Charlie pov:
Alator ve babamın ölmesinin ardından 2 gün geçmişti.. psikolojim berbat durumdaydı, sonrasında "neden onları canlandırmaya çalışmıyorum?!" Diye düşündüm ve cennetin kapısını çaldım. Sera kapıyı açtı ve "cennete hoşgeldin Charlie, ne buyurucaktın?" Dedi. Ona "ölüleri geri getirmek için ne yapmamız gerekiyor!" Dedim. O da bana "demekki ölüleri geri getirmek istiyorsun.. fakat sadece bir kişi seçebilirsin" dedi. Bende "babamı geri getirmek istiyorum" dedim. Bana "şeytan halindeki kuyruğunu istiyorum." Dedi. Ona baktım ve ne kadar çok kuyruğumu kesmek istemesem bile kabul etmek zorunda kaldım. İlk önce beni bir odaya götürüp eline bıçak aldı, sonrasında kuyruğumu kesti. Ona "artık babamı geri getirebilir miyim?" Diye sordum. Bana "dilek meleğinin yanına gidip dileğini söyle. Karşılığında bu kuyruğu ona götür" dedi, bende dediğini yaptım. Meleğe "babamı geri getirmek istiyorum. Karşılığında kuyruğunu kesip getirdim" dedim. O da bana "pekâlâ, dileğin kabul edildi" dedi ve babamı karşıma koydu. Ona sarıldım ve ağlamaya başladım. Babam da bana sarıldı ve "ALASTOR NERDE ONA HERŞEYİ ANLATMAM LAZIM" dedi. Bende "baba.. senin öldüğünü duyduğunda o da kafasına sıktı"
L: olamaz olamaz olamaz.. OLAMAZ!!
C:baba sakin ol onu geri getirmemiz lazım!
L: Charlie senin kuyruğuna ne oldu böyle!
C: ...kestim senin için
L: CHARLİE PSİKOPAT MISIN SEN AMK
C: BABA SENİ COK SEVİYORUM AMA SEN ANNEMİ SEÇTİN!!
L: BENİ TEHTİD ETTİ!
C: ne..
L: EĞERKİ ONUNLA BERABER GELMESEYDİM CEHENNEME SAVAŞ AÇACAKTI! SENİN ÜZÜLMENİ İSTEMEDİM
C:baba bunu yapmana gerek yoktu...
L: sen beni boşver Alastor'u kurtarmak için ne yapacağız?
C: baba yapmak ister misin bilmiyorum ama.. boynuzunu kesmen gerekiyor.
L: Bunu yapmak istemiyorum..
C: hadi ama baba eğer boynuzunu kesmezsen Alastor'u hiçbir zaman göremeyeceksin!
L:...
C: hadi baba
L: pekâlâ.
C: benimle birlikte gel, Sera senin boynuzunu kesicektir.
L:tamam
Yazar:
Hep beraber Sera'nın yanına giderler ve Sera Lucifer'ın boynuzlarını keser. Lucifer koşarak bunu dilek perisine gösterir ve dilej perisi kabul eder. Birden Alastor'u karşılarında görürler ve Lucifer ağlayarak Alastor'un kucağına atlar. Alastor onu öper ve "sakin ol Lucifer, ben burdayım" der. Lucifer tüm olan biteni anlatır ve ne kadar zor durumda olduğunu söyler. Lilith'i polislere şikayet edip hapise attırırlar ve hepsi mutlu mesut yaşar işte amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen sevmesen bile~
FanfictionCharlie Lucifer'ı hazbin hotele davet etmesiyle birlikte Alastor Lucifer'den hoşlanmaya başlamıştı ama ne yazık ki Lucifer ondan nefret ediyordu