Kavga
Yurtta 3. günüm ilkinden pekte farklı olmadı. Bugün de bir cam kırılma sesiyle uyandım. Seren ve Melisa bu sefer birbirlerine dalmamışlar ama öfkelerini odadaki eşyalardan çıkarıyorlardı. Sanki bu mümkünmüş odayı daha fazla dağıtıyorlardı.
Ben tam konuşacağım sırada Seren bana bakıp uyandığımı gördü ve hızla odadan çıktı. Bende Melisa'ya sordum.
Duru: Bu sefer ne oldu?
Melisa: Seren Hanım bana dün gece dışarı çıktığım için laf ediyor ama kendisini bu sabah Helin'le öpüşürken bastım.
Duru: Akşam geldiğimizde uyuyordu sabah erken kalkıp odadan gitmiş demekki. Helin'de yurtta dimi?
Melisa: Evet yurtta kalıyor. Geldiğimizde uyuyordu ama biz gelmeden önce de Helin'le birlikteymiş . Sabahta kalktığımda Seren'in odada olmadığını fark ettim Helin'le olduğunu düşündüm, odasına gittim ve tahminim doğru çıktı.
Duru: Her zaman böyle kavga eder misiniz yoksa sonra mı böyle oldunuz?
Melisa: Yani biz Seren'le kavga etmeden 2 günden fazla durmazdık önceden de o yüzden sen sıkıntı etme pek fazla. Sabah rahatsız oluyorsan ben sana kulak tıkacı veriyim bende fazladan vardı. Seren'le biraz fazla tartıştığımız için lazım oluyordu...
Duru: Hiç fena olmaz her sabah 6'da uyanıyorum ya.
Bir süre geçti ama Seren gelmedi biz odadan çıktığımızda gelirdi kesin. Hazırlanıp Melisa ile aşağıya kahvaltıya indiğimizde Seren bir kızla oturuyordu ve samimi görünüyorlardı Helin bu kız olmalıydı. Bizde onlardan uzak bir yere oturduk ve kahvaltı yapıyorduk o sırada yanında birkaç kızla birlikte Sude geldi.
Diğer kızlar koruma gibi arkasına dizilmişlerdi. Sude içeri girince etrafa baktı ve bizi gördüğü an yanımıza geldi.
Sude: Günaydın aşkım
Melisa: Aşkım?
Sude: Daha önceden söyleyince rahatsız olmuyordun şimdi ne oldu?
O sırada bana baktı, göz göze geldik sonra bana göz devirdi ve Melisa'ya soru sordu.
Sude: Melisa hala bu kızla mı takılıyorsun? Benden sonra mı? Göz zevkin hala var mı?
Çok fazla karışmıyım diyordum ama bu lafın altında kalamazdım artık.
Duru: Hayırdır kızım sen kendini ne sanıyorsun?
Sude: Sanki sinek vızıldadı kızlar siz duydunuz mu?
Melisa: Sude yeter!
Sude: Baby neden bu kızı savunuyorsun ya yanına bile yakışmıyor.
Artık bu kadarı da fazlaydı en sonunda dayanamayıp Sude'nin üstüne atladım. Sude bir çığlık kopardı.
Sude: İmdat! Kızlar yardım edin bu manyak saçımı yoluyor!
Duru: Sıkıyorsa tek başına gel başkalarından yardım isteme!
Diğer kızlar bizi ayırmaya çalışıyorlardı Melisa da beni Sude'den ayırmaya çalışıyordu ama ben bırakmıyordum.
O sırada kahvaltı yapan diğer kızlar da bizi görünce kavgaya karıştılar. Bağırarak konuşmuştuk o yüzden zaten her şeyi duymuşlardı. Bazıları bizi haklı bulup Sude'yi destekleyen kızlara dalmışlardı. Bazıları bana doğru geliyorlardı ama Sude'yi öyle bir tutmuştum ki yanıma çok fazla yaklaşamıyorlardı.
Bir süre sonra neredeyse herkes oturduğu yerden kalkıp birbirine girmişti iki kişi hariç: Seren ve Helin...
Film izler gibi bizi izliyorlardı hatta gülüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHADES OF HER (G×G) +18
Short StoryÖncelikle belirtiyim bu hikaye LGBT , cinsellik, küfür , argo ve olumsuz örnek oluşturabilecek ögeler içerir 18 yaş ve üzeri okuyucular içindir. Ayrıca eğlence için yazılmıştır için fazla mantık aramayın. Bu hikaye, başarılı bir öğrenci olan ve gay...