Alastor pov:
Uyandığımda Lucifer yanımda değildi. Aşağıya indiğimde Lucifer karşımda Lilith ile beraber oturuyordu. Basbaya gülüşüp konuşuyorlardı. Sonrasında herkes salona geldi ve Lucifer bizlere bir duyuru yaptı.
Lucifer: Biz Lilith'le barışmaya karar verdik, artık Lilith'de burada kalıcak. aynı odada Lilith'le birlikte kalıcağım. Bunun sizin için bir sakıncası yoktur umarım?
Alastor: yok ama neden bize danışmadan kafana göre iş yapıyorsun Lucifer?
Lucifer: ben cehennemin kralıyım kimsedeye bir şey sormam!
Alastor: peki.. neden benimle kalmak yerine Lilith'le kalıyorsun
Lucifer: yeni nişanlım olacak çünkü.
Bunu dediği anda kalbime sanki hançer saplanmış gibi hissetmiştim, kalbim duracak gibiydi. Onunla yaşadığımız durumlardan dolayı sevgiliyiz sanıyordum. Ama tek günde nasıl benden soğuyabilirdi ki? O Lilith elimden nasıl tek günde Lucifer'ı
alabildi ki, İmkansız.Charlie: baba, ben Lilith'i istemiyorum
Lilith: tatlım, annelik görevimi yapmamış olabilirim ama bir şans daha haketmiyor muyum?
Charlie: haketmiyorsun?
Lucifer: Charlie annenle nasıl konuşuyorsun öyle!
Charlie: SENİNLE OLDUKTAN SONRA MI ANNEM OLDUĞUNU HATIRLADII
Angel:Ouuu, drama
Lucifer:EĞER Kİ ANNENİ KABUL ETMEYECEKSEN BURDAN GİDERİM!
Charlie:GİT! TEK GÜNDE LİLİTH BENDEN DAHA MI DEĞERLİ OLDU? ALASTOR SENDEN DAHA İYİ BABALIK YAPIYOR
Lucifer: git Alastor'un çocuğu ol o zaman
Charlie: hay hay.
Lucifer Lilith'le beraber otelden çıkıp gitti, Charlie birden ağlamaya başladı. Yanına oturup kafasını sevmeye başladım ve "değmez, ikimizide kandırdı" dedim. Ama çok merak ediyordum nereye gidiyorlardı?
Lucifer pov:
Şimdiden kızımı ve Alastor'u özlemeye başlamıştım. Lilith beni tehtid etmişi, bana "eğer benimle beraber gelmezsen cennetle beraber size öyle bir savaş açarız ki hayatın durur" demişti. Kendimi düşünmüyordum fakat Charlie
Çok üzülecekti. Onu üzmek istemediğim için kabul etmiştim. Lilith'in nereye gittiğini bilmiyordum. Beni de arabayla peşine sürüklüyordu. Lilith'e sordum:Lucifer: nereye gidiyoruz Lilith?
Lilith: Lilith derken? Bana bundan sonra aşkım de sevgilim.
Lucifer: peki aşkım.
Ona hiç aşkım demek istemiyordum fakat Charlie'nin üzülmesini istemiyordum. Nereye gittiğimizi hala öğrenememiştim.
(2 saat sonra)
Vardığımızda bana "bebeğim, in arabadan" dedi, bende indim. Beni kolumdan tutup evindeki bir odaya doğru götürdü. Yanıma tavşan kostümü ile geldi ve "bebeğim, yapmak ister misin" dedi ve üzerime doğru yürümeye başladı. Ona "bak Lilith, istemiyorum ama cennetle iş birliği yapıp cehenneme savaş açmak yerine başka bir şey yapsan olmaz mı?'' dedim. Sonra yakamdan tutup "BANA NASIL KARŞI KOYARSIN HE?! DEMEK SAVAŞ YERİNE SENİ ÖLDÜRMEMİ İSTİYORSUN" dedi ve beni bodruma götürdü. Bana "hazır ol Lucifer" diyip eline bıçak aldı ve..
Kafamı kesti.
Lilith pov:
Kafasını kesip Alastor'a fotoraf gönderdim.
Alastor pov:
Lilith bana bir fotoraf göndermişti. Açtığımda ağlamak üzereydim. Lucifer'ın kafası kesilmişti koşarak Lilith'in evine gittim kapısı açıktı ve evden kaçmıştı. Bodruma girdim ve Lucifer'ın kesilmiş kafasını gördüm. yandaki silahı alıp...
Kafama sıktım
__________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen sevmesen bile~
FanfictionCharlie Lucifer'ı hazbin hotele davet etmesiyle birlikte Alastor Lucifer'den hoşlanmaya başlamıştı ama ne yazık ki Lucifer ondan nefret ediyordu