12. Bölüm

273 8 0
                                    

                              Kaos

   Doğum gününden sonraki günün sabahında erkenden kalktım annemler bugün dönüyorlardı aslında daha çok kalacaklardı ama abimin ve ablamın işinden dolayı gitmek zorunda kaldılar. Sabah erkenden Derin ablayla onları otobüs terminaline bıraktık. Ailemle vedalaştıktan sonra evden kalan eşyalarımıda alıp tekrar yurda geçtim.

Yurda geçtiğimde odanın önüne geldim ve kapıyı sessizce açtım. Saat hala erkendi uyuyor olabilirlerdi. Melisa ve Seren zaten okula pek uğramıyorlardı. Uyuduklarına emindim. Kapıyı açtıktan sonra içeri girince karşımda gördüklerimle bir kez daha şoka girdim.

(Biraz daha "Şok'a" girersem artık Bim ve A101 bana darılacaklar.)

(Farkındayım berbat bir soğuk espriydi:):

Karşımda Melisa Ve Helin'i aynı yatakta sarmaş dolaş uyurken bulmayı beklemiyordum...

Melisa ve Helin ne alakaydı?

Melisa daha geçen gün Seren'e Helin'le takıldığı için kızmıyor muydu? Şimdi birlikte yatarken yakalıyorum onları. Seren ise ortalarda yoktu şimdilik.

O an aklıma Gece'nin Melisa hakkında söyledikleri geldi. Gerçekten doğru söylüyordu. Ben dün o haldeyken Melisa merak bile etmemiş ve bugün beni merak edip aramamış bile Helin'le yatıyordu.

Bunu gördükten sonra hemen odadan çıktım ve müdür Ada Hanım'ın odasına gittim. Başka boş bir oda olup olmadığını soracaktım eğer varsa odayı değiştirecektim. Bildiğim kadarıyla geçenlerde bu yurdun yeterli olmayışından dolayı yeni bir yurt binası daha açılmıştı. Bazı öğrenciler oraya yerleşmişti. O yüzden belki burada boş oda vardır diye düşünerek müdürün odasına gittim.

                                  ...

Müdürle konuştum ve biraz zor da olsa odayı değiştirmeyi başardım. Yeni odama giderken sırtımda bir el hissettim. Arkamı döndüm karşımdaki Sude'ydi...

Duru: Yine ne var Sude?

Sude: Gittiğini sanmıştım yine neden geldin? Otel mi sandın burayı kafana göre girip çıkıyorsun.

Duru: Seni hiç alâkadar etmez Sude artık bana sataşmayı bırakır mısın? Gerçekten bir daha tartışmak istemiyorum.

Sude: Melisa'da uzak durursan sana sataşmam.

Duru: Ben odamı değiştiriyorum ve artık Melisa ile görüşmüyorum. Sen istersen Helin'e dikkat et odada Melisa'yla gördüm onları.

Sude: Helin mi? O çilekle takılmıyor muydu?

Duru: Çilek mi? Seren'i mi diyorsun?

Sude: Evet onu diyorum.

Seren pembe saçlı olduğu için çilek diyordu galiba.

Sude: Neyse artık Melisa'yla görüşmediğine göre gidebilirsin. Byy canım.

Bu kız henüz ergenlikten çıkamamış galiba neyse Sude'yle uğraşacak vaktim yok yeni odama eşyaları yerleştirip sonra okula gitmem gerek.

Yeni odanın önüne geldiğimde kapıyı çaldım. Umarım yeni oda arkadaşım düzgün biri çıkardı. Benimle aynı sınıf olduğu için yaşıtımdı. O sırada kapı açıldı.

Duru: Merhaba ben Duru yeni oda arkadaşınım.

Ahu: Ben de Ahu memnun oldum. İçeri gelsene.

Odaya geçtikten sonra eşyaları yerleştirdim. Melisa ve Seren'in oda da birkaç eşya kalmıştı ama sabah odayı öyle görünce eşyaları almadan çıkmıştım. Okuldan gelince eşyaları alırım diye düşündüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SHADES OF HER  (G×G) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin