karma

273 26 11
                                    

Alastor koşarak odasına kapanır. Lucifer ne olduğunu anlamaz ve umursamaz. Charlie Lucifer'a kalması için oda hazırlar. Şansa Alastor'un tamda karşısındadır.

Ertesi sabah:

Lucifer pov:

Uyanmıştım. Burnuma nefis yemek kokuları geliyordu. Mutfağa gidip baktığımda herkesin toplanıp beni yemek için beklediklerini gördüm. Yemek yemek için baş koltuğa oturdum. Alastor benden sonra geldi ve o da yanıma oturdu, tek boş sandalye yanımdaki sandalyeydi. Yemek yedim. Ağzıma çatal götürür götürmez "bunun tadı harika be!" Dedim. sonrasında "Charlie tatlım bu yemeği nasıl yaptın? Bunun tadı harika olmuş!" Dedim, o da bana "baba, bunu ben yapmadım Alastor  yaptı. Ama tadı harika değil mi?" Dedi. Rezil olmuştum mutfakta ki herkese, bende "aslında tekrar baktığımda tadına, çok tuzlu olmuş bu. Şu tatlı da çok tatlı ıy miğdem bulandı. Bu da ne?! Saç teli mi! Iy Alastor ne kadar iğrençsin!" Dedim. Alastor ise "Lordum, benden nefret ettiğinizi açık açık söyleyebilirsiniz. Ve herkes çok beğenmiş görünüyor? Yemekte ki saç sarı, ama benim saçlarım kırmızı. Yani bu demek oluyor ki bu sizin saçınız." Birden herkes bana baktı. Bende "kimin beğenmesi umrumda değil, kötü yapmışsın" dedim.

Alastor pov:

Bana yemeğin berbat olduğunu söylemişti. Çok sinirlenmiştim ve ondan hoşlanmanın yanlış birşey olduğunu fark etmiştim. Çatalı sert bir şekilde masaya sapladım ve kendi odama doğru yöneldim. Saatlerce ondan nasıl intik(am) alabilirim diye düşündüm. En sonunda "en iyisi onunla alakamı kesmek" diye kendi kendime konuştum.
Ertesi sabah onun yüzüne bile bakmadan sofraya oturdum. Bu sefer yemekleri ben yapmadım.

Lucifer pov:

Yüzüme bile bakmadan sofraya oturdu. Umursamadım, ama bu sefer yemekleri o yapmamıştı. Bu biraz tuhafıma gitti ve açıkçası bu hoşuma gitmedi, çünkü yemekleri çok güzeldi. Bir an *acaba dünki konuşmalarımdan dolayı bana kırgın mı?* Diye düşündüm. Ama sonrasında umursamadım. Yemeği Charlie hazırladı. Kötü değildi aksine güzeldi ama Alastor'un yaptığını yemek istiyordum. Yemeği bitirdikten sonra sohbet etmek için salona gittim ve sadece Alastor ordaydı. Tam ona birşey sorucakken yüzüme bile bakmadan odasına gitti. Açıkçası bir şeylerin ters gittiğini anladım.

Alastor pov:

Ondan nefret ediyordum. Bana kötü davranmıştı ama sıra bendeydi. Onu umursamayacak, onu küçümseyecek ve onun yüzüne bile bakmayacaktım. Bana tam soru soracakken hızla odama çıktım. Kitap okurken Charlie birden odaya dalıp "hadi Alastor hazırlan bara gidiyoruz!" Dedi."kim kim gidiyoruz?" "Huskve angel, ben ve vaggie, sen ve Lucifer" birden onun sözünü kestim ve "neden ben ve o?!" Dedim. O da bana "bilmiyorum. Niffty gelemez o daha çocuk bu yüzden sana Lucifer düşüyor. Ona göz kulak olur musun? Bazen fazla içip kendini kaptırabiliyor." Dedi. Bende başka çağrem olmadığı için kabul ettim.

sen sevmesen bile~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin