affetmeyeceğim seni

225 17 5
                                    

(En son bunlar barismisti amk)

Alastor pov:

Lucifere yeni bir şans vermiştim. Odaya çıktım ve uyudum. Sabah uyandığımda Lucifer'ı yanımda,koynumda uyuduğunu gördüm. Onun alnına bir öpücük kondurdum ve yataktan kalktım. Kalktığımda Lucifer'ın telefonundan bir bildirim sesi geldi. Normalde telefon kullanmazdım ama ne olduğunu az çok biliyordum. Telefonu elime aldım ve mesajları kurcalamaya başladım. Gördüğüm mesajlar içerisinde şoka uğramıştım.

Mesajlar :

"Bebeğim günaydın","aşkım bu gün nasılsın?","bir buluşma ayarlayıp seninle konuşmak istiyorum","seni çok özledim en kısa sürede görüşelim"

Tarzı mesajlar vardı. Atan kişinin ismine bakınca Lilith olduğunu öğrendim. Bana neden Lilith ile konuştuğunu söylememişti? Beni aldatıyor muydu? Bu mesajlarda neydi böyle? Ondan en iyisi uzaklaşmak ve alakamı kesmekti. Onu uyandırdım ve ona "değerli sevgilin mesaj atmış EFENDİM" dedim ve telefonu ona doğru uzattım.

Lucifer pov:

Beni uyandırdı. Uyku sarhoşu şekilde onu dinliyordum. Bana sevgilimin mesaj attığını söyleyip telefonu bana doğrulttu. Bu Lilith'ti. Ona "bak alastor açıklayabilirim" dedim ama beni dinlemeden ışınlanıp gitti. Ağlıyordum, çok üzülmüştüm ve üzüntüden kafayı yiyecektim. Lilith'e "BANA BAK SENİ ADİ SÜRTÜK, BANA ARTIK ŞÖYLE MESAJLAR ATMA" yazdım. Görüldü attı, bende telefonu kapattım. Aşşağıya indiğimde Alastor ve bir kadının yan yana dans ettiğini gördüm. Onlara bakarken çok kıskandım. Alastor kadının belini kavramıştı ve kadının kafası Alastor'un göğüsündeydi. Adeta sevgili gibidiler. Birden ağlamaya başladığımı fark ettim ve koşarak tualete gittim.

Alastor pov:

Ağlayarak tualete koşmuştu. Onu görmüştüm ama görmemiş gibi yaptım.

GENÇLER GERİ DÖNDÜÜÜMMMMMMM<3333 ÇOK ÖZLEDİM SİZLERİ YAWW BİDE 158 KİŞİ OKUMUŞ AĞLİCAM SİMDİ COK MUTLUYUM HEPİNİZE ÇOK TESEKKÜR EDERİM. Sevgilimden ayrıldım ama hiç üzgün değilim aksine mutluyummmm

sen sevmesen bile~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin