omg co to je? že by další díl sweet home obama? ANO je to tak! Hobama je zpááááátkyyyyyy užijte si kapitolu a máme Barack pov! to je asi vše :) (dlouho jsem nevydávala hobamu, sry, kamarádka otěhotněla. chtěla skončit se školou v 17ti a pak se se mnou přestala kamarádit lolll) (shit to jsem vám neměla říkat, je to tajemství, tak pšššššt ;) )
Pan prezident Obama byl velmi důležitý muž. To byl ten problém, musel prezidentovat a stěží si dělal čas na svůj tajný přátelský vztah s Harrym. Ale Barack musí být nadčlověk, protože se mu to podařilo. Právě seděli vedle sebe v letním sídle, které se stalo jejich obvykle navštěvovaným místem, a povídali si u ohně. Harry seděl s nohama v tureckém sedu, zatímco Barack měl nohy rozvalené před ohněm a zády se opíral o pohovku. Venku pršelo, byla zima a Harry si na to právě stěžoval. "Je zima! Zima Ba racku, to je to roční období kdy má sněžit! A kde je ten sníh? Nikde. Já to nechápu, pořád jen prší a prší. Přitom by mělo sněžit." "Souhlasím Henry, ten déšť začíná být už unavující, všude u sebe nosím deštník, jako bych bez něj nemohl dýchat." Poznamenal Barack. Harry se zasmál "Přesně! Lépe bych to neřekl. Bez deštníku už nemůžu ani vyjít z domu." souhlasil Harry horlivě. "Nepřišel jsi náhodou dneska bez deštníku?" poznamenal Barack "A předtím taky, a pamatuješ na to když jsi sem přišel poprvé? Byl jsi promoklý skrz naskrz!" smál se Barack. "No dobrá, většinou si beru deštník." bránil se červenající Harry. "Ale poprvé, když jsem byl promoklý, pamatuješ jak ses choval? Jako nějaká kachní matka, zachraňující malé káčátko!" "Kachní matka?" smál se Barack s plna hrdla. "Vážně si mě právě přirovnal ke kachně?" tvářil se Barack mírně dotčeně. Harry ale věděl že to je jen pro legraci. Harry nelitoval svého přirovnání, jen pokrčil rameny "Tvrdíš snad, že jsi se tak nechoval?" Barack zvedl ruce nad hlavu v signálu, že se vzdává a Harry se usmál nad svým vítězstvím.
Když Harry odešel Barack cítil jeho chybějící přítomnost. Usadila se v něm a odmítala odejít. Barack se ale pokoušel vyplnit svůj void prezidentskými povinnostmi, nebo trávil čas doma, se svojí manželkou Michelle. Ale ona nebyla Harry. Nebyla mu ani trochu blízko. Neberte to zle, Barack měl rád Michelle, hodně, jen by část jeho srdce radši trávila čas s Harrym. Ale Barack si přesto užíval její přítomnost. Tedy aspoň když se ho nevyptávala na to kde byl a co dělal. Nemohl jí říct, že trávil čas s Harrym a už mnohokrát použil práci jako výmluvu. "To vážně máš tolik práce? To ti snad ani nevěřím! Co se děje?" "To víš Michelle, tato země se neodprezidentuje sama." odpověděl Barack doufajíce, že to tím skončí. Neskončilo. Barack si povzdechl. "Také jsem se zastavil pro zmrzlinu." "Tři hodiny? jak dlouho prosím tě jíš zmrzlinu?" divila se Michelle. "No očividně tři hodiny." pokrčil rameny Barack a odešel z místnosti. Doufal, že se jeho vztah s Michelle nijak nezmění, ale asi je moc pozdě. To ale asi měl čekat, to je cena kterou zaplatil za tajný vztah. Přátelský vztah, Tajný přátelský vztah s Harrym, připomínal si Barack.
To je vše pro dnešek!! Co si o tom myslíte? Moc často nepíšu dialogy, jen že si 'povídali' ale tady máte dialog! Jooo! Co na to říkáte? dejte vědět do komentářů. Teď budu chvíli pryč a pak budu zpátky, ale nevím kdy vydám další díl. Uzavírají se známky, a já bych měla dělat věci (nedělám nic, nevypadá to dobře loll) (snad passnem školu tenhle rok, držte palce) (to byla celkem nadsázka, nepropadám z ničeho lol, jen mi chybí pár testů a projekt haha) (i tak mi můžete držet palce ale). Takže ahoj! Uvidíme se tedy.... někdy! "Jaké mám štěstí, že mám něco, kvůli čemu je loučení tak těžké." – A. A. Milne
ČTEŠ
Sweet Home Obama
FanfictionHobama fanfikce. Tento příběh sleduje zpěváka Harryho Stylese, kterého shoda nešťastných příhod zavedla před prezidenta.