Yazar:
__________________________________________Vox Isıttığı bıçak ile Lucifer'ın karnına bıçağı değdiğirir. Lucifer "AĞHH!" diye bağırır. Vox kemerini çıkartır ve Luciferin sırtına vurmaya başlar. Lucifer'ın sırtında kocaman izler oluşur. Vox Lucifer'ın saçından tutar ve sertçe boynunu eğiltir. Ensesine sıcak bıçak değdirir. Vox Lucifer'ı kelepçe ile kapıya bağlar. Bacaklarına vurmaya başlar. Sıcak bıçağı alıp Lucifer'ın bacağını çizer. Vox Lucifer'ın gözüne yumruk atar, Kafasına vurur, saçlarını çeker. Birden Lucifer'ı boğmaya başlar. Lucifer yeterince nefessiz kalınca bırakır. Lucifer'ın meme ucunu sıkar. Su hortumunu alıp su hortumuyla dövmeye başlar. Sabaha kadar Lucifer'ı hortumla döver. Lucifer artık nefes bile alamaz. Lucifer'ı saatlerce aç bırakır ve onun gözünün önünde yemek yer, su içer. Luciferi yatağa bağlayıp onu kırbaçlar. Bıçaklar ile Lucifer'ın karnına ve göğüs kısmına yaralar çizer. Hatta sırtına "ben bir orospu yılanım" yazar. Lucifer'ı saatlerce tecavüz eder. Lucifere iğrenç yemekler yedirir ve kusarsa kusmuğunu içtirir. Boynuna defalarca vurar. Defalarca ona tokat atar. Lucifer'ı solucan yemeye zorlar, ona hamam böceği yedirir. Onu karanlıkta tek başına bırakır. Kafasını defalarca duvara vurur. Keskin aletlerle Lucifer'a zarar verir. Kanını akıtır,koluna bıçak saplar, kolunu feci şekilde çizer. Valentino ile beraber Lucifer'ı zorla 20 kişiyle beraber sex yaptırtır. Gözünü keskin bıçaklarla çizer (kör yapmıyo çiziyo) diz kapaklarına kesikler atar, tüylerini iğne ile alır. Kanını akıtıp ona zorla içirir. Lucifer'ın saçlarını zorla keser, gözünün önünde.
Vox tam 25 kere üst üste Lucifer'ın yüzüne yumruk atar. Zorla 47 admın yarranı yalattırır. Camların üzerinde onu yürüttürür. Ayakları paramparça olana kadar. Alastora bu fotorafını çekip atarAltına yazdığı:
Alastor bebeğim. Sencede yeni sex kuklam nasıl? Belkide işke ce makinam mı desem?
__________________________________________
Bu kadar işkence yeri daha güzel yapmak istiyodum da aklima gelmedi amk😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen sevmesen bile~
FanfictionCharlie Lucifer'ı hazbin hotele davet etmesiyle birlikte Alastor Lucifer'den hoşlanmaya başlamıştı ama ne yazık ki Lucifer ondan nefret ediyordu