Gece
Yurtta ikinci günüme bir gürültüyle uyandım. Melisa ve Seren'den geliyordu ve sesler. Seren Melisa'ya bağırıp duruyordu. Gözümü açar açmaz karşılaştığım manzara şuydu: Seren Melisa'nın saçını yoluyordu. Melisa'da Seren'i çekiştirip duruyordu. Seren çok sinirli gözüküyordu bir yandan da bağırıyordu.
Seren: Özür dileyeceğine hala başka kızlara yazıyorsun bide utanmadan ben başkalarıyla konuşunca hesap soruyorsun siktir git Melisa hem suçlusun hem güçlü!
Melisa: Ya Seren sandığın gibi değil o benim arkadaşım ama sen Helin'le çok samimi konuşuyorsun benle böyle konuşmadın daha önce...
Seren: Sen hak etmiyorsun ki amına koyayım alttan alıyorum şu ilişkiyi düzeltmeye çalışıyorum yok hanımefendi her gün başka kızlarla tanışsın , flörtleşsin sonra işi pişirsin bende burada sadık sevgili olarak seni bekleyim oldu. Bir daha beni rüyanda görürsün anca!
Onları durdurmazsam bu kavga iyice büyüyecekti çok sesli bağırıyorlardı bu gidişle şimdi birileri gelip bizi şikayet edecekti. Hemen yatağımdan fırladım ve onları ayırmaya çalıştım.
Duru: Napıyorsunuz sabahın bu saatinde ya herkes uyuyor şimdi gelip şikayet edecekler.
O sırada Seren sözümü kesti: Bir şey olmaz Melisa Hanım'ın teyzesi müdür olduğu için ona bir şey demez tabi Melisa suçu bana atıp beni kovdurtmazsa...
Melisa: Neden öyle bir şey yapayım sevgilimsin sen benim seni çok seviyorum...
Seren: Tabi çok seviyorsun hareminden en sevdiğin kişi benim dimi ay çok duygulandım siktir git amına koyayım ya
Duru: Şimdi kavga etmeyi bırakıp daha sonra sakinleşince insancıl bir şekilde konuşsanız daha iyi olmaz mı?
Seren: Melisa ile insancıl bir şekilde konuşulmuyor malesef... Sende boş boş konuşacağını şunu al da götür buradan ya yoksa elimden bir kaza çıkacak!
Melisa: Abartma Seren ya
Duru: Tamam yeter şimdi Melisa sen benimle geliyorsun aşağıya inelim konuşuruz biraz hem Seren'de sakinleşir o sırada
Melisa: Tamam , inelim.
Hızlıca üstümdeki pijamaları çıkartıp hızlıca düzgün bir şeyler geçirdim sonra Melisa ile aşağıya indik. Kantine gelmiştik.
Duru: Melisa Seren'le neden kavga ediyordunuz? Seren neden bu kadar öfkeliydi?
Melisa: Sabah bir arkadaşımla yazışyordum Seren beni gördü bir an da elimden telefonu aldı ve mesajları okumaya başladı sonra bende sinirlendim gittim onun telefonu aldım onun mesajlarını okudum. O başka kızlarla samimi bir şekilde yazışıyor ama suçlu ben oluyorum. Sadece arkadaşımdı...
Duru: Tamam neyse boşver başka şeylerden konuşalım.
Melisa: Sanırım bu akşam kulübe gideceğim sende gelir misin?
Duru: Hangisi ? Derin ablanın çalıştığı mı? Orasıysa olmaz ya karşılaşırsak
Melisa: Ben oradaki korumaları ararım Derin bugün oradaysa başka yere gideriz değilse oraya gideriz. Ne dersin?
Duru: Yani bilmiyorum kafa dağıtmak için iyi olabilirdi aslında ama önceki gitmemde pekte iyi şeyler yaşanmadığı için emin olamadım.
Melisa: Tamam bu sefer içki içmezsin olur mu?
Duru: Tamam gelirim ama yurttan nasıl çıkacağız? Sen çıkarsın da ben...
Melisa: Ben teyzemle konuşurum benimle olacağını söylerim sıkıntı olmaz merak etme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHADES OF HER (G×G) +18
Cerita PendekÖncelikle belirtiyim bu hikaye LGBT , cinsellik, küfür , argo ve olumsuz örnek oluşturabilecek ögeler içerir 18 yaş ve üzeri okuyucular içindir. Ayrıca eğlence için yazılmıştır için fazla mantık aramayın. Bu hikaye, başarılı bir öğrenci olan ve gay...