4. Bölüm

582 13 0
                                    

Farkındalık

Artık her şeyin farkındaydım. Derin abla'nın bende sakladığı şeyleri biliyordum. Kulübe gitmenin üstünden 3 gün geçmişti. 3 gün boyunca gerçekleri bilmeme rağmen susmuştum ama artık bazı şeyleri ona söylemeli miyim kararsız kalıyorum.

Onunla konuşursam aynı evde kalmaya devam eder miyiz bilmiyordum ama içinden bir ses daha fazla onunla kalmamam gerektiğini söylüyordu.

Evden ayrılırsam üniversitenin yurduna yerleşebilirdim. Yurtta kalan okuldan arkadaşlarım da vardı. Hem bu evde daha ne kadar kalacağım ki şimdi olmazsa daha sonra ama illaki bu evden ayrılacaktım.

Tam o sırada telefon çaldı. Emir arıyordu. (Konya'da çocukluktan beri tanıdığım kankam, komşumuz olur ayrıca, benden 2 yaş büyük.) Arkadaşını aramak aklına yeni gelmiş beyefendinin ...

Duru: Ooo sen beni hatırlıyor musun ya ? Ben başka şehirdeyim bir kere arayıp sormuyorsun naptın diye alındım vallaha

Emir: Kızma hemen çilek kafa aradım işte (Saçlarım kırmızı boyalı olduğu için öyle diyordu.) Napıyorsun nasıl gidiyor?

Duru: Bok gibi ...

Emir: Neden noldu?

Duru: Boşver neden aradın sen işin mı düştü diyeceğim sen başka şehirdesin ben başka

Emir: Yok be çilek artık aynı şehirde olacağız.

Duru: Ciddi misin?

Emir: Evet çalışmaya İzmir'e geleceğim.

Duru: 3 yıldır üniversite sınavında bir yeri kazanamayınca çalışmaya başladın tabi. Ne iş yapacaksın burada?

Emir: Bilmem garson falan olurum belki...

Duru: Saçmalama amına koyayım orada iyi bir işin var. Canı sıkılmış beyefendinin başka şehirde garsonluk yapacakmış ...

Emir: Aslında artık burada da iyi bir işim yok...

Duru: Neden , kovuldun mu?

Emir: Evet

Duru: Buraya gelince nerede kalmayı düşünüyorsun akıllım?

Emir: Biriktirdiğim biraz para var onunla küçük bir ev tutarım onda kalırım iş bulurum yeni bir hayat falan... Belki manita falan bulurum

Duru: Hala sevgili peşindesin

Emir: Aman herkes sen gibi sap olmak zorunda mı kutsal bekar?

Duru: Onu boşver de sen gelme konusunda ciddi misin?

Emir: Evet amına koyayım ya inandıramıyoruz seni de

Duru: O zaman elini çabuk tutsan iyi edersin burada bir arkadaşa ihtiyacım var.

Emir: Tamam sende bana uygun fiyatlı küçük bir daire bulursan güzel olur.

Tam da Derin ablanın benden sakladıklarını öğrenmişken Emir'in gelmesi çok iyi olurdu çünkü şu sıralar gerçekten konuşacak birine ihtiyacım vardı.



Yaklaşık 2 hafta geçmişti nihayet Emir bugün gelecekti. Onun için internetten uygun fiyatlı eşyalı küçük bir daire bulmuştum. Beklerken Derin ablayla 2 hafta boyunca pek fazla konuşmadım galiba şüphelenmiş olacak ki uzun zamandır evden çıkmıyordu ama artık çok geç...

Derin abla Emir'den bahsetmiştim bugün geleceğini de söyledim beni terminale bıraktı aslında onu eve götürüp misafir etmek istemişti ama ona ev tuttuğumuzu söyledim. Arabayla eve bırakmayı da teklif etti ama şu olanları bir an önce Emir'e anlatmam gerekiyordu taksiyle gideriz dedim.

SHADES OF HER  (G×G) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin