(en son kapı çalmıştı)
alastor pov:
Kapının çalması ile beraber Charlie ve Vaggie kapıya doğru yöneldiler. Kapıyı açtıklarında tanımadığım bir adam gelmişti. Charlie "hadi gel baba seni bizimkilerle tanıştırayım" dedi. Evet bu Lucifer'dı aslında gayet hoş biriydi. "Ah ne düşünüyorum ben!" Dedim, hemde bağırarak. Charlie "sorun ne alastor?" Dedi ve bağırdığımı fark ettim. "bir sorun yok" dedim sadece. Lucifer bana ters bir bakış attı. Aslında kendimi kötü hissettim bir an. Charlie Lucifer'ı herkesle tanıştırdı ve en son sıra bana geldi. Eğilerek "merhabalar lordum" dedim. Bana "bana ismim ile seslen" dedi. Charlie Lucifer'a "Bu Alastor. Kendisini senin kadar seviyorum adeta ikinci babam gibi!" Dedi. Aslında bana ikinci babası dediği için utandım. Ama Lucifer'a baktığımda sinirden çıldırmışa benziyordu. Bu benden hoşlanmadığının anlamımıydı? Umarım değildir.
Lucifer pov:
Bu s*kik de kim be! Ne oluyor da Charlie'nin ona ikinci babam diyecek kadar Charlie'ye benden yakın oluyor?!. Sakin olmalıydım, Charlie'nin hoşuna gitmeyecek birşey yapmak istemiyordum. Sonra Charlie bana "ee baba oteli nasıl buldun?" Diye sordu. Otel güzeldi fakat iblisleri düzeltemeyeceğini bilmiyordu. Ona "Charlie minik turtam biliyorum çok çabalıyorsun ama iblisleri değiştiremezsin." Dedim. Kırılmışa benziyordu onu kırdım diye çok üzüldüm. Tam ondan özür dileyecekken Alastor bana "neden bu kadar kısasınız?" Diye sordu. Çok sinir olmuştum bu soruya çünkü herkes aynı soruyu soruyordu. Ona cevabım "bu seni ilgilendirmez!" Dedim sinirli bir şekilde.
Alastor pov:
Ona bu soruyu sorduğumda çok kızmıştı bana. Ama benim tek istediğim onunla biraz konuşmaktı. Onunla neden konuşmak istiyordum? Ondan hoşlanıyor muydum? Bu pek olası değildi çünkü onunla daha yeni tanışmıştım. Yoksa ilk bakışta aşk gerçek miydi? Aklımı böyle sorulardan uzaklaştırdım ve oradan hızla ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen sevmesen bile~
FanfictionCharlie Lucifer'ı hazbin hotele davet etmesiyle birlikte Alastor Lucifer'den hoşlanmaya başlamıştı ama ne yazık ki Lucifer ondan nefret ediyordu