Když se Harry Styles jednoho chladného, deštivého rána vzbudil, tak neplánoval skončit tento den hledáním právníka. Harry byl v autě, řídil sám, protože nechtěl obtěžovat řidiče, vždyť jede jen do malého obchodu, koupit si zmrzlinu, co špatného by se mohlo stát? Například nabourat do nějakého zaparkovaného auta by mohl. A taky že jo. Harry dlouho neřídil, a zadíval se na hezkého holuba na cestě, nevšiml si toho auta. To stojící zaparkované auto, se tam prostě objevilo! Nejhorší na tom je, že to bylo auto prezidenta. S prezidentem uvnitř! Harry byl neschopný se pohnout či cokoliv říct. Nemohl uvěřit, že by se mu něco takového kdy mohlo přihodit! A když z auta vystoupil prezident Barack Obama, Harry věděl, že se slova ani nezmohne. Pan prezident Obama, si to nakráčel přímo k jeho autu, jeho sebevědomý krok mu dodával na důstojnosti a Harry si nemohl pomoct, bylo to velmi atraktivní. Prezident Obama došel k Harrymu a ukázal mu, ať otevře okénko, očividně velmi naštvaný, ale přesto odhodlán to řešit s klidem. Harry si uvědomil, jak dobrou volbou bylo, zvolit si tohoto inteligentního (a taky atraktivního) muže za prezidenta. Koutkem oka zahlédl Harry, prezidentova rozohněného řidiče, a Harry věděl, že ten se to s klidem řešit nehodlal. Harry se natáhl a stáhl okénko dolů, až se koukal z oči do očí prezidentu Obamovi. Pár vteřin uběhlo, ani jeden z nich nic neřekl, jen pohled, z Harryho zelených do Obamových, tmavě hnědých, jako hodně špinavá řeka, či kanál, očích. Jakýsi moment mezi nimi proběhl, než prezidentův řidič přiběhl.
Pan prezident naštěstí uklidnil svého řidiče, a Harry teď musí najít právníka na zítřejší soud. Jakýsi Tomlinson se nabídl a Harry se s ním zítra ráno setká před odpoledním soudem. Harry usnul s neklidnými sny. Když se ráno vzbudil, svůj sen si už nepamatoval.
ČTEŠ
Sweet Home Obama
FanfictionHobama fanfikce. Tento příběh sleduje zpěváka Harryho Stylese, kterého shoda nešťastných příhod zavedla před prezidenta.