uzun gece (+18 ona göre)

287 17 6
                                    

En son cehennemin krali Luci agliyodu

Charlie:harika dans ettiniz! Bir dakika, Babam ağlıyor muydu benmi öyle gördüm?

Alastor:canım, boşversene gayet iyi durumda baban.

Veggie:Evet sanırım baban ağlıyor Charlie. Alastor ağladığını sende gördün.

Alastor:Aa, öylemi olmuş *gözlerini devirir*

Veggie:aman, hadi Alastor marş marş Lucifer'in yanına gidiyorsun senin yüzünden ağlıyor gibi görünüyor

Alastor:ben? Benmi! Ahahahaaa.. hayır.

Charlie:lütfen Alastor benim için

Alastor pov:

Onun masum tatlı bakışlarına bakınca ne kadar cok istemesemde ikna oldum ve onun yanına gittim. Yukarı çıktığımda Lucifer'ı ağlerken gördüm. Hiç istemesem bile onun yanına yaklaştıp ve "Efendim sorun ne? Karşımda ağlayacak mısınız, çok çirkin görünüyorsunuz" dedim. Ve sözümü kesip bana sarıldı. Ondan hızlıca uzaklaştım ama bana baka kaldı. Çok masum ve güzel görünüyordu ve konuşmaya başladı

Lucifer:

Alastor *hıçkırarak* bana soğuk davranma! Sana emrim bu. Lilith bana ha bire yazıyor ben istemiyorum ona cevap vermiyorum aramızda *hıçkırarak* hiçbir şey yok!

Alastor pov:

Ağlamaya devam ediyordu. Ona baka kalmıştım kendimi tutamıyordum onu öpmemeye çalışıyordum. Ayağa kalktım ve kapıya doğru yöneldim. Ama peşimden geldi

Onu sert ve kızgın bir şekilde öptüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Onu sert ve kızgın bir şekilde öptüm. Bana karşılık verdi ve birkaç dakika böyle kaldık. Ona "mağdem istediğin bu o zaman sana ceza vericeğim" dedim ve onu yatağa doğru fırlattım. Birden kıyafetlerimi çıkartmaya başladım.

Lucifer pov:

Onu kıyafetlerini çıkartırken izliyordum. O çok ateşliydi, onun kaslarına baka kalmıştım. Ona kekeliyerek "n-ne yapacağız?" Diye sordum. Bana "anladığını düşünüyorum." Dedi. Sonradan anlamaya başlamıştım ve bunun heyecanlı bir aktivite olacağını düşünüyordum.

Alastor pov:

Onun bu saflığı beni daha çok azdırıyordu. Üstümü tamamen çıkarmıştım ve onun üzerine doğru yürümeye başladım. Korkmuştu ama hoşunada gitmişti. Onu iki duvarın arasına aldım ve onu tutkulu bir şekilde öpmeye başladım. Bir yandan ise onu soyuyordum. O tamağmen çıplaktı. Onu duşakabine götürüyodum. Onu duşa kabinin içine soktum ve suyu açıp bende tamağmen soyundum. Ona yaklaştığımda geri çekilmeye çalışılıyordu, Korkmuşa benziyordu. Ona "korkma. Acıdığında bana söylemen yeter" dedim. Onun belini kavradım ve onu öpmeye başladım. Onu bir kaç dakika öptüktek sonra onu arkasına çevirdim ve sabunun düştüğünü söyledim. O sabunu alırken pozumu aldım. İlk önce elimle onun deliğini genişlettikten sonra sokmaya başladım. Onun için olabildiğince bu işi zevkli yapmaya çalıştım. Yavaştan hızlıya doğru deliğine sokuyordum. İnlememeye çalışıyordu ama onu inletmek için elimden geleni yapacaktım. Çıkartıp deliğinin etrafında gezdirdim ve birden soktum. Acı içinde inliyordu, bana "AHĞH! A-Alastor y-yavaş ıhmm.." dedi. Umursamadım kendimi kaybetmiş durumdaydım ve ona gelişine sokup çıkartıyordum. Onu yatırıp domalttım ve ona "belini kıvırman gerekiyor Lucifer" dedim. O da dediğimi yaptı. Ona sertçene girmeye başladım. Onu öyle tutkulu ve acılı sikiyordum ki artık kalçasından kan gelmeye başlamıştı. Lucifer ağlamaya başlamıştı ve bana yalvarıyordu durmam için. Ama durmadım ve onun boynunu emmeye başladım. Ellerimle onun en hassas noktalarına bastırarak onu daha çok azdırdım. Onu eğilttim ve "yala" dedim. Bana baktı ve yalamaya başladı. Beceremiyodu bu yüzden onu saçlarından tutup kafasını ileri geri yaptım. Bana "Alastor boğuluyorum" dedi bende durdum ve ona baktım, bitkin haldeydi o kadar kötüydü ki bayılacak gibiydi. Eğildim ve "özür dilerim seni dinlemedim ve canını çok yaktım" dedim. Konuşamıyacak durumdaydı onu yıkadım ve üstünü giyindirip yatağa yatırdım ve kendimde duş alıp onun yanına yattım.

AGAGAGSGAG COK KOMİK OLDU SEX SAHNESİ OAKAKSNDKDMCLCJ

sen sevmesen bile~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin