Lucifer pov:
Uyandığımda Alastor'un kucağına yatıyordum. Alastor'u bana bakarken yakaladım, saçlarımla oynuyordu. Sordum;
L: Alastor bana bakarak ne düşünüyorsun?
A: seni.. sikmeyi
Bir hızla kendimi yere doğru fırlattım ve koşarak kaçtım. Bunun işi gücü belli olmaz diye kendimi koruma altına almalıydım. Aşşağıya indim ve "Herkese günaydınnn!!" Dedim ve sofraya oturdum. Herkes birden arkama bakmaya başladı, ne olduğunu anlamadım derken Alastor beni öptü. Çok utanmıştım çünkü sofradaydık. Yanıma oturdu ve benim çatalımdan yemek alıp tattı. Ve "bunun tadı çok iyi olmuş Charlie" dedi. Çatalımdan yemesine şaşırmıştım. Sonrasında odaya çıktım ve ördek yapmaya başladım.
(7 saat sonra)
Artık ördeğim hazırdı. Odadan çıkacakken Alastor birden karşıma çıktı ve bana "Lucifer, istiyorum" dedi. Bende anlayıp masum taklidi yaptım ve "ne istiyorsun?" Dedim. Bana "anladığını biliyorum Lucifer, soyun" dedi. Bu kadar açık olmasına şaşırmıştım ve onun dediğini de yaptım, soyundum. Alastor da benim gibi soyunum üstüme doğru geldi. Beni duvara yaslayıp öpmeye başladı. Ona karşılık verdim, dillerimiz dans ediyordu adeta beni dudakları ile sikiyordu. "Böyle eğlenceli değil verdiğim kıyafetleri giyip gel" dedi. Anlamayıp verdiği kıyafetleri giyindim. Bana kedi kıyafeti vermişi.
Kıyafeti giyip onun önüne çıktım. Beni kendisine çekip kucağına oturtturdu ve zıplatmaya başladı. İnliyordum, ona "ığhh.. alastor..mmhhh..ya-yavaş" gibi şeyler söylüyordum ama onun umrunda bile değildi, hatta hoşuna gidiyordu. Beni eğilttirdi ve deliğime sokmaya başladı. Sokarken kemerini alıp kalçama doğru vuruyordu, pespembe olmuştu kalçam. Bana "Lucifer seni sikmekten o kadar keyif alıyorum ki seni her saniye sikmek istiyorum." Dedi. Ona doğru döndüm ve ben serti oynamaya başladım. Onu yatağa attım ve Alastor'un kucağında kendim hoplamaya başladım. Alastor ise belimden tutarak bana destek veriyordu. Beni domalttı ve yarrağını okuşadı. Sonrasında bana gelişine soktu, bir yandan benimde yarrağımı okuşuyordu. Onu öpmeye başladım, salyalı salyalı öpüşüyorduk. Bir yandan benim hassas noktalarıma dokunarak beni azdırıyordu. Bende onu karın kaslarına dokunarak onu yükseltmeye çalıştım. Beni öyle sikiyordu ki kalçam yırtılacak derecedeydi. Beni tekrar banyoya götürdü ve elibe sabunu alıp elini sabunladı, aynı zamanda yarrağınıda. Sonrasında eliyle göt deliğimi genişletti ve yarrağını bana soktu. Bir yandan iki parmağını ağzıma sokmuştu. Ona yalvararak "AĞHMM...IĞHH D-DUR AHH"
Diyordum. Sonrasında yarrağına bir alet takıp onunla yarrağını bana sokmaya başladı. Çok acıtıyordu, ona "AHHH TAMAM DUR ARTIK AĞH" dedim ve durdu. Bana baktı ve ağladığımı fark etti. Beni kucağına aldı ve kıyafetlerimi giyindirdi. Kendiside giyinip beraber uyuduk.Yeeeyw sonunda sex bölümüde geldi yine zaten gelmeseydi arkadaslarim beni dovucekti🤗🤗 bu günlük bu kadar genclor hadi bauyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen sevmesen bile~
FanfictionCharlie Lucifer'ı hazbin hotele davet etmesiyle birlikte Alastor Lucifer'den hoşlanmaya başlamıştı ama ne yazık ki Lucifer ondan nefret ediyordu