürüp yönümü kapıya çevirdim.

Bitti smut sahne yazamıyorum sinirim bozuldu amk

Bitti smut sahne yazamıyorum sinirim bozuldu amk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
komutanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin